Min hye....
berjalan pelan dgn longlai ke bilik madam jeon. Dada berdebar mcm nak pecah!Tok2!! "Madam saya masuk boleh?"
Madam jeon...
"Sure masuk saya memang tengah tunggu awk ni. Sebenarnya saya dah selesaikan urusan pendaftaran skolah kamu. Kamu akan bersekolah di Gangnam Elite School bersama dengan anak saya jungkook. Tak perlu kekok, saya akan pesan supaya layan awak elok2. Pasal bayaran dan pembayaran jangan risau semua dah settle tinggal awak bawa file peribadi dan jumpa pengetua untuk daftar skali ambil uniform sekolah. Ara?"Min hye...
" nea..terima kasih madam, sebelum tu bila di sekolah nanti apa peranan saya untuk perhatikan tuan muda?"Madam jeon...
" awk hanya tengok apa perlakuan dia, dengan siapa dia rapat terutama kalau yeoja. Saya xberapa berkenan dia lepak dengan kawan2 untuk berlumba. Make sure tengok prestasi dia dalam kelas. Hati2 anak saya pandai berlakon naif sedangkan ada niat disebalik. Saya betul2nk awk hati2, xnak awk cedera kerana anak saya. Ikut kerenah dia dgn sabar, pastikan halni hanya untuk kita berdua. Anyway selamat belaja saya senang hati dah ada yg mampu jaga anak saya. Harap masa depan dia xmusnah gara2 perangai tak matang. Sekarang awk boleh rehat kat bilik, xperlu buat apa ye"Puan jeon perhatikan min hye dengan pandangan tanda tanya.
"Wajah budak comel ni macam biasa aku lihat. Rasa sayang dan rasa nak melindungi tu kuat. Aku ada rapat dengan sesiapa dalam hidup dia ke? Xpe nnt sampai masa aku cari jwpn sebenar. Aku tau dia budak baik dan mampu control jungkook"min hye....
"Baik madam terima kasih skali lagi" sambil tersenyum ikhlas.Ahjumma sooh...
"Apa madam nak panggil kamu tadi?"Min hye...
"Dia bagi tahu pasal sekolah dan kena daftar bila. Madam jeon sangat baik ahjumma tak sangka walaupun kaya. Kalah keluarga saya sendiri terlalu berbeza" pandangan mata min hye makin berkabur dan berkaca.Ahjumma sooh...
"Memang madam tu baik, mungkin disebabkan dia pernah dibesarkan dirumah anak yatim dan tahu penderitaan orang lain. Dia bertuah ada keluarga yang sempurna. Suami dan ank yang baik, tuan muda walaupun perangai baran dan nakal dia tak pernah kata tidak pada madam dan tuan. Sekolah nanti sabar dan cuba ubah tuan muda, dia tu kesunyian dan perlukan perhatian dan kawan. Dia selalu sendiri sebab tu tak pandai jaga hati dan perangai macam pentingkan diri" ahjumma senyum mungkin teringatkan kerenah budak duck bunny yang tak matang tu.Min hye....
Tanpa sedar keluhan kecil keluar dari mulut. Otak dia ligat buat tayangan ulangan yang terjadi dibilik tadi. Muka blushing dan merah menahan malu.
"Ahjumma saya masuk bilik dulu yea nk kemas barang2 untuk sekolah" berlalu pergi ke rumah belakang.Keesokkn pagi
Min hye dah bersiap awl untuk kesekolah dia dah diberi tahu akan ke sekolah bersama tuan muda duck bunny bersama driver.Kai...
"Selamat pagi cik ni siapa? Saya kai pemandu merangkap bodyguard tuan muda. Saya belum pernah nampak cik kat sini" senyuman manis terukir disebalik wajah kacak lelaki tu.Min hye...
Tersentak memandang tak berkelip
"aigoo...kacak giler mamat nih, tak buat apa2 pandang dia seharian aku boleh kenyang. Mandipun rasanya xpyh, yg penting dia ada. Awwww" muka min hye blushing....Dia tersentak sendiri..."jap apa yang awk cakap tadi?" Tanya min hye malu2(gatai jugak minah coldblood neh ish2)
Kai...
Hadiahkan senyuman yg manis boleh buat mana2 yeoja pandang melting!
"Tak mcmni cik saya tanya cik ni siapa dan saya pulak kai driver tuan muda merangkap bodyguard. Sayapun baru masuk kerja gantikan appa sebelum ni dah pernah kemari skali skala" sambil senyum
YOU ARE READING
Always Be Mine...jeon Jungkook
RomanceMin hye..... "Aku....aku...aku... Jeon jungkook.... "Aku...aku...ape???? Bingai bebenor ko ni, kalau makan kaki baru betul sket gamaknya" jungkook sebenarnya cuak dengan pempuan tapi diluar dan di sekolah dia pura2 jadi lelaki idaman sekorea a.k.a p...