your poves.
aku tak boleh bayangkan betul, boleh rehat dengan mamat psycho ni ? ee aku rela teman pak guard depan sekolah tu rehat, tapi act tak rela pon HAHAHHAHA yelah, baik rehat dengan mamat psycho ni, selagi dia tak kasar kan.apa jadi kalau aku bagitau Bella pasal tadi ? hem.
" hey babe, wht are u thinkin about ? "
mamat ni tanya macam aku ni awek dia,eh eh suka hati je panggil anak dara orang " babe " tak habis-habis " babe ", pak guard depan yang teruna tu tak nak pulak dia panggil " babe " HAHAHHAHAHA, dasar gay kalau mcmtu.
" kenapa suka panggil " babe " eh, takde panggilan lain eh ? "
ha tak habis-habis, ni kira aku berlembut ah, tapi aku buat muka menyampah dekat dia. heh.
"habis tu nak panggil apa ? sayan ? jagi ? babe ? bbg ? " Joo Hyuk smirk.
eh mamat ni smirk smirk pikir sem ke, tapi memang pon k.mungkin kalau aku botakkan kepala dia dekat kedai mamak depan sekolah tu, tak hensem terus fuh, potong je guna pisau lipat dia tu.
" cant you just call my name ? " pebenda kau pikir kau sorang boleh smirk aku pon boleh heh.
" no "
" why "
" because u r the only one i called babe "apa dia cakap tadi ? , srs talk aku tak dengar even readers boleh baca AFAFFFA, aku dengar because je.
" hah ?"
" nothing bbg :) "
"*tf bbg pulak, mamat ni kenapa tho* "
" hah hahahhahaha "
" kenapa ketawa ? "Joo Hyuk ni tanya macam aku takde perasaan.
" nothing~"
Joo Hyuk poves.
Perempuan ni tiba-tiba ketawa, heh blush la tu aku called dia bbg, babe, elellelele suka latu AFAFAFAFA.
"btw, kalau kalau kau bagitau kawan kau pasal benda " tadi " tu, heheh kau tunggu jela eh y/n "
end Joo Hyuk poves, lol kejap je.
your poves.mamat ni tetiba je main ugut. pikir aku takut ke HAHAHA tak pon.dia tak cakap pon nak buat apa, tapi aku cuak sebab dia psycho, maybe dia.. nak bunuh aku ? no no takkan punya hahahhaha..hahaha.. aku rasa.. ah entahla.
" awak ni memang suka main ugut-ugut eh ? "
" wht ? benda tu pasal aku so, aku tak nak peminat-peminat aku kat luar sana tu tau aku punya perangai tu "
Joo Hyuk smirked again." tch, orang macam awak ni ada peminat ke ? perangai pon macam- "
aku nak cakap, tiba-tiba dia tutup mulut aku, hei kau ingat kau namja chingu aku ke woi ?! terkejut seyaa.
" what ? macam apa babe ? ikr im a sweet boy, sweet talker boy, right my baby girl ? ;) "
again, again, again dia wink wink wink, chicken wink punya mamat, ill call him as mamat chicken wink AHAHAHHAHAHA. takde maknanya aku nak panggil dia kihyun sebab kihyun suka ayam HAHAHAHA.
" awak ni sakit mata ke ? "
" hah ? kenapa pulak ? "
" sebab awak suka wink, awak ni ayam eh ? HAHAHAHHAHA "
" heh, melt latu, kan ? "
" takde mase saya nak melt dengan mamat chicken wink macam awak ;) "haaa haa tu diaaa aku dah bagi chicken wink dia balik, siap dengan deramsetik sekali, special tau HAHHAHAHA.
Joo Hyuk poves
fuh cutenya dia wink, yea aku cair, aku cuba pandang tempat lain time dia dah habis wink, biar dia tak perasan time aku pandang dia time tu, AFAFAFAFA kejam nya aku, lek ah psycho en.
" hey girl, wink ke ;) "
amik awak haa amik kita wink balik MUAHAHAHHAHA haa muka cuak ke sayan muka cuak :D
" haah wink, kenapa pon ;) "
ecececeh dia wink balik lah, nak cair pulak -_-
" kenapa ni nak kita wink balik ke ? ;) "
" hem,tak nak pon awak ;) "even dia tolak pelawaan aku, tapi aku okay, sebab apa ? my gurl wink balik ;/
hahahahahaa kitorang ketawa sebab wink je, cause wht ? aku tau ah dia melt jugak, perempuan mana yang tak melt dengan aku. heh ;)
KRINK !
rehat pon habis, fuh kejap nya, aku nak cakap something dengan dia ni, ish. takpe ah cakap sekarang heheh.your poves
lol aku tak tau apa yang kelakar pasal wink tu, tapi kalau orang lain pon at least mesti dorang sengih kan ? HAHAH em aku baru nak jalan tiba-tiba, aku rasa perngelangan tangan aku ditarik dengan sekuat hati orang tu ewahh, act lembut je sebenarnya HAHAHHHHA.
to be continue :D, nena tau korang mesti dah tau siapa yang tarik wrist dia kan ? tapi... apa yang dia nak cakap ? haaa baca lah, rajin vote sekali :/
YOU ARE READING
who | joo hyuk
Randomcast ff y/n joo hyuk jisoo - joo hyuk bestfriend/housemate and else bella-y/n bestfriend/classmate and else " kau siapa ? - y/n " eh yang kau sebok nak tau sgt asal ?- joo hyuk yea hahahah, its not first love sigh for them, read it :) as u know, or...