+partseven

29 6 0
                                    

your poves

aku pusing belakang, then ofc tu joo hyuk

"kenapa ? "
" em nak ckp something, heheh "
" ha cakaplah "
" lupalah bila tengok kau, cute sangat 😂 "

pipi aku naik merah bila dia cakap mcm tu, tapi dlm hati muka aku macam hyungwon derp face

" awak ni betul-betullah -_- "" eh betullah, lupa bila tengok kau, em dahla aku nak balik kelas bye ;) " " hem okay -

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


" awak ni betul-betullah -_- "
" eh betullah, lupa bila tengok kau, em dahla aku nak balik kelas bye ;) "
" hem okay -.- "
" eh y/n "
" apa lagi awak ni ?? "
" heheh, jgnlah marah ;/, aku nak tanya je, tak nak jalan gi kelas sama-sama ke ? kelas kita kan sama, baru semangat aku jwb exam ;) "

PFT MAMAT NI KENAPA, KAKI AKU GATAL NI, MCM NAK SEPAK ORANG JE :)

"takpelah, awak tengok muka Jisoo pon dah dapat semangat, saya pergi dulu lah "

padan muka dia flip hair

" weh y/n jom balik kelas ? "

dari tadi aku nak balik kelas, tapi Bella asyik bergendut dengan Si Jisoo acane aku nak kacau burung tengah mengawan AFAFAFAFA

"bella, dari tadi aku tunggu kau, tapi kau tengah bergendut dgn Jisoo acane aku nak panggil heheheheh "

" hehehhe sorry, bukan selalu pon "

" whtever, dah ah jom balik kelas "

dalam perjalanan balik kelas, Bella tanya aku something.

"weh kau berbual apa je dengan Joo Hyuk tadi ? eik semacam je ehem 🌚 "

sempat lagi pompuan ni buat muka bluemoon wassap tu, ni mesti kes join group nenek dia, " gp wassap nenek-nenek meletops dan hots " uwau AFAFAFAFA.

" berbual biasa jelah, nak bual apa pon *mata ke atas* "

" yek-yek je kau, aku tengok siap main wink wink mata lagi, pe cite ni kak ? "

" eh aku muda lagi eh, baru 16, kopabal HAHAHAAHAHA "

" mentang-mentang aku typo semalam, smpi kt sekolah kau bahan eh :( "

" sorry dik "

fuh macam mana lah Bella boleh nmpk tengah-tengah dia mengawan tu, haish :/

no one poves.

KRING !
fuh akhirnya, loceng idaman hatiku berbunyi, dahlama aku tunggu saat saat ini,ouh kekasih :", AHAHAHAH, tapi sebelum balik, cikgu suruh satu kelas y/n tukar tempat duduk. sampai giliran y/n...

" okay y/n ditukar duduk disebelah Nam Joo Hyuk, ada sebarang masaalah ? "

y/n terdiam. tak tau nak cakap apa, pahal cikgu letak aku kat situ. dalam hatinya beekata begitu

" okay awak diam means takde masaalah,nex-"

" SAM ! " jerit y/n
"kenapa saya kena duduk sebelah dia sam ? takde orang lain ke ????"

" tadi awak cakap takde masaalah, okay lagi saya letak sebelah Joo Hyuk ni kira aju nicee tau, dia handsome,cute,tinggi, semua ciri-ciri lelaki idaman wanita dlm sekolah ji awak tau ? "

" saya taulah, ni sam nak suruh saya duduk sebab dia sebab belajar ke sebab kawin siap sebut ciri lelaki idaman wanita lagi awww "

" jangan cerewet, daru saya letak awak sebelah Si Sopon tu haa, baik awak diam "

aku pon pandang sopon yang ada kat blkg sekli, tido keluar air liur basi, warna pink hitam, hingus kuning hijau, astaga.

" y-yelah sam, saya duduk sebelah lelaki idaman ni yeaa. "

puas hati Sam ? fuh.

Joo Hyuk poves.

heh duduk sebelah aku eh, bestnya duduk sebelah dia, heheh, kau tengok kau sekrg kau bukan aku punya, tapi nanti ;)

aku wink dekat dia then muka dia be like ; WTF ?! PAHAL WINK WINK ?!
alah cute je dia marah em.

to be continue. apa Joo Hyuk nak buat ? apa yg dri kecik ? hehe bacalah rajin vote sekali, sorry typo :)

who | joo hyuk Where stories live. Discover now