ΠΑΡΤ 11

36 5 0
                                    

ΜΕΛΙΝΤΑΣ POV

Ειμαι πολυ χαρουμενη που ειμαι στην Ελλαδα. Θα ελπιζω να κανω μια νεα αρχη και να ξεχασω το παρελθον. Ομως δεν θελω να ξεχασω τον Τζακ. Ηταν και παραμενει να ειναι ενα σημαντικο κομματι της ζωης. Παρολα αυτα πρεπει να τον θυμαμαι σαν μια γλυκια αναμνηση και να προχωρησω με καποιον αλλον εδω. Ουφ, το απογευμα θα μου φερει ο πατερας μου να γνωρισω τον ανιψιο της γυναικας του. Κανενας χαζος θα ειναι. Με περιμενει ενα φριχτο απογευμα.

- Μελιντα να σου γνωρισω τον Αλεξη, τον ανιψιο της μητριας σου.

- Χαιρω πολυ, Αλεξης.

- Μελιντα

Μελιντας  POV

Ο Αλεξης ειναι πολυ ομορφος και να πω την αληθεια δεν το περιμενα. Ειναι ψηλος, λεπτος και γεροδεμενος. Εχει καστανοξανθα μαλλια και γαλανα ματια. Ειναι πολυ ευωενικος και μου αρεσει πολυ. Μου ειπε οτι μου εχει και μια εκπληξη. Θελω πολυ να μαθω ποια ειναι αυτη η εκπληξη. Μακαρι να πηγαιναμε μαζι σχολειο. Θα μπορουσε να με βοηθησει μιας και ειμαστε στην ιδια ηλικια και ξερω να μιλαω μονο τα ελληνικα.

Αλεξης POV

Η Μελιντα ειναι πολυ ομορφη και φαινεται πολυ καλο κοριτσι. Ποσο θα ηθελα να τα ειχαμε ή ακομα να ειμασταν παρα πολυ καλοι φιλοι. Πιστευω πως αυτο θα γινει μιας και θα ειμαστε πολυ ωρα μαζι καθημερινα αφου θα παμε μαζι σχολειο.

- Λοιπον Μελιντα ζητησα την αδεια απο τον πατερα σου και αν θελεις και εσυ παμε να σου δειξω την εκπληξη που λεγαμε.

- Ναι, αμε παμε.

Ετσι πηγαμε προς την πορτα, κοιταξα τον πατερα μου και εφυγα. Ξεκινησαμε να περπαταμε και να συζηταμε. Μεχρι που ενιωσα το χερι του να φτανει πισω απο την μεση μου. Δεν του ειπα τιποτα γιατι σταματησαμε ξαφνικα εξω απο ενα παλιο και μεγαλο κτηριο.

- Αυτο ειναι το σχολειο μου και... Θα ειναι το σχολειο μας απο Δευτερα αν το θελεις και εσυ βεβαια.

Πεταξα απο την χαρα μου. Τον αγκαλιασα απο την χαρα αλλα αμεσως μετα απομακρυνθηκα αμηχανα.

Περπατησαμε και καναμς βολτες μεχρι που βραδιασε και πηγε στο σπιτι.

- Καληνυχτα, τα λεμε αυριο!!!
- Καληνυχτα!!!

Πηγα σπιτι καληνυχτισα τον πατερα μου και πηγε κατευθειαν στο σωματιο μου. Ξαπλωσα στο κρεβατι μου. Τον σκεφτομουν ολη την νυχτα. Μεχρι που χωρις να το καταλαβω κοιμηθηκα.

Το επομενο πρωι με ξυπνησε ενας παραξενος ηχος....

MELINDADonde viven las historias. Descúbrelo ahora