Çağladan;
Film bittiğinde gözlerimle Yeşimi aramaya başladım neredeydi sahiden derken Telefonumu açtım.
Yeşimden:beni annem çağırdı ders çalışıcam sonra görüşürüz.
Buda neydi böyle neden apar topar gitmişti.herneyse daha sonra düşünürüm artık diyerek salondan çıkıp yürümeye başladım ki Tunayı gördüm.
"Tuna aa Tunaaaa "diye beni görsün diye çırpınıyordum.birden kafasını bana çevirip ruhsuzca baktı.bende koşarak yanına gidip
"Sen demi burdaydın Tuna""Burda değil gibimi duruyorum" dedi soğuk bir sesle bende sadece kıkırdadım şaka yapmıştı değilmi herneyse
"Akşam buluşuruz değilmi Tuna"
"Evet de şimdi kaybol canım sıkkın"
Dediğine anlayışla karşılık verip eve geçtim.Yemek felan yeyip zaman geçirmeye çalıştım.saat 7 gibi olunca Dolabımdan ayakkabılarımı alıp yeni aldığım poşetlerden bir elbise çıkardım.
Mavi bir karış olan :)straplez elbisemi giydim.mükemmel ötesi gözüküyordum sahiden neden bu kadar güzeldim çevremdekiler kesinlikle beni kıskanıyor olmalıydı duymasın Yeşim bile beni kıskanıyor olabilirdi. olduğum yerde kıkırdayarak kendi kendime "Harikasın Çağla " dedim
Annem arkamdan bakarken "mükemmel gözüküyorsun Birtanem eğer geç geliceksen seni şöför Ali abin alsın"
"Hayır anne arkadaşım bırakıcak görüşürüz annecim"
Evimiz baya büyüktü aslında ben pek beğenmiyordum ama Yeşime göre saraydı.Yeşime de çok acıyordum. doğrusu maddi durumları pek iyi değildi bizim ise o yönden hiçbir sıkıntımız yok fazlamız vardı hizmetlilerimiz söförlerimiz yazlıklarımız...Ben bunları düşünürken korna sesiyle kafamı döndürdüğümde arabada beni bekliyordu.
Keşke kapımı açsaydı diyerek arabaya binmiştim.o ise hızlıca gaza bastı.
Sohbet açmak için "evi kolay buldunmu Tuna " ne saçmalıyordum zaten konum atmıştım.o ise hiç cevap vermedi düşünceli bir halı vardı.
........Yemeklerimizi yemiş dönüş yolundaydık o akşam neredeyse hiç konuşmamıştı.geldiğimizi anlayıp kapıya elimi uzattığımda beni birden kendine döndürüp dudaklarıma baskı uyguladı.
Çok sert öpüyordu bende öpüşüne beceriksizce karşılık veriyordum dilinide oyuna dahil etmişti.artık nefes alamayacağımı hissettiğimde geri çekilip koşar adımlarla ve gittim.
.............
Yeşimin ağzından devamm;
Çağlanın anlattıklarından sonra çok kötü olmuştum.bu halde okula gitmemeye karar verip üstüme depresyon pijamalarımı geçirdim.
Yatağıma uzanıp uyumaya çalıştım. Telefonumu elime aldığımda merak etmesinler diye mesaj attım.
Ateşe:kanka ben bugün halsizim gelmicem bizim tayfa ya söyle merak etmeyin uyursam geçer.telefonu kapatıyorum görüşürüz.deyip telefonu kapattım.
Biraz uyumuş olamıyımki kapı sesi duyuyordum. Annem açsın diye dua ederken annemin evde olmadığı aklıma geldi kendimi zar zor kapıya yönlendirip
Kapıyı açtım
"Tuna"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkadaşımın Aşkı.
RandomO benim kız kardeşim gibi gördüğüm arkadaşımın aşkıydı... Bazen imkansızlıklardan imkansızlıklar doğuyor bu kitabı okuduğunuzda ne demek istediğimi anayacaksınız... ---------------------------------------------------------