4

24 3 0
                                    

Sabah ben uyurken zil çaldı buarada ben yataktayım neara gelmiştim geri annemin bağırış çağıriş brni yataģa yatırması aklıma geldi kapı hala xır zır çalıyordu
Annemin açması için dua ederken.Annem açmış olaccaki Çağla koşarak yatakta üstüme atladı.

"Kanka birlikte dışarı çıkalım dedi inanabiliyormusun".neyden bahsediyor bu kız diye düşünürken.o anlatmaya devam etti.

"Kanka ben şimdi markete gittim Tuna marketteydi alkol alıyordu gidip konuşmaya çalıştım.oda bana akşama işin varmı dedi yani akşam birliteyiz.

Dediği anda sanki saat durmuştu zaman , yer,kavramları önemini yitirmişti.Çağla anltmaya devam ediyordu fakat dinlediğim söylenemezdi.

Çağlaya dönerek içimde kopan fırtınaların aksine sakin bir şekilde bu çocuk seni sınıfın ortasında rezil etmedi mi?hala niye peşindesin."

Çağla benim aksime heyecanlı birşekilde "aşk gurur dinlemiyor kanka aşık olunca anlarsın" deyip göz kırptı.

Bugün cumartesi olduğundan evde yatmayı planliyordum ama Çağlanın ısrarı sonucunda alışveriş merkezine gidecektik. Annem den izin alıp siyah bir kot üstünede kısa kollu baya bol duran bir tşört geçirmiştim

Yolda yürüyorduk Çağla sürekli konuşuyor bu akşam şöyle olcak böyle olacak diyordu ve ben dinlemiyordum.bana ne oluyordu böyle kıskanıyor olamazdım çünkü biri nefret ettiğim(sandığım)piç, biri ise kardeşim.Artık kendime gelmeliydim.

Alışveriş merkezinde bir mağazaya girmiştik ben puflardan birine oturmuş donuk birşekilde etrafa bakıyordum. Çağlaysa elbise deneyip duruyordu.

En sonunda bir elbise alıp sinema katına çıktık.bir aksiyon filmine bilet alıp yerlerimize oturduk.

Film başlamıştı biraz geçtikten sonra boş olan yanıma biri oturmuştu filme kendimi kaptırdığımdan kim diye bile bakmadım.

Bacağımda bir el hissedince şok ile yana dönüp tam bağıracağım sırada bir el ağzımı sıkıca kapattı.etraf karanlıktı kim olduğunu göremiyordum.

"Sakın ol. küçük.arkadaşının duymasını istemessin"

Sesi çok iyi tanımıştım.Tuna
Ne yapmaya çalışıyordu.

"Sen ne yaptığını sanıyorsun Tuna"
Dedim fısıltı gibi çıkan sesimle.bana aldırmayarak elini bacağımda gezdiriyordu.vücudumu bir heyecan dalgası kaplamıştı.Ne yapıyordum ben böyle arkadaşımın kardeşimin aşkıyla ne yapıyordum.

Allahtan önden seyretmek istediğini söyleyip benim iki ön sıramda  oturuyordu.

Hızlıca kalkıp kapıya gittim.kapıyı hızlıca kapatıp ağlayarak lavaboya gittim.

İçeride birkaç tane kız vardı.
onlara bağırarak

"Çıkın lan dışarı."

Dedim.

Kızlar korkuyla dışarı çıktılar.bende aynanın karşısına geçip deli gibi Ağlıyordum.Çağlaya söylemelimiydim.şuan hiçbirşey düşünecek halim yoktu.koşar adımarla dışarı çıkmıştım.

Eve yürümuyordum nereye gideceğimi bilmiyordum ama yürüyordum.

Merak etmesin diye Çağlaya mesaj attım.

Çağlaya:beni annem çağırdı ders çalışıcam sonra görüşürüz.

Deyip Telefonumu kapattım.

Yürüyordum sadece yürüyordum düşünmeden yürüyordum.

Penceremden izlediğim kaldırıma oturup düşünüyordum.ne yapmalıydım.Arkadaşımın aşkı bana sarkıntılık ediyordu.ben ne mi yapıyordum arkadaşıma söylemek yerine salak gibi düşünüyordum ama söyleyemezdim ne hale geleceğini çok iyi biliyordum.Çağlanın hayatı boyunca 2 sevgilisi olmuştu.birinde aldatılmıştı birindeyse Çağla ayrılmak istemişti.Çağla gerçekten aşık olmuştu.Çağla Tunaya aşık olmuştu.

---------------------------------------------------------

Sabah beni uyandıran yoktu çünkü annem maddi durumumuz yüzünden bir bebek bakıcılığına  başlamıştı.babam ise sabah erkenden işe gitmişti şimdi ise okul formamı giyip ekmek arası yapmaya mutfağa Girdim.ekmek aramı elime alıp afiyetle ilk ısırıgımı alırken Telefonum çalıyordu.

Baktığımda Çağlanın aradağını gördüm.hemen açıp

-efendim Çağla

-Kanka Tuna bdni öptü kesin oda bana aşık oldu.

-anlamadım?

-Akşam yemek yedik.beni eve bıraktı arabada ben inerken beni çekti ve dudaklarına bastırdı.dakikalarca öpüştük nefes nefese kaldığımızda ben ondan ayrılıp hemen eve girdim.

Nefes alamıyordum neden böyle hissediyordum o telefonun öbür ucunda detayları verirken hiçbir şey demeden telefonu suratına kapattım.  masanın üstüne koydum.kendimi çok kötü hissediyordum.keşke Çağlaya Tunanın bana yaptıklarını anlatsaydım belki gitmezdi ve ilk öpücüğünü bir piçe vermezdi.

Arkadaşımın Aşkı.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin