●●●EVET SİZLERLE TANIŞTIGIMA MEMNUN OLDUM.
YENİ KİTABIM .
ŞİMDİDEN BÜTÜN KİTAPLARIMADA DEVAM EDECEGİM .
GERÇEK VE ZOR AŞK DİYE ADLI KİTABIMA UZUN BİR SÜRELİK ARA VERDİM.
YAKIN ZAMANDA GÜNLER İÇERİSİNDE O KİTABIMA DA YENİ BÖLÜMLER GELECEKTİR.
LÜTFEN BU KİTABI BEGENMEDİYSENİZ,
ÖZELDEN YA YORUMDAN BANA ULAŞABİLİRSİNİZ.
YAZIM HATALARIM OLABİLİR ÖZÜR DİLERİM.
ŞİMDİDEN SİZİ KİTABIMLA BAŞ BAŞA BIRAKALIM.
VE BEGENDİYSENİZ BU KİTABIMDA DEVAM ETMESİNİ İSTİYORSANIZ
VOTE VE YORUM YAZABİLİRSİNİZ.
SİZİ SEVİYORUM.ALEV SU KILIÇ
Olamaz , kabus olsun istiyorum . Bunlar sahte oldugunu ve şaka yaptıkları söylemelerini istiyorum. Anılarım geldi aklıma herşey film gibi geçti önümden. Annem 7 yaşımdayken bana" seni asla bırakmayacağım , her zaman yanında aklında ve kalbinde olacağım" diyerek elini kalbime koymuştu. o beni bırakmazdı ben ona inanmıştım.
Tek sevdigim degerli annemi kaybetmedim. ben buna inanıyorum .
Ama neydi o morg'taki olanlar ..
Neydi babamın bagırmasını , hıçkırıklarıyla duvarı yumruk atması
neydi o odadan tın tın diye gelen sesler ,
Neydi camdan gördügüm annemin yüzü yaralı , solgun bir şekilde hareket etmiyor orda öylece yatıyor gözleri kapalı açmasını istiyorum .neydi o doktorlar odaya girip biricik anneme dokunmalar, igne yapmalar
Neydi o cenazeden olanlar insanlar annemi niye taşıyorlardı.
Niye dua ediyorlardı anneme.
Annemi niye gözyaşlarıyla ugurluyorlardı.
Ben niye annemin tabutuna sarılıyorken bir yandan niye aglıyordum.
Annem igneden nefret ederdi .
O seslerden nefret ederdi .
O morg'taki soguklugundan nefret ederdi.
O şekilde görünmesini istemezdi.
Ben agladıgımdan beni o şekilde görmeyi sevmezdi oda aglardı. Kimsenin aglamasını sevmezdi.
Niye o beyaz carşaflarla girdi o topraga .
Korkardı karanlıktan .Neden yogun bakımdaydı.
Hastaneyi sevmezdi hep dikkat ederdi kendine .
Ama niye arabayı düzgün sürmedi.
Keşke ona sıcaklıgı hissetirseydim
Keşke onun yerinde ben olsaydım.
Keşke onun yerine morg'ta ben olsaydım.
Orda yatan annemin yerine ben olsaydım.
Keşke ona veda etseydim ama bunlar gerçek degil asla olmayacak bu!!!!5 gün sonra
Odadan çıkmak istemiyorum annem gelene kadar . Annem bana kahvaltı hazır ya günaydın demesini istiyorum.
uyanmak istiyorum. bunların gerçek olmadıgını duymak , görmek istiyorum. annemin yanımda , başımı okşarken uyanmak istiyorum . Bana yanımdayım sonsuza dek demesini istiyorum.Asla böyle şey olmayacagını,
yanımda oldugunu söylemesini istiyorum.
Bir tek sadece sadece annemi istiyorum.
Onlayken daha iyi olabilirim belki.
Uyanmak istiyorum lanet olsun alarmı niye çalmıyor. O lanet sesini bir daha duymamak adına kalkmak istiyorum.
Gözlerimi açmak istiyorum niye simsiyah.
Sag bacagımda delik var gibi ve başım sızlıyor.
Neredeyim ben .
Niye nefessizim niye burası toprak kokuyor . niye karanlık burası , ne zamandan beri burdayım ,annem nerde , babam nerde .Gözümü iyice açtıktan sonra. Tabutta ne işi varım ben .
Lanet olsun ailemi istiyorum.Tabuta vuruyorum . Vurdukca nerden geldigini bilmiyorum o topraklar bedenime düşüyordu . ses yok bagırmak istiyorum niye sesim çıkmıyor . nefes almak istiyorum niye nefes alamıyorum.
Nasıl fark etmedim benden izinsizce akan yanagımdan süzülen gözyaşlarımı.
Ölmek istemiyorum , babamın annemin kurtarmasını istiyorum.Gözlerim ağır şekilde kapanıyor .
Nefessiz kalıyorum . Vücudum
Yoruldu . Ellerimi tabuta vurmak istiyorum ellerim izin vermiyor.Sesleri duyuyorum ama cevap veremiyorum . Ama annem ölmediyse . Onu üzmek istemiyorum .
Ama yapamıyorum nefes nefes alamıyorum. elim izinsizce gözlerime gitti .
Gözlerimi ovuşturuyorum.
Açıyorum yine aynı yerdeyim yine o şekildeyim.
Aglamamak istiyorum ,güçlü olmak istiyorum .
Yorgun olan vücuduma güçlü olmasını istiyorum .
Bütün yorgun gücümle tabuta vuruyorum kısık tonda sandıgım seste bagırdım . yardım et bana diye .
Bir kalın sesi duyuyorum "dayan açıcagım bu lanet şeyi.dayanmanı istiyorum.
Şimdi vurmayı kes . Sakin olmanı istiyorum " diye seslerini duyuyorum en sonunda cıglık atabildim .Gözlerim yine agır şekilde kapanıyor .
Dudaklarımıda sızladıgını hissediyorum .bacagımdan akan sıvıyı hissediyorum.Tabut açıldıgında benim kollarımı güçlü birinin çekmesini ,
Bacaklarımı diger koluna aldıgını hissettim . (Yani kucagına aldı demek )
Beni taşıyan kişi yanagını agzıma yaklastırıp o güzel beni benden alan parfümü sanırım nefesimi duymak istedi.
Ben cok güçsüzüm fazla dayanamıyorum .
Kollarım boşluga düşmesi gözlerim kapandı.Annesi öldü mü ?
Ne diye tabutta duruyordu ?
Kız iyi olacak mı ?
Vote koymayı unutmayınız .
Bölümler hazır .
Sizi diger bölümlerde görüşmek üzere!!!♡♡♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyahıma Beyaz Olur Musun !
Teen Fictionbir ışık gelip karanlıgı görmesini ve kalbinde tutmasını saglayacakmı? kız ise sonsuza dek senin gündüzün olacagım diyecekmi? oglan ise sonsuza dek senin gecen olacagım diyecekmi yoksa tam tersi mi. kız oglanı karanlıktan kurtaracakmı? engelleri ge...