η μεγαλη ανατροπη

44 5 0
                                    

Μια μερα η Μελιντα πηγε μια βολτα στο δασος για να ξεσκασει. Εκει την ειδε ο πατερας του Τζακ. Αρχισε να την κυνηγαει. Ξαφνικα επεσε κατω επειδη σκονταψε σε ενα ξυλο. Ετσι ο πατερας του Τζακ επεσε  πανω της και... Απο εκει και μετα δεν θυμαται τιποτα. Ξυπνησε απο κατι φωνες. ''Εχει χασει πολυ αιμα, γρηγορα στο χειρουργειο''. Μετα παλι κενο. Οταν ξαναξυπνβσε ειδε διπλα της μια μπουκαλα αιμα. Ενιωθε πολυ ευτυχισμενη,γιατι οταν εισαι κατι μεταφυσικο ( βαμπιρ,λυκανθρωπος,μαγισσα...) οταν σου βαζουν κανονικο αιμα χανεις τη δυναμη σου. Ετσι ηταν πολυ χαρουμενη γιατι δεν θα ειχε πια αυτη την καταρα. Ετσι δεν θα φοβοταν αλλο τον πατερα του Τζακ. Ετσι μετα απο λιγες μερες επεστρεψε στο σπιτι γαι να κανει εκπληξη στους γονεις της. Ετσι ανοιξε την πορτα του σπιτιου της. Φωναξε αλλα δεν απαντησε κανεις. Πηγε στα επανω δωματια. Ακουσε φωνες απο την κρεβατοκαμαρα. Ανοιξε την πορτα και ειδε την μαμα της να κοιμαται με εναν αλλον αντρα. Εφυγε τρεχοντας. Πριν φυγει ομως αφησε ενα μυνημα, που ζητουσε να της πει που μενει ο μπαμπας της γαι να παει να μεινει μαζι του. Μετα απο λιγες μερες η μητερα της της ειπε πως μενει στην Ελλαδα τωρα πια. Ετσι η Μελιντα ετοιμασε βαλιτσες και πηγε στην Ελλαδα. Εκει την περιμενε ο μπαμπας της στο αεροδρομιο. Ο μπαμπας ειχε μαθει παρα πολυ καλα ελληνικα. Εκεινη δεν ηξερε ουτε λεξη. Ομως ο μπαμπας της της υποσχεθηκε οτι θα την  μαθει να μιλαει πολυ καλα ελληνικα. Η Μελιντα ολο χαρα πηρε τον μπαμπα της και πηγανε για φαγητο. Βραδιασε και πηγανε στο σπιτι. Ο μπαμπας της ειχε ετοιμασει ενα δωματιο για αυτην επειδη ηξερε οτι καποια στιγμη θα ερχοταν. Η Μελιντα ολο χαρα πηγε στο δωματιο της. Μολις το ειδε ενθουσιαστηκε. Το δωματιο της ηταν γαλαζιο του ουρανου. Τι κρεβατι της ασπρο και εμοιαζε σαν συννεφο. Ειχε ενα μιλρο καναπε και αυτος ηταν ασπρος και μια κουρτινα ασπρη με μπλε πουα. Ηταν πολυ χαρουμενη. Ομως επεσε για υπνο γιατι ηταν πολυ κουρασμενη απο το ταξιδι. Την επομενη μερα ο μπαμπας της την πηγε σε ολα τα αξιοθεατα της Αθηνας. Κουτασμενοι πηγαν να φανε και συνεχισαν στα υπολοιπα αξιοθεατα. Η Μελιντα ηταν πολυ χαρουμενη, ομως μεσα της ενιωθε θλιψη γιατι μητερα της.

MELINDAWhere stories live. Discover now