2.bölüm

35 1 0
                                    

ATEŞ SOYKAN

Uyuyamadım ah lanet olsun .
Saat 06:45 geçiyor ise niye , nasıl kalktım lan .
Neyse kahvaltımı yapıp bir kısa sürelik duş aldım.
Belimde beyaz havlu , bir dört parmak kadar saçlarımı yana cevirirken o damlacıkları kaslarıma süzülmesi.
Aynaya bakmam da uzun sürmedi zaten  bunu bölen ise telefonumun tanıdık zil sesiydi.
Duydugum an kulagıma götürdüm.zaten hep böyle yaparım telefondaki kimin aradıgına bakmadan konuşurum buda siz de bilin😉.
Ben "ne var bu sabahın köründe arıyorsun " dedim.
  bu can'dı . Her zaman hafta içi pazartesi sabahın köründe arar yahu. Cevap vermeyince
Yine ben" Oglum söylesene ne oldu". Dedim.
Hı hı diye sesler cıkardı. Ben "Ulan uyuyorsunda niye arıyorsun gerizekalı "diyerek kapatacakken
Can" tamam koca adam sakin ol. sakın kapama
Ya koşuya cıkalımmı birşeyleri itiraf edecegim . Bizimkilerini cagırdım onlarda geliyor
 Sen eger dag evindeysen , bizim o orman alanındaki kulübe ye gelsene hem biraz koşarsın sonuçta bekleyemem  hemen başlarım itirafıma.
Dedi.
Bende" iyi tamam kes lan ne uzun konuştun sayende hiç bişeyi anlamadım . Geliyorum o külübeye kapat şimdi sen" dedim.
Can ise "yok sen kapa "dedi. gözlerimi devirdim "oglum başlatma şimdi beni vazgecirmeden kapat yok ben kapatıyorum obur "diyerek kapadım. Telefonumu yataga fırlattım. Madem o kapatmıyorda ben niye kapatmıyorum neyse.
Dolabın karşısına geçip siyah spor şortlarından birtanesini alıp yataga fırlattım.
Sonra da ise kaslarımı belli eden spor uzun kollu yakasında fermuarlı 'yı alıp üzerime geçirdim.
Sonra ise camasır cekmesine gidip ordan bir tane calvin klein alıp giydim
Sonra ise yatagımdaki spor sortu alıp altıma geçirip aynanın karsısına geçip ulan ne adamsın sen ateş zaten ismimdeki gibi ateşliyim vay be diye söylendim.
Fazla ego yapmayım. şimdi parfümü sıktım. ayakkabılarını geçirip yastıgın üzerindeki bir hızla telefonumu alıp odadan cıkıp sultanımı koltukta bulurken hemen yanagından öptükten sonra sıcradı koltukta ah benim ikinci anam görüşürüz diyip evden cıktım.
 Hemen bir şekilde hızlı koşmaya başladım. Bir süre nefessiz kaldıgımı hissettim
Kafam ne diye doluydu bilmiyorum .
Ama baya dalgınmışım.
Neredeyse evden ve külübeden biraz uzaklasmışım da bu degişik sesler nerden geliyor.
 Sanki arkamda gibi. arkama dönünce yaprakları hareket ettigini görünce bende oraya gittim .
Sesler baya yakındı burdan geldigini anlayınca bir tane kız sesi doldurdu kulaklarıma.
Bende yapraklarını ellerimle diger yanlarına fırlattım.
Elim tam sert birşeye degdiginde tahta oldugunu anladım. Kız yardım et bana diye bagırıyordu.
"dayan açıcagım bu lanet şeyi dayanmanı istiyorum.
Şimdi vurmayı kes . Sakin olmanı istiyorum " diyerek tabutun kapagını tüm gücümle açmaya calıştım kızda cıglık atmaya başladı. resmen kulak zarımı patlattı.
Sonundada açtım hemen yüzüne bakmadan kucagıma aldım.hemen ahzına yaklaşıp nefes alıp almadıgını hissetmek istedim .yavaş  nefes alıp veriyordu. Kafamı ordan cekince Kızın kollarını bosluga düştü. Olamaz bayılmayasın bende nefes
Kaç süredir orda duruyordur.
Sag Bacagındaki delik deşik kanlar  neydi.
Hızlı bir şekilde koşmaya calıştım
Koşarken kızın yüzüne bakmaya da eksik etmiyordum
Allahtan kız zayıftı  güzeldi incecikti.
Ne diyorum oglum ben KOSKOCA PLAYBOY'UM BEN .
Kızları tek gecede hallederim ama aşka inanmam.
Bir laneti daha da kaldıramam.

Bunları içimden geçirirken eve yaklaştıgımıza anladım.
Biraz daha hızlı bir şekilde kapıya dogruya gidip kapıyı alacaklı gibi çaldım.

Elif Sultanım kapıyı açarken kucagımdaki kızı görünce agzını kapadı.
Sanki şok olmuş gibi .

Sultan bana yol verip odama geçmesini sagladı.

Sultanıma "anacıgım benim doktorumu cagırırmısın buraya." Derken bir hızla telefon oldugu yere gitti.

Bende odama girip ama sorun varki .
Ben bu çamurlu kızı nasıl yatırayım .
Yok artık temizlemem ben.

Ben onun hizmetçisi degilim ki.
Off diyerek söylendim.
 
Hemen kızı banyoya götürüp
Kucagımdaki kızı kuvete koyup suyu açtım .ılık suda durup
Kızın siyah uzun kollu bluzu çıkarıp kafamı yana cevirdim.

Niye siyah giyinmiş sanki siyahlara bürünmüş ?

o yüksek bel dar siyah paltolon'u zar zor cıkarınca bir anda yüzüm bu güzel vücuda döndü.
 Çamurluykende güzel vücudu var .
Ulan kendine gel be sana bakmaz sen bana bir katıl görürsün diyen içsesime küfür mırıldadım.
Kim bana bakmaz ki.

Ayakkabıyıda , babet corabıda cıkardım.
Şimdi sadece kızın bedeninde iç çamarsırlar vardı.
Bacagındaki derin yara görünce duraksadım.
Kıza neler yapmışlar ulan ben onlara ödetmesem ben ateş degilim diye söylendim.
Kızın iç çamarsırları cıkardım. zaten kuvet  dolmuştu. Kızın başından iki ellerimle tutup su altıda durmasını sagladım hemen  kızın başını sudan cıkarıp sabitledim. Hemen bir hızla kız kardeşimin odasına gidip banyoya girip ordaki her çeşidinden olan şampuanlardan birtanesi  çilek kokulu sampuanı  alıp benim odama girip banyoya girdim.
Elime sıkıp kızın saclarına sürüp biraz masaj yaptım.
Kara Saçları ne uzunmuş yaw elim agrıdı.
Sonra yıkama fazlı bittikten sonra banyo dolabından bir tane beyaz renginde bornoz alıp kıza giydirdim.kızın belini baglarken onu tutmakta zorlanıyordum.
Al işte oldu mu bu şimdi .

Acaba ne oldu ?

Aşık olacak mı ?

Vote koymayı  ve yorum atmayı unutmayınız.
Bir sorunuz varsa lütfen çekinmeden bana ulaşabilirsiniz.
Bölümler hazır.
Yeni bölümde görüşmek üzere!!

Siyahıma Beyaz Olur Musun !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin