Hava çok soğuktu dışarıdakı kar soğuğu yüzüme kestiriyordu.
Ve lisede tanıştığım o salak belam beni takip etmeye devam ediyordu.
Yine o nu gördüm .
beni görmeden bi an önce oradan uzaklaşmam gerekiyordu.Uzaklaşmassam beni yine lafa tutar dı. Yakışıklı olmasıyla birlikte çokta geveze bir ağzı vardı.
Hem havada iyice soğumuştu eve gidip bir an önce kendimi yatağa atmak istiyordum.
Eve gittiğimde kapıyı kimse açmadı.
Ama neden? diye kendi kendime düşünürken omzumda birinin elinin olduğunu hissettim
.
Bunu hissetmek çok zor olmadı.Bu benim belam egeydi. Yine ne var dedim .-Kendi kendine saçmalayıp duruyosun.
Ben sustum hiç konuşmadan gözlerinin içine baktım.
Aslında ege ve begüm benim küçüklük arkadaşım.
Ve birden hizmetçinin kapıyı açma sesı geldi gerçektende öyleydi.
Çok geçmeden biraz sonra kapı çaldı ve begüm de geldi.
Endişeli bir şekilde bana çabuk gel dedi.
Gittiğimde ışıklar kapalıydı sadece bir kaç mum ışığı vardı bir
.
Birden bir ses koptu iyiki doğdun eylül. Işıklar açıldı .Masanın üzerinde bir kaç hediye duruyordu. Parti baya keyifli geçiyordu.
Ben şimdi 18 yaşıma girmiş oldum.
Partiye bayan zaina ile bay petarsan da gelmişti.
Onların da yanına gidip selam verip ayakta muhabbet ettik.
Partideki birkaç kişi gitti ve sonra birazı daha ve hepsi gitti
.
Ben çok yorgun olduğum için kedimi yatağa attım.Bi anlık göz kayması ile oracıkta uykuya teslim oldum.
Uyandımda üzerimde bir battaniye vardı bunu eminim ege yapmıştı.
Evde kimse yoktu zaten annemle babam iş için bir kaç aylı na yurt dışına gittiler.
Bende begümü aradım ve sabah sıporuna çıkıp kafa dağıtmak istediğimi söyledim.
-Tamam olur .
Ben de üstüme siyah montumu altıma kenarları simle süslenmiş dar taytımı giyip telefonla kulklığımıda yanıma aldım.
Begümde geldi ve çıktık. Sahil kenarında karın üstün de yürüdük.
Çok vakit geçmeden ege arabası ile yanımızdan geçti.
Begüm ve ben kar topu savaşı yapmaya başladık.
-eylülDiye bir ses geldi. Dönüp baktığımda tam kafamın ortasına bir kar topu isanet etti.
Begüme rakip oldum ve yaptığımdan daha büyük kar tapu yapıp istekli bir şekilde begüme fırlattım.
Arkamızdan en nefret ettiğimiz 4 kız geçti onların geçmesiyle birlikte daha fazla havalandık.
Bize laf atıp duran kızlara ege bi anda engel oldu kısacası bizi korudu herçi onlara ben de karşı çıka bilirdim ama ege geldi işte.
Eve dönüş yolunu tuttuk. Eve geldik.
Egeyle begümüde bize çağırdım eve girdik ve egenin fikriyle korku filmi izlemeye karar verdik.
Ben cipsilri açarken egede izleyeceğimiz filmi ayarlıyordu.
İzlemeye başladık ben bi anlık karkuyla egeye sarıldım. Ve egeyle göz göze geldik.
Ve izlemeye devam ettik. Film bitti.
Begüm biz artık kalkalım dedi ama egenin kalkmaya hiç niyeti yoktu ama gittiler bende kendimi yatağa attım.
Ve onu düşünmeye başla dım ve bir müddet dündükten sonra anladımki ona aşık olmuşum ama bunu ona hiç belli etmek istemiyordum çünkü hala ben kendimede inanamadım.
O benim çocuk luk arkadaş ım bu nasıl ola bilir di ki ?
-Nasıl?
-Nasıl?
Birden bire bodrum kattan ayak sesleri gelmeye başladı inip bakmak istedim ama sesler yukarı doğru gelmeye başladı hemen bir yere saklandım.
Hemen egeyi aradım açmadı bir daha aradım açmadı tekrar tekrar aradım eni sonu açtı
Durumları anlattım
-Polisi ara
-bende hemen oraya geliyorum
-tamam
Deyip hemen polisi aradım ama mesai dışında oldukları için bütün ekipler izindeymiş.Ayak sesleri gittikçe yaklaştı ve zil çaldı kapı deliğiinden baktı ğımda siyah giyili iki kişi vardı .
korktum ve geri çekildim bir daha baktığımda kapının tam onünde duruyorlardı ama yüzleri gri ve siyah gibiydi bulanıktı hiç belli olmuyordu.
Tekraren kapı çaldı açmaya Korktum egeyi aradım ve arka yangın merdiveninden gelmesini söyledim
-tamam
-oradangelirim.