1

52 4 0
                                    

Etraf nekadarda sessizdi sanki saat 12'den sonra hayat duruyordu sokak sessizdi sadece birkaç araba onun haricinde hiçbirşey yoktu ve ben neden uyumuyordum üstümde hiçkimsenin bilmeyeceği bir yorgunluk vardı peki bir derdimmi vardı? Varda yok arası gibi birşeydi babamın pek şuanlık maddi durumu iyi değildi fakat sıkıntım bu değildi.bir kasvet vardı üstümde gelecek olan bir sıkıntı.etrafa biraz daha dikkatli baktığımda yaklaşık 14-15 yaşlarında gibi duran bu saatte çöpleri karıştıran bir çocuk gördüm.ne suçu vardı bu yavrunun daha küçük yaştayken başlamış zavallının çilesi. odamın penceresinden kahvem ve ben dışarıya bakarken annem gelip;

"Artık yat Yeşim sabah okula gidiceksin uyanamassın. Deyip içtiğim kahveyi elimden aldı.bende mızmızlanarak yatağama uzanıp uyumaya çalıştım.

Sabah zar zorda olsa kendimi banyoya attım.çabucak giyeceklerime karar vermeye başladım. kotşort  ve askılı badimi giyip Çantamı aldım.hızlı olmaya çalışıyordum bizimkileri bekletmek istemezdim sonuçta.

Kahvaltı yapmayıp direk evden çıktım.sokağın başına geldiğimde bizimkileri gördüm.biz bir gruptuk yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi.grupta kimler var diye sorarsanız sayayım;

Ateş,Çağla ,Melis♡,Serhat ve bir adet benden oluşuyor.bu arada kalp koydum çünkü onlar sevgili.

Biz okula yürüyerek giderdik Çağla haricinde Çağla servisle gidiyordu.
Bizimkilerin yanlarına koşarak gittim.
Ateş bana kızarak "yine uyumadın değilmi? bak Yeşo hasta olacaksın.yemek yemiyorsun böyle gid-

Ona tamamlatmayıp "tamam Ateş başlama yine dedim"onlar konuşarak gidiyordu bense kulaklıklarımı takmış dünyadan birhaberdim.

Bizimkiler okula girerken
Çağlayı gördüm koşarak yanına gidip boynuna sarıldım.Çağla ve Ateşle daha samimiydim.3ümüzünde annesi çok iyi arkadaşlardı.

Herkez sınıfa giderken bende Çağlayla kantine gidip birkaç günün dedikodusunu yaptık ayıptır söylemesi.:)zil çaldığındaysa sınıfa doğru yürümeye başladı.

Sınıfa girdiğimizde hoca arka sırada bir çocuğu göstererek yeni öğrencimiz" kendini   tanıt bakalım" dedi.ben arkamı döndüğümde çok yakışıklı fazla yakışıklı bir adet daş ile karşılaştım.

Çocuk sessizliği bozarak "Tuna fazlasına gerek yok "deyip arkasına yaslandı.tabj bizim Çağla nin da benden kalır yanı yoktu.ağzında salyalarıyla çocuğu süzüyordu.

Çağla bana dönerek"ben galiba aşık oldum ilk görüşte aşk dedikleri bu olsa gerek"dedi.normalde umursamaz, git teklif et derdim fakat bu tuhaftı boğazıma bir yumru oturdu nefes alamadım.ama geri kendime gelip."boşver kanka zaten egoistin teki belli boşver"

Beni umursamayarak"gidip konuşacağım " dedi hoca boş bırakmıştı resim dersimiz herzamanki gibi boştu. Herneyse ben dur demeye kalmadan yanına gitmişti

Onları izlerken sadece Çağla konuşuyor Tunada bakmıyordu bile hiçbeklemediğim bir anda Bağırarak "sen siktir olup gidiyormusun göndereyimmi sürtük he?

Çağlaya baktığımda gözleri dolarak sınıftan çıktı onun yanına gitmek yerine bende çoçuğa bağırmaya başladım

"Sen kendini ne sanıyorsun egoist pislik birdaha o kızı üzersen sikerim belanı senin".

Çocuk bana alayla bakıyordu hiçbirşey demeden sınıftan çıktı.böyle sessiz durmasına daha çok sinir olmuştum.Belliki bilerek yapmıştı. Bende sınıfta bana bakan gözlerle birlikte koşarak lavaboya gittim.kspıyı açtığımda Çağla ağlıyordu.

"Ağlama Birtanem" dedim sesimin yatıştırıcı çıkmasını sağlayarak oda buna karşılık "sevdiğim kişinin beni siktir etmesi nedemek Biliyormusun? "Dedi.bende sinirlenerek" Çağla ilk defa bugün gördüğün birine nasıl aşık olursun herneyse ben arka bahçedeyim ararsan sakinleş gel yanıma"

Cevap beklemeden kapıdan çıkıp arka bahçeye yürümeye başladım.yürürken herkez bana şaşkın şaşkın bakıyordu çünkü benden böyle birşey bekleyen yoktu ben genelde sakin arkadaşlarım dışındakilerle pek samimi olmayan bir kız iken herkez Tunaya bağırmamı konuşuyordu ben pekde sakin bir kız değildim aksine ,bana zarar veren şey hep sinirli olmamdı.buarada kesin bizimkilerde okuldan kaçmışlardı yoksa Yarı abim olan ateş gelip neler oluyor diye sorardı sonuçta tüm okul duymuştu.

Arka bahçeye vardığımda egoist pislik sigara İçiyordu yuh aq normalde biri içse disiplinde azarlanıyor olurdu bu çocuğun özelliği neydi peki?

"Bana bakmayı sürdürecekmisin?"dediği anda kıpkırmızı felan olmadım öyle saf kızlardanda değildim.bende misliyle cevap verirdim.

"Benimle uğraşma kızım".diye sözlerine devam etti.sakin ol yeşo sakin sakin

"Ya uğraşırsam" dediğim anda beni belimden tutup kendine yapıştırdı.ne yapmaya çalışıyordu bu çocuk

Dudağını boynuma sürterek "benimle uğraşma"dedi oanda titredim.ve beni geri itti ellerinide ceplerine koyup gitti

Gitti.

Bölüm nasıl? kitabı nasıl buldunuz?beğenip beğenmediğiniz yerleri yazarsanız mutlu olurum.😄

Arkadaşımın Aşkı.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin