Παρτ 14

22 4 0
                                    

Χτυπησε η πορτα. Κατεβηκα κατω να δω ποιος ειναι. Ανοιξα την πορτα και ειδε τον Αλεξη με μια τεραστια ανθοδεσμη.

Με αρπαξε απο τη μεση και εφερε το προσωπο μου κοντα στο δικο του. Μου ειπε πως  εφερε να δουμε ταινια και παραγγειλε ιταλικο. Ενθουσιαστικα!

Κατεφθειαν μπηκαμε μεσα στο σπιτι και βαλαμε την ταινια. Σε λιγο ηρθε και το φαγητο. Η ταινια που επελεξε ηταν το λαθος αστερι. Αφου φαγαμε ξαπλωσαμε στον καναπε και με πειρε αγκαλια. Μετα απο λιγο αποκοιμηθηκα στην αγκαλια του. Εκεινος με χαιδευε στοργικα και με χαζευε για πολυ ωρα.

Το επομενο πρωι ξυπνησα στο κρεβατι μου. Κοιταξα δεξια και αριστερα και ειδα τον Αλεξη στο πατωμα.

Πηγα κοντα και τον ξυπνησα. Κατεβηκαμε μετα απο λιγο κατω για να φαμε πρωινο και να δουμε τι θα κανουμε σημερα μιας και ειναι Σαββατο.

Μου ειπε οτι μου εχει αλλη μια εκπληξη. Μου εδεσε τα ματια και πηγαμε στο αυτοκινητο.

Οδηγουσε πολυ ωρα μεχρι που σταματησαμε αποτομα. Βγηκαμε απο το αυτοκινητο και ειδα μια τεραστια πυλη που εγραφε magic park.

Ενθουσιαστικα!!! Τον αγκαλιασα και μετα τον πηρα απο το χερι και ετρεξα κατεφθειαν στην πυλη. Αφου πηραμα τα εισιτηρια μας μπηκαμε μεσα.

Κατεφθειαν πηγαμε στα ελεφαντακια, στις κουνιες,στη βαρκα κλπ. Τελος ανεβηκαμε στη ροδα. Εκει καθως καθομασταν μου εδωσε ενα αρκουδακι. Ηταν πολυ ομορφο. Ειχε περασμενο στο λεμο του ενα πουγκακι. Το ανοιξα. Μεσα ειχε ενα υπεροχο,χρυσο κολιε που εγραφε πανω Μελιντα. Μου αρεσε παρα πολυ. Τον αγκαλιασα και τον φιλησα. Μετα απο λιγο φυγαμε και πηγαμε σπιτι.

Οταν φτασαμε σπιτι πηγαμε στο δωματιο και ξαπλωσαμε στο κρεβατι. Μετα απο λιγο με πειρε ο υπνος.

Μελιντας POV

Σημερα περασα πολυ ωραια. Ο Αλεξης ειναι ενα πολυ καλο παιδι και χερομαι που ειμαστε μαζι. Το δωρο που μου εκανε σημερα ηταν φανταστηκο. Απο την ημερα που τον γνωρισα αρχιζω να μην δινω σημασια στο παρελθον και να κοιταω μονο τκ μελλον.

Αλεξης POV

Η Μελιντα ειναι ενα παρα πολυ καλο κοριτσι και χαιρομαι που τα εχουμε. Αν ολα πανε καλα και μεινουμε λιγο ακομα μαζι μπορεξ να παρω την αποφαση να κανω το μεγαλο βημα. Νιωθω πως οτι εψαχνα το βρηκα στην Μελιντα και δεν θελω να το χασω.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 08, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

MELINDAWhere stories live. Discover now