Fİ N A L

1.3K 124 210
                                    

Lydia,son mektubu bir yıl boyunca hiç açmamıştı. O mektubun sonunu biliyordu ve sonun gelmesini istemiyordu.

Balıkçı Çocuğun Papatya Taçlı Ariel'i onu sevmeye başlamıştı. Lydia,yüzünü görmediği adını dahi duymadığı birini seviyordu.

Elindeki kadehi masaya bıraktı ve çantasından o son mektubu çıkardı. Bu mektuptan sonra papatyalar solacaktı.

Sevgili Papatya Taçlı Ariel,

Birkaç saatim var diyorlar, ben de sana son mektubumu yazarak değerlendirmek istedim.

Seni çok seviyorum papatya taçlı kızım.

Sen,benim değerlimdin.

İlk aşkımdın.

Sen, bu balıkçı çocuğun yeniden doğuşuydun.

Sen Lydia Martin,sen benim aşık olduğum kadınsın.

Ben,Stiles Stilinski,bu hayattan giderken seni öbür dünyada bekleyeceğime yemin ediyorum.

Buraya vaktinden önce gelme.

Seni sev-

Mektup başka birinin yazısıyla tamamlanmıştı.

Seviyor Lydia, son saniyesinde mektubunu bitirmeye çalışacak kadar.

Üzüntülerle balıkçı çocuğun en yakın arkadaşı Scott Mccall

O mektuptan sonra Lydia kendine gelemedi. Scott'tan her şeyi öğrendi,ardından üniversitedeki son senesini bitirip -kolay olmamıştı-

Küçük bir kasabaya taşınmıştı,kimseyle evlenmemişti.

68 yaşında tam 25 mektubu vardı. Her sene için bir tane.

Bu mektupları Scott'ın kızı Alicia'ya postalamış, ardından bir kalp kriziyle hayatını kaybetmişti.

Lydia Martin,ardında 25 mektup bırakarak gitmişti,sevdiği adamın yanına...

-Karakterlere sormak istediğiniz sorular var mı? Final şerefine hepsini cevaplayacaklar.

-Finali nasıl buldunuz? Beklentinizin altında mıydı?

-Sizce final mutlu mu bitmeliydi mutsuz mu?

-Hikayeden favori sözünüz? Hangi bölüm olduğu farketmez.

Sizi seviyorum Papatya Taçlı Kızlarım!

DAISY CROWN ▹ stydiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin