+parteight

26 4 0
                                    

keesokan harinya...

" WOIII BANGUN LAH ADIK, KAU NI DAH TENGAHARI BUTA, MATAHARI DAH TEGAK ATAS KEPALA DIK OI ! "

bapak Han ni kalau kejut adik dia tak pernah tak sejibik macam omma, nama pon anak omma, kuikui.

" abang, awal lagi lah -.-, tadi kata apa matahari dah tegak atas kepala ? jap eh jap "

BBUUUUUKK !

itulah pandai sangat, pepatah macam tu pon kau nak main-main dgn abang kau, kan dah kena sebijik, pergi tgok atas kepala sendiri ada matahari ke tak ? lahai y/n ヽ('▽`)/.

" bangunlah dik, dah tengahari, kau tu anak dara, bukan anak teruna cam aku "

mengaku ye bang Han HAHAHAHAH

" mengaku pulak kau anak teruna bang~ " *cakap pelan

Han : " kau kata apa tadi ? pernah tak makan tangan saiz buah tembikai lepas bangun :) "

ZZZAS !

* bunyi kereta perrari dato' vidarox

tau pulak pergi mandi lepas hampir nak kena tibai dgn serigala jadian a.k.a bigfoot Haniff.

------------------

Han ni pandai masak jugak, tapi dengan pertolongan si danish, abang kedua y/n lagi cepat lah, sebab mamat tu bukan calang-calang manusia, sedgkan rambut nya dibuat tinggi kalah gunung everest tipah, memasak ? macam kena hafal abc bagi kedua-dua abang yang lahanot lia dan y/n.

" WARGH, HANTU KAK LIMAH ! ABANG TOLONG ! ABANG ! "

*lompat atas danish

" eh kau ni kenapa -.-, takde tempat lain ke nak mendarat dri atas kepala aku ? kau tau tak rambut aku ni berharga lebih dari coklat yang kau selalu makan smpi gigi kau jadi hitam tu -.- "

acah cool betul dia ni, beria lah sampai gigi hitam nish -.-

mana tak nya, si lia tau taulah, asal keluar bilik, rambut allahu, macam annabelle gila. ha tak pernah dgr lagi hantu gila ni hem.

y/n : bang

danish : apa kau nak lagi shytoniiirojimmm ?

y/n : kau pernah makan coklat smpi gigi kau berkarat tak bang ?

danish : aku bukan macam kau, pompuan tapi tak reti jaga gigi, laki mana je nak gn engko ni, si lia lagi pelik, muka mcm beruk makye, tapi ada pakwe, biskut pulak tu

y/n : kalau tak pernah, meh la aku bagi kau makan coklat smpi gigi kau karat, tambah lendir katak sikit, air liur mak jemah boh ! baru sedap boh ! ha ! lia meh sini jap !

lia : ? kau nak apa wahai kakak ku seton ? :)

y/n : *amik kutu dri rambut lia, tumbuk, hancurkan, letak atas coklat, sapu2* ni aku buat ikhlas untuk " danish oppa " ;) makanlah

*sumbat dalam mulut danish*

danish: WOI KAU NI, PENGOTOR LE SIYEL, AKU SEPUK JUGAK KANG, OMMA!OMMA! LIHATLAH ANAK DARA MU INI! ㅠ.ㅠ ~

y/n : ouh hampir terlupa, dalam tu ada lipas extra bang, boek punya, terbaik dri ladang-ladang lipas di dunia! hanya untuk mu sahaja wahai abang yang tersayang ~~

kuek engkolah abang tersayang, lipas extra pon ada dlmtu, syarikat jemah tak kuasa mana tah yang keluarkan lipas dgn coklat, readers boleh lah try kalau nak ? heheheh.

who | joo hyuk Where stories live. Discover now