V pasti

393 52 9
                                    

Rainbow ležela na břiše a brečela na posteli ve svém pokoji a Speed ji v sedě utěšovala. ,,Taky si myslím, že to není úplně správně." řekla Speed. Dveře se najednou zatřpytily a otevřely a vešla do nich Izzy s lítostivým výrazem. (invisible spell = neviditelné kouzlo [anglicky], tudíš Izzyna magie je průhledná😜) ,,Co tu děláš?" řekla nepřátelsky Speed. ,,Chci si popovídat s Rain..." Izzy větu nestihla doříct, protože ji do ní skočila Rainbow s uslzenýma očima ,,Já s tebou nechci mluvit! A nechci tě ani vidět! Neopustím, aby sis Soarina vzala! Tu svatbu překazím!". Izzyn výraz přešel do zlostného. Speed vstala. ,,Taky si myslím, že by se ta svatba konat neměla." řekla a chtěla odejít otevřenými dveřmi. Izzy je ale zadním kopytem zabouchla. Ještě zlostněji se podívala na Speedy. Zatřpytil se jí roh a Speed v okamžiku zmizela. ,,Co si s ní udělala?!" řekla vyděšeně Rainbow a posadila se. Izzy se na ni rozzlobeně otočila. ,,To samé, co teď s tebou." řekla a když se roh zase zatřpytil, zmizela i Rainbow...

...Speed a Rainbow se ocitly v podivné jeskyni. (Jak originální XD) ,,Kde to sme?" zeptala se Speed. Na jedné klenbě se objevila Izzy. ,,V Ponyvillských dolech." řekla. Rainbow vyletěla na ni, ale narazila do stěny jeskyně, protože si nevšimla, že se Izzy teleportovala na druhý konec. ,,Žádný z poníků už neví, že existují, ale já se  o nich dočetla v knize o kouzlech." řekla Izzy a teleportovala se, aby se vyhnula srážce se Speed. ,,Ve stěnách sou totiš ukryty drahokamy, které posilují magii jednorožců." řekla a teleportovala se  na zem jeskyně a tak do sebe Rainbow a Speed narazily. ,,Takže moje hypnotizující kouzlo bude mnohem silnější a Soarin si mě vezme už zítra! Muhuhahahahá!" řekla a s ďábelským smíchem, doprovázeným ozvěnou zmizela. ,,Já to věděla!" řekla Rainbow, jako by podávala žalobu a pak ji oči zalily slzy ,,Věděla sem, že by mi to Soar sám od sebe neudělal.". Pak bezmocně klesla na zem a poraženecky si sedla...

Poznámka autora
*******************
Už je to tak! Dávejte si na mě pozor - umím hypnotizovat! 😝

Ta pravá (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat