In dark eyes

1.4K 28 4
                                    

 Ne pitajte me šta je ljubav! Zaboravila sam. Ne pitajte me šta je pravo prijateljstvo! Nikada ga nisam imala. Ne pitajte me šta je to bol! Mene više niko ne može da povredi. Nisam kao ostali. Oduvek je bilo nešto u meni što me odvajalo od mase. Barem su mi tako ranije pričali. Sada više niko ne obraća pažnju na mene. Zamerila sam se najačima i odbranila najslabije,ali takva sam. 'Nevolja' mi je drugo ime. Moje misli su moj svet,moja poslovica je 'Sloboda je za ljude!',moje metode su neshvaćene,ja neprihvaćena... Pokušali su da me unište,ali samo su me promenili. Nisam više naivna. Samnom se niko više neće igrati,ili će ostati bez glave. Ledeni pogled,leden kraljica,glavna.. Bilo je puno nadimaka koje sam dobijala. Najviše one koji me opisuju,kojikažu da sam 'zajebana'. Možda i jeste tako. Možda su svi oni u pravu? Ne nisu. Nikada ne preispituj sebe,nikada ne budi nesiguran,ne budi kukavica! I što je najbitnije... Nikada,ali nikada,ne plači. Ne smeju te videti slabog. Ne smeš pokleknuti koliko god da ti je teško. Moraš ili 'gaziti' ili biti 'gažen'. Imaš izbora,ali većina bira drugu opciju,lakša je. Ne odustaj pred izazovom,ništa nije ne moguće dok veruješ! Kada izgubiš veru onda si niko i ništa. Ako idalje možeš da sanjaš i ako znaš šta želiš... Veruj mi,to će ti se jednog dana i ostvariti. Ja sam devojka koja nikada nije oprostila,samo prebolela. Umela sam da volim,ali sve je to nestalo. Kome treba ljubav? Kome treba sreća? Kome treba rame za plakanje i neko ko će te uvek oraspoložiti? Meni ne.  Ova priča je priča koju su napisale jedne tamne oči.

-"Some angels are destined to fall."- Unknown.

Molim vas da ne poredite moju priču sa nijednom drugom zato što je delom ovo istinita prica. Ovom pričom nikoga ne želim uvrediti ili slično. Izvinjavam se zbog gramatičkih grešaka! Priča je posvećena povređenim devojkama,znajte da niste same i da niste jedine! ♥

Nadam se da ćete nastaviti da čitate dalje!  S*

In dark eyes (Broken Angel)Where stories live. Discover now