+partfive

30 6 0
                                    

aku balik ke kelas dengan perasaan yang berdebar, yea im thinking about tht, aku nak tau dia tu siapa, satu kelas dengan aku ke ?, ke senior ?,junior ?, sama umur lain kelas ?, aigoo whos tht thooo, muka dia sama mcm boyf Bella, yea siapa lagi kalau bukan Jisoo, tak silap aku, dia rapat dengan Jisoo, ouh yea, im going to ask Jisoo bila habis sekolah nanti, no no, sebab maybe nanti dia balik dengan namja tu ?, rehat jelah hem.

" weh,kau okay tak ?,muka cuak je ?,asal berpeluh ?, kenapa muka nervous ni ? kau fikir apa ? jumpa siapa sampai macam ni sekali muka kau pucat ? haa ? pucat semacam sia muka kau ? bukan kau pergi tandas ke tadi ? kau mandi ke apa dalam tandas ? "

tanya Bella bertubi-tubi. hey perempuan ni aku baru balik kelas nak letak kepala atas meja, minum air jap, heheheh penat ah, debar tak habis lagi :/

" yea, aku okay, fikir apa pon, aku punya paper awal-awal dah habis jawab, so wa senang hati O" ujar y/n, acah je padahal debar debar, jantung kebaboom entah-entah AFAFAFFA

" aku tanya betul-betullah,muka kau pucat, ni, cerita ah tho"

Bella risau dengan kawan baiknya itu, muka pucat, bibir pucat, pelik betul.

" hey awak berdua berbual apa tu ? nak kena koyak ke kertas awak tu ?! haa ?! " tegas cikgu yang berada di hadapan.

uish cikgu garunknya :3 HAHAHA

"aku dah cakap aku okay, relax lah ? kitkan kan ada :) nanti aku ceritalah rehat "

"hem, okay " Bella balas tapi macam kecewa huehue kasihan :/

aku baru nak letak kepala ke arah tingkap (kanan), tiba-tiba aku macam kenal je orang yang lalu di depan kelas ku, tapi dia bukan straight, tiba-tiba dia masuk kelas aku ? eh ? macam mana dia boleh kelas ni ?!, ouh im stuck, tiba-tiba dia memandang ke arah ku, yea ofc he smile again, aku tapaham la jantan ni dah ugut aku pastu, main sengih-sengih nak buat aku cair lah tu heh.

that boy poves

aku jalan ke kelas ku, tapi tiba-tiba, aku ternampak perempuan tadi, aku tak perasan selama ni dia satu kelas dengn aku, heh, makin senanglah aku nak pantau dia pasal " hal " tu nanti.

yea, perempuan tu pon terkejut, siap besarkan mata lagi, dah macam monyet, but shes cute, wait wtf apa yang aku cakap ni, lol biarlah HAHAAHAHA, perempuan biasalah cute ;/.

tapi, aku ingat meja dia belakang- belakang, tapi sebelah aku ? asal sebelum ni aku tak nampak dia ?, kenapa eh ? muka dia macam aku kenal, since im kid, hem..

end poves.

KRING !

Ouh yeas,finally loceng sekolah yang ku sayangi bunyi jugak ! 💙, sebab lapar tho -_- kalau kelas tu macam kereta api ke, aeroplane ke, ada orang hidang makanan tak kisah jugak, ni tade AFAFAFFA biasalah sekolah bukan kenderaan.

" weh tadi tu kenapa ? " tanya Bella, cepat cepat lepas keluar kelas dia tanya.

" haa tadi tu, aku pucat sebab kena marah dengan makcik cleaner hehe, aku kan rajin, so aku main sabun dekat toilet :3 "

Sorry Bella sayan, aku terpaksa tipu kau even aku tak suka menipu.

" odo, main sabun tak ajak HAHAHHAHA " balas Bella

" eh minah ni, time exam en 😂, nanti kau kena marah jugak haa, aku tatau, tapi aku syak nanti makcik tu balik rumah nampak kau, sebab nanti kau main lepas cakap je kat dia, seram ah dia " 🌚

" heheheeee ofc, tu semua untuk kau y/n HAHAHAHAA " kata Bella

lol aku terkejut jugak Si Bella Ammara ni boleh buat pikap lagi gaih AFAFAFAFFA.tapi kalau Bella jumpa makcik tu, kemungkinan makcik tu akan botak kerana dikecam oleh Bella huhu.

tiba-tiba aku ternampak Jisoo, yea aku baru nak pergi kat dia untuk tau identiti " namja " tu, tapi malangnya... lelaki tu pon ada kat situ, tak boleh ke kalau tak menyibuk ?!, pergi lah rehat tempat lain, perpustakaan ke ?!, koperasi ke ?! hati aku ke ? eh HAHAHAHAHAHA angau betul. dia nampak aku datang ke arah Jisoo, so dia macam tau je apa aku nak buat heheheh, nasib baik Bella ada, bolehla dia tegur-tegur boypren kesayangan dia tu.

"ouh hye y/n 😊 " sapa Jisoo

" hye Jisoo :) "

aku balas ah sapaan dia, even ego en, yea Jisoo tau aku macam mana :4.

" y/n btw, Jisoo tak pernah nampak y/n ercakap dengan kawan Jisoo ni, korang memang tak kenal ke ? kan satu kelas " tanya Jisoo

aku tak tau nak balas apa. aku terdiam.tiba-tiba namja tu jadi hero

" haah,kitorang tak pernah tahu pon kitorang satu kelas, yelah kan, aku en fokus belajar heheheheheh :) "

kata " hero" itu tadi.

"ouh hahah, y/n btw, nama dia Nam Joo Hyuk "

Joo Hyuk hanya tersenyum.paboya jangan senyum lah.

" nice to know you Joo Hyuk :), btw im y/n "

" nice to know you too babe ;) "

Joo Hyuk membalas, tapi en, perlu ke dia wink lagi, pastu sebok panggil anak dara orang babe,aigoo, kang aku tonyoh kang mata dia, jadi ninja turtle kang MUAHAHAHHHA, tapi aku tengok tepi aku dah takde orang, tepi Joo Hyuk pon takde orang, cuz what ? apa lagi kalau si Bella dgn Jisoo rehat sama-sama, jap, habistu takkan aku nak kena rehat dengan Joo Hyuk ? sh*t no no no. never with this psycho boy.

k to be continue, kalau read, vote lah :), kalau tak best sorry, typo ke AFAFFAA. guest mcmmana dorang rehat nanti hehehe.

who | joo hyuk Where stories live. Discover now