BÖLÜM 7

62 5 5
                                    

Evet arkadaşlar bölüm çarşamba gelir demiştim ama tatile gittik internet de yoktu o yüzden geç geldi.

Bu bölüm hikayemi okuyup yorumlarıyla yazmaya devam etmeye teşvik eden Mervearga12 ya ithaf ediyorum.




Anlayışınız için teşekkürler iyi okumalar.

"Kaaaalk"

"Kalksana lan camış gibi uyuyon"

"Bak kalkmasaan intikamımı ağır alırım heee"

"Sen kaşındın güluw"

Dibimde bağıran Aslıya götümü çevirerek uyumaya devam ettim.

Üzerime dökülen bir leğen buzlu suyla

"HAASSSSSSS-" kapının önündeki annemi görünce

"SSSANI GÖRDÜN MÜ YA ASLI HANİ KİMYA HOCASI EHEHEHEH. AAAA ANNE GÜNAYDIN BİZDE ASLIYLA KİMYA ÖDEVİ HAKKINDA KONUŞUYORDUKKK!!!"

"Tamam kızım niye bağırıyosun?"

"YOK YA NE BAĞIRMASI ANNE HİÇ BAĞIRIR MIYIM BEN A AAAAA NEYSE BEN BONYAYO GİRİYİM. TAMAM MI?!!!!" dedim ve içimden kendime küfür savurarak banyoya doğru yürüdüm.

Geçerken Aslıya omuz atıp "bedelini ödiceksin" diye fısıldadım ve banyoya girip rutin işlerimi hallettim.



Okul formamı üzerime geçirdim ve sırt çantamı tek omzuma attım.

Aşağı indiğimde kahvaltımı edip bana korkak bakışlar atan Aslıyla birlikte okula yürüdük.

BENDE DENİZSEM BUNUN İNTİKAMINI FENNNA ALACAKTIM!

***

"RAHAT!"





"HAZIR OL!"



"SAĞA DÖN!"





"İLERİ MARŞ"


Evet son dersti ve Almanca hocası okula gelmediği için beden hocası dersi devralmıştı.

Tanrım.... Bu adam kaçıktı!!!!

Bizi yürmi tur koşturduktan sonra erkeklere 150 mekik kızlara 100 mekik çektirdi.



Götümden ter akıyo desem yeridir!

Sonunda ders bitince çantamı alıp eve doğğru yürüdüm.

Bugğn okulda Aslıdan intikamımı almıştım.

İlk olarak Ares e Aslının lezbiyen olduğunu ve sürekli sizin sıraya bakmasının sebebi yanındaki kızdan hoşlanması dedim.

Ares üç çocukla sokağa atılmış karı gibi yere çöküp depresyona girmişti.

Za za zaaaaaa

Bakalım bu işi nasıl öğrenecekti Aslı ehehhehe.

Bugün sürekli bana bakan Pars'ı götüme takmadım. Çünkü o bana çok kırıcı hareketler sergilemişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 12, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KULAKLIKLI!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin