هوولااا
النهاردة هعلمكوا نركب انياب الvampire.. ✋
سو انا جبت صورة لسيلينا كانت مبتسمة كدة و سنانها باينة عشان العملية تبقي اسهل..
و جبت انياب png
لو عايزين زيها و اعتقد مفيش غيرها بردو 😂😂
اكتبوا علي جوجل..
"Vampire Fangs Png"ماشي، انا هنا عملت كل الخطوات علي صورة سيلينا يعني عملت بشرتها و شعرها و هكذا، فا هدوس add photo..
و هختار صورة الانياب..
و هبدأ اظبطها علي سنان سيلينا، بس انا مش عايزة السنان الي في النص انا عايزة الانياب بس فا هدوس علي الeraser الي فوق..و بعدين همسح السنان الي انا مش عايزاها..
And youre all done..
اعملولها effect و بعدين save و اكتبوا اسم القصة..
و انا اخترت dodger..دلوقتي هعلمكوا موضوع العين الحمرا دي بحيث انها تفضل عندكوا..
اول حاجة هنحتاج الصورة دي و اعتقد ان دي احسن صورة و عشان تجيبوها اكتبوا علي جوجل..
"Demon With Red Eyes"تمام، هفتحها في picsart و هدوس علي free crop..
هبدأ اعلم علي العين الحمرا بس بالطريقة بتاعتنا الي هي الحروف الاول و بعدين الي جوة..
و بعدين هدوس علي السهم الي فوق فا هيطلعلي الpreview و قبل ما ادوس علي الcheck mark هدوس علي النجمة الي فيها plus دي عشان يتعمله save في الclipart..
و بكدة العين هتكون عندكوا في clipart وقت ما تحتاجوها استخدموها و امسحوا الزيادات و قللوا الopcity.
بس كدة :)
اتمني تكونوا استفدوا^^
في تشابتر تاني نازل عشان اعلمكوا ازاي الكوڤر زي ما يكون مقطوع كدة عشان اتطلب..
Love you xx
Bye ✋❤
أنت تقرأ
Covers Classic Magic (Slow Updating)
Randomهعلمكوا ازاي تعملوا كوڤرز ، هعلمكوا و هتعلم منكوا كمان ، انا مش بالمهارة دي بس عايزة اشارك تزويد مهارتي معاكوا :) PicsArt Tutorials!