Už zítra!

428 51 45
                                    

,,Už zítra?" řekla nechápavě True Gazette. ,,Není to trochu uspěchané?" dodala Greeny. ,,Ale my se se Soarinem tak strašně milujeme, že se chceme vzít či nejdřív, že drahý?" řekla Izzy a přitulila se k Soarinovi. ,,Ano." řekl Soarin zasněně. ,,A co na to Dash?" zeptala se Green a rozhlédla se ,,A neviděl někdo Speedy?". Izzy se zarazila. ,,O odjely!" řekla rychle. ,,Odjely?! A kam?" řekla překvapeně Green. ,,Um... No... Do... Do... Canterlotské nemocnice! Speedy má něco se srdcem!" řekla nakonec Izzy. ,,Snad bude v pořádku." řekla Green s obavami. ,,Jo jo jasně, ale chtěla sem vám říct veselejší zprávu." řekla nadšeně Izzy ,,Mami, pasuju tě na svého svědka a Greeny, ty budeš moje družička.". True a Green se na sebe nadšeně podívaly. ,,To je super!" řekla Green. ,,Vždycky sem snila o tom, ze jenou půjdu za svědka právě tobě Invisible." řekla True a objevily se jí na tváři slzy radosti. ,,Já vím." řekla Izzy s úsměvem a obejmula svou matku ,,Nikoho jiného bych za svědka nechtěla.". ,,Awww." řekla Green. Izzy se usmála i na ni. Pak se odtáhla od mámy a řekla vesele ,,Tak a kdo mi chce pomoct vybrat šaty?". ,,Já!" řekly jednohlasně True a Green. Izzy se zachichotala.

,,Musíme se odsud nějak dostat!" řekla odhodlaně Rainbow. ,,Nojo, ale jak?" řekla Speed. ,,Tohle sou doly." řekla Rainbow a prohlížela že vzduchu jeskyni ,,Věř mi, že tu budou i..." Rainbow přistála vítězně u důlního vozíku ,,koleje!". ,,Ale ty už dávno nefungují." řekla Speed poraženecky. ,,Nechci jet po nich hlupáčku." řekla Rainbow a znovu vzlétla ,,Ale letět podél nich!". Rainbow sledovala koleje tak rychle, že se za ní tvořila duhová stopa a Speed ji skoro nestačila. Doletěly na konec kolejí, kde byla dřevěná překážka a za ní propast se zbořeným mostem, který měl už jen konec a začátek. Uprostřed byla obrovská trhlina. Speed a Rainbow přeletěly propast a přistály na jejím druhém konci. Tam ale byla slepá ulička... (Muhuhahahahá! 😎)

Ta pravá (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat