"Tuna"
Ellerindeki poşeti göstererek" bugün pek halin yokmuş küçük.Ateş öyle dedi eczaneden birkaç hap ve çorba için malzeme aldım."
"İstemiyorum Tuna gidermesin"deyip kapıyı kapatırken bacağıyla kapatmamı engelledi. Birden içeri girip beni hiçte kibar olmayan birşekilde ittirdi.
Mutfağı bulup içeri girmişti.ben ona şaşkınca bakarken "kaseleriniz Nerede? "Diye sordu.
Bende sinirlenerek yanına yaklaştım "evimden git"o ise alayla güldü ara sıra gözleri sinirden dümdüz olmuş dudaklarıma bakıyordu.
Yaklaştı yaklaştı ve Pat tokat bunu çoktan haketmişti birkere."Sen ne yapmaya çalışıyorsun beni taciz edip Çağlayı öpüyorsun ne ben nede Çağla senin oyuncakların değiliz bunu o aklına sok şimdi çık dışarı "dedim kapıyı göstererek.
Sinirden çenesi kasıldı. Sinirle kapıyı çarpıp çıktı.
Neden böyle oluyordu ben mutlu olamazmıyım mutluluk bana günahmı?herzaman ilk aşkımın kibar romantik hoş biri olacağını hayal etmiştim.Çağlayla oturup saatlerce duğünümüzü konuşurduk.şimdi ise...
Göz yaşlarım sel misali gözlerimden akarken nefes alamıyordum.yorulmuştum.belkide benimle ilgilenen bir annem olsaydı böyle olmazdı diye düşündüm.bana zor zamanımda sarılsa...Çağlanın annesi kesinlikle benim annem gibi deģilde tam tersi çok anlayışlı eğlenceli sevecen bir anneydi.eğer annem duysaydı söylediklerimi;pis nankör.derdi herzamanki gibi.
Peki ben ne yapacaktım şimdi bir tarfta canım birtanem Çağla bir tarafta yanında heyecanlandığım kadarda nefret ettiğim Tuna...
Ne zamandır ağlıyorum hiçbir fikrim yok kendimi zar zor mutfağa yönlendirip bir bardak suyu kafama diktim.etrafa bakarken getirdiği poşeti gördüm . Sinirle poşeti çöpe attım.televizyon izlerken kapı çalmıştı. Saate baktığımda 4:00 dı annem saat 6 da gelirdi kim diye merakla gittim kapıya.
Kapıyı açar açmaz Ateşin boynuna sarıldım.
"Tamam kızım sakin nefes alamıyorum " dedi Ateş.bende gülümsyerek geri çekildim.
Biraz ićeri geçtik konuştuk felan tabiki olanları anlatmadım.şimdi ise Ateş gitmiş ben ise odamda tek başıma müzik dinliyordum.biraz zaman geçtikten sonra telefonuma mesaj geldi
Annemden:kalk kapıyı aç beh ağaç olduk şurda.
Müzik dinlediğim için kapıyı duymamıştım.telefonu yatağa bırakıp kapıya gittim.niye anahtarını almıyorsa.
Kapıyı açtığımda beni şefkatle sarıp sarmalayan seni çok özledim diyen bir annem olsun isterdim.
"Kız ne diye kapıya bakmıyon nankör ben didinip çalışayım sen bir kapıyı açma."
"Tamam anne açtım işte ben odamdayım"deyip kapıya yüruyordumki annemin sesiyle arkamı döndüm.
"Git yemeği yap ben azıcık dinleneyim sabahtan akşama kadar milletin boklu çocuğuna bakıyorum ben. sende bir işe yara"
Mutfağa gidip dolaptan dünden kalan pilavı ısıttım. Birde salata yapıp masayı hazırladım.
Odama çıkıp biraz ders çalışmıştım.bugünde pek birşey yememiştim.bakın masaya beni çağırmaya tenezzül etmeyen bir ailem var.insan bir gel kızım sende ye der ama nerdee.
Biraz whatsapa girip bizimkilerle konuşmaya başladım.
Bizim tayfa♢ adlı gruba girdim.
Ben:bensiz ne yaptınız gençler?
Ateş:biliyorsun:》
Ben:biliyorum;)
Serhat: sıkıcıydıda yarın gelicekmisin yeşim?
Melis: yeşo seni çok özledim.
Ben:gelicem aşkömm gelicem..
Çağla:bi susun lan bi uyutmadınız yatın artıkkk😠
Ben:iyi gecelerr♡♡
Yarın bana ne getirecekti acaba yinemi üzülecektim acaba yinemi göz yaşlarım akacaktı?ne olacaktı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkadaşımın Aşkı.
LosoweO benim kız kardeşim gibi gördüğüm arkadaşımın aşkıydı... Bazen imkansızlıklardan imkansızlıklar doğuyor bu kitabı okuduğunuzda ne demek istediğimi anayacaksınız... ---------------------------------------------------------