Bölüm 5

61 6 1
                                    

Deniz'in bardaki hali

Multimedyadaki şarkı
Son feci bisiklet- Bu kız
Size açmanız gerektiği zamanı yazacağım.

Kesinlikle dinleyin.

İyi okumalar...

Gözlerimi araladım. Öff gene bir okul günü...
Yatakta doğruldum ve kollarımı iki yana açtım. Pizza desenli tişörtümü görünce acıktım. Koşarak odadan çıktım ve merdivenlerden indim.

"Anneğğğğ ben açım" dedim bağırarak.

"Geç kızım menemen yaptım." dedi.

Koşarak masaya geçtim ve tabağımı süpürdüm.

Anneme eline sağlık diyip odama doğru ilerledim.

Okuk kıyafetimi üzerime geçirdim. 4 numaralı kulaklıklarımı alıp evden çıktım.

Kulaklarıma Bruno mars - talking to the moon dökülürken yürğmeye devam ettim.

Bende Deniz sem intikamımı alacaktım o heriften!

O sırada birisine çarptım. Kafamı kaldırdığımda bu kişinin dünkü köpeğini gezdiren çocuk olduğunu fark ettim.

Dayak yemiş gibi gözüküyordu.
Gözü morarmış ve yanağı kızarmıştı.

"Noldu sana?" Dedim elimi yanağında gezdirerek.

"Seni ilgilendirmez" diyip yanımdan geçip gitti. Keyfi yok gibiydi.

"Hey iyimisin sen?" dedim.
Yanımdan geçmeye çalışınca "yardım etmek kabahat mı ya çattık" dedim sinirlenerek.

Bana döndü ve "Bak, bügün havamda değilim git işine." dedi ve arkasını dönüp yürümeye devam etti.

Çattık ya! Önüme dönüp okula doğru yürümeye devam ettim.

Okula varınca sınıfa doğru yürüdüm. Geç kalmıştım. Sınıfa baktığımda kimse yoktu. Ders programında ilk dersin yüzme olduğunu gördüm.

Havuza doğru yürüdüm. Herkes oradaydı ve hocanın emriyle yarış yapıyordu.

Soyunma odasına doğru ilerledim ve üzerine mayomu geçirdim.

Bone takmadım. Hoca zorumlu değil demişti.
Havlumu alıp havuzun yanına gittim.

Erkekler benim olduğum tarafa bakıp bakıp duruyordu. Bazıları "oha hatuna bak lan" diyordu. Saçlarımı arkaya atarak gözlerimi devirdim. Suya balıklama atlayarak yüzmeye başladım.

Yüzmekten yorulunca havuzun kenarına oturdum ve diğerlerini izlemeye başladım. Arkadan itilince suya gömüldüm. Hızla arkamı dönerek beni iten kişiye baktım.

Kahkahalarla gülen kişi Pars tı.

Göt herif!

Sinirle onun ayağını çekerek suya gömülmesini sağladım.

Aynı zamanda üzerime gömülmesini.

KULAKLIKLI!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin