20 Μαρτιου 1918
Λονδινο,ποιο συγκεκριμενα
Λιμανι Σαουθαμπτον.Jessica Anna Martin η ποιο απλα Jess.Απο γνωστη αριστοκρατικη οικογενεια του Λονδινου.
17 χρονων.
Πολλα ονειρα,πολλες φολοδοξιες.
Κριμα.Ειναι κριμα να εχεις ονειρα που γνωριζεις εξ'αρχης πως δεν ειναι δυνατον να πραγματοποιηθουν.Ειναι κριμα.
Ειναι κριμα να αναγκαζεσαι να παντρεφτεις καποιον που δεν εχεις αντικρισει καν,μονο και μονο επειδη αποτελει το θελημα καποιον.Κι ομως,θα το κανει.Δεν εχει αλλη επιλογη.Ειναι ο μονος δρομος ποια για εκεινη.Να αντιστεκοταν;Να εφερνε αντηριση;Φυσικα και οχι!
Δεν ηθελε να μαθει τι την περιμενε.
Και ολα αυτα γιατι;
Γιατι ηταν απο την ξακουστη οικογενεια των Martin.Επρεπε λοιπον να ειναι υπακουη,ευγενικη,επρεπε να θελει οτι θελει και η οικογενεια της.Ηθελα να παει στην Αμερικη για να παντρευτει.Αλλα οχι οποιονδιποτε,θελαν πλουσιο,γνωστο με κυρος για να ενωσουν την περιουσια τους να γινουν ακομα ποιο πλουσιοι και γνωστοι.Να αποκτησουν ακομη ποιο πολυ ισχυη.Την Jess ομως; Ποιος σκεφτηκε την Jess;Ποιος νοιαστηκε αν η Jess ειναι ευτυχισμενη;Κανεις.Ηθελαν να την κανουν σαν και αυτους,το μονο που να την ενδιαφερει να ειναι τα λεφτα,η εξουσια.Ναι φενομενικα το ειχαν καταφερει.Ομως οχι η Jess παντα ηξερε οτι δεν ανηκε εκει,πως ολα αυτα που πιστευει η οικογενεια της ειναι λαθος.Δεν ηταν σαν και αυτους.Οχι.Αλλα αυτο τους αφηνε να πιστευουν.Δεν μπορουσε να κανει και αλλιως.
---------
Η μερα ηρθε.Ηταν ολα προγραμτισμενα.Θα επρεπε να βρισκεται στο λιμανι στις 10:45 το πρωι,θα επερνε το πρωτο πλοιο με προορισμο την νεα Υορκη.Τους χερετησε ολους αν και δεν ηταν καθολου σιγουρη αν θα της ελειπαν.Γιατι να της λειψουν ομως;Οι παραμανες την μεγαλωσαν.Οικογενεια;Δεν ηξερε την πραγματικη σημασια της λεξης.Πηρε στο χερι την χειροαποσκευη της και προχωρισε μεσα στο πλοιο.Θα ξεκινουσε μια νεα ζωη ηταν το μονο που ηξερε.Το καραβι σφυριξε συμενοντας την αναχωριση και η Jess βυθηστικε στις σκεψεις της.
Γεια σας💘
Αυτη ειναι η πρωτη ιστορια που γραφω οποτε πιθανων να υπαρχουν καποια ορθογραφικα αλλα και εκφραστικα λαθη.
Γι αυτο λοιπον θα ηθελα λιγη κατανοηση.Σας ευχαριστω πολυ που διαβασατε την ιστορια μου και παρακαλω πολυ δωστε της ενα ψηφο.Επισης σχολιαστε.💘
Σας ευχαριστω πολυ!
Ελπιζω να σας αρεσει.
Λοβ υ ολ💘
STAI LEGGENDO
Painting Colors《H.S》
Fanfiction☆Βρες αυτόν που θα σου δείξει τα χρωματα την στιγμη που ο ουρανος για σενα θα φενεται γκριζος.☆