Yeni komutan

47 3 4
                                    

"Şınava yat "şu an karşımda herkes şınav çekiyor .Herkes mi dedim ? Pardon yanılmışım çünkü tam karşımda askerlerden biri sadece yerde yatıyordu "DUR"diye bağırdım .Arkamdan "hazır ol "diye bi ses gelince arkamı dönüp hazır ola geçtim ,gelen Kemal amcaydı amca dedime bakmayın kendisi üst komutanlardan biri ama ben onu küçüklüğümden beri tanıdığım için Kemal amca diyorum dedemle uzun Zaman'dan beri arkadaşlar bende ordan tanıyorum zaten Kemal amca "nasılsın kızım "deyince ciddiyetimi bozmadan "sağolun "dedim .Kemal amca "deden olcak o hayırsız Napı yo "diyince tebessüm ettim ."İyi oda dağ bayır dolaşıyor "dedim dedem emekli olduktan sonra köye taşınmıştı ananemle onları çok özlüyorum onların yeri bende apayrıdır ilk Zaman'lar benim için çok zor olsada alıştım artık .Kemal amca "iyi iyi dolaşsın ihtiyar "dedi ve güldü aklına bişey gelmiş gibi bana döndü ve "he kızım bugün buraya senin rütbende bi komutan gelicek artık beraber bildiklerinizi öğreteceksiniz "dedi şu anda sinirlenmeye başlamıştım çünkü en son gelen komutanlara ne oldugunu gayet iyi  biliyordum anlaşamamıştık ve sonunda buradan gitmek zorunda kalmışlardı inşallah yine aynı şeyler olmaz Kemal amcaya dönüp "tabi komutanım "dedim "size kolay gelsin "dedi ve yürümeye başladı bende selam verdim .Askerlere dönüp "şimdilik serbessiniz"dedim ve arkama bile bakmadan yürümeye başladım .Şimdi siz sorucaksınız nereye?diye, hemen cevap vereyim tabikide köpeğimin yanına şu anda beni sakinleştirebilecek tek kişiydi o ,eğitim gören köpeklerin yanına gidip Safari'nin kafesini açtım onun yanında bi tane daha köpek vardı.İki yada üç ay önce getirilmişti saferiylede çok iyi anlaşmıştı ve ben Onuda kendi köpeğim gibi seviyodum artık kanım çok ısınmıştı bu köpeğe Safari'nin tasmasını elime alıp çıktım ve oturma yerlerine ilerleyip oturdum burası köy olduğu için tertemiz Havası vardı oturdumda Safari'de yanıma tırmandı onu severken birden bi yere doğru havlamaya başladı.O yöne doğru baktımda bize doğru gelen Şahin'i gördüm "ooo hoş geldin KESK'in nişancımız "dedim bana gülerek "hoş bulduk "dedi sonra Safari'ye bakarak "ooo sendemi burdaydın oğlum "dedi Safari'nin kafasını severken ona bakarak "tatil nasıl geçti "dedim gülümseyip"çok eylendim bu sene "dedi ona gülüp"inşallah darısı başıma "dedim "nereye gitçeksin"dedi biraz düşündükten sonra "ilk köye geçerim ordanda İstanbul'a bizimkilerin yanına "dedim hala Safari'yi severken "iyi iyi selam söyle Hasan amcaya " tabi dedemi tanıyor çünkü biz Şahin'le çoçukluk arkadaşıyız be çok yakın iki dostuz "Aleykümselam sende sizinkilere selam söyle" dedim kafasını sallamakla yetindi.Beş dakka sonra "Anka"dedi ona döndüm ve konuşması için kafamı salladım "demeyi unuttum demin bi komutan geldi şu an Kemal amcanın yanında haberin olsun "dedi bu gelen kesin benim rütbemdeki komutandı "tamam " dedim ve ekledim " Safari'yi sen götürürsün ben bi şu komutana bakıyım "dedim bana "sen bilirsin "dedi kafa sallayıp yürümeye başladım .Başkomutan yazısının önüne geldimde durdum ve kapıyı çaldım içerden gür bi sesle "Gel " diyince derin bi nefes alıp bismillah diyip girdim odaya Kemal amca beni görünce gülümseyip "buyur kızım "dedi bende "komutanım yeni komutan geldimi " dedim geldini biliyodum ama ne  nolur ne olmaz yine bi sorayım dedim kafasını bi aşağı bi yukarı salladı "geldi geldi "dedi Kemal amcaya bakarak "Kemal amca gelmese olmazmıydı hem öbür komutanla ne oldunu biliyorsunuz "dedim Kemal amca sanki mimikleriyle keşke o lafı demeseydin iyiydi kızım dercesine bana baktı ve gözleriyle arkası gösterdi o an anladımki gayet haklıymışsın Kemal amca keşke demeseydim .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 19, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YENİ KOMUTANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin