Vše už bylo připravené. Dort, výzdoba, hudba. Otevřely se dvojité dveře do obřadního sálu a z nich vyšla malá žlutá pegasí družička s černo, červeno, oranžovou hřívou, která mávala košíčkem a sypala z něj plátky růží. Za ní šla Green v krásných bílých šatech. Nejkrásnější šaty měla ale Izzy, která měla bílé šaty s modrými drahokamy ve tvaru srdcí. U oltáře stál Soarin, zasněný do své nevěsty a True Gazette, ronící slzy dojetí. Izzy došla k oltáři, hudba utichla a starostka začala mluvit. ,,Klisny a hřebci, sešli jsme se tu dnes, abychom spojily tento mladý pár. Invisible Spell, bereš si Soarina Sky za svého právoplatného manžela?" řekla starostka. ,,Ano, beru." řekla Izzy s očima na Soarinovi. ,,A ty, Soarine Sky, bereš si Invisible Spell, jako svou právoplatnou manželku?" zeptala se starostka. Soarin se usmál na Izzy. ,,Beru." řekl. ,,Jestli má někdo z přítomných námitku, proč by se sňatek uzavřít neměl, ať promluví, nebo ať navždy mlčí." řekla starostka a podívala se na poníky, sedící tiše na židlích ,,Dobrá, tak v tom případě...". ,,Já ji mám!" řekla Rainbow u dveří do sálu. Izzy se na ni zmateně otočila. ,,Soarin je zhypno..." Rainbow nestihla doříct, protože se Izzy teleportovala před ní a přitiskla ji předními kopyty k zemi. ,,Soarin je můj! A tvůj už nikdy nebude Rainbow Dash!" řekla Izzy výhružně a napřáhla roh. Ve světle se zaleskla jeho ostrá špička. ,,Já sem tady!" ozvalo se za ní. Izzy se překvapeně otočila. Rainbow Dash stála u oltáře a pevně svírala Soarinovo kopyto. Soarin se ji snažil vysmeknout a křičel ,,Pusť mě!". Izzy se otočila zpátky na klisnu, kterou kopyty tiskla k zemi. Na svých předních kopytech měla Izzy trochu světle modré barvy. Rainbow políbila na rty vzpírajícího se Soarina. Ten jí po chvíli polibek vrátil. ,,Ne!" křičela Izzy rozzlobeně ,,On je mů...". Nedořekla to, protože z židle rychle vstal Roler Dark a políbil ji. Ona se začervenala a oči jí opět celé zbělaly. ,,Počkat, počkat, mám v tom trochu guláš! Co se to vlastně stalo?" řekla nechápavě True Gazette. Speedy přemalovaná na modro a Rainbow se na sebe podívaly a zachichotaly se. ,,To asi bude trochu delší vysvětlování." řekla se smíchem Speed.
Konec 😘
Tak už je tu konec. 😭 Doufám, že se kniha líbila. 😉 Mimochodem dám vám sem obrázek mých konceptů a vy budete hlasovat, co bych měla napsat dál:
tahle se tam na tu fotku už nevešla. XD
ČTEŠ
Ta pravá (Dokončeno)
FanfictionSoarin je tak z ničeho nic opustí Rainbow Dash a začne chodit s Invisible Spell (Muhuhahahahá! XD). Izzy je ale nějaká jiná...