-Mmm...imádom a desszertet!-mondtam és egy lépéssel közelebb léptem Harryhez.-Ma milyen fogás is van az étlapon?
-Minden,amit csak a hölgyemény kíván!-lépett egyet előre ő is és a kezeivel átkarolta a csípőmet. Csak akkor vettem észre milyen magas és férfias is valójában.
-És én mit kívánok?-mondtam vágytól égő hangomon.
-Ezt.- ekkor egyik kezével elengedte a csípőmet,gyengéden megemelte az államat és kívánatos rózsaszín ajkait az enyémre tapasztotta.
Először meg sem tudtam moccani,nem hittem hogy tényleg meg fog csókolni,nem gondoltam hogy ennyire akar engem. De mikor bizonyossá vált hogy ez nem játék és ráeszméltem hogy hetek óta másra sem tudok gondolni,csak arra hogy Görög Isten ajkai megtalálják az enyèmet,eluralkodtak rajtam az érzelmeim.
Lágyan csókoltuk egymást,mintha attól rettegtünk volna,hogy bármelyik pillanatban felébredhetünk az álomból és vége szakad a pillanatnak. Aztán hirtelen úgy éreztem,kell egy pici vadságot csempésznem az amúgy izgató csókunkba,ezért gyengéden Harry ajkába haraptam.
Ekkor vált az ártatlan smárolásunk egyetlen egy pillanat alatt vad nyelvtánccá. Csukott szemhéjaim előtt mintha ezer és ezer tűzijáték robbant volna fel,a szívem dörömbölt és már nem akartam mást csak Őt. Harry minden porcikáját akartam és azt kívántam hogy bár örökre az enyém lenne. Az én Harrym. Az én Görög Istenem,és soha semmi sem választhatna minket szét.
Styles feljebb emelte combjaimat,így a derekára kulcsolhattan a lábaimat. Aztán vettünk egy 360fokos fordulatot és Harry a konyhapultra ültetett,de az ajkunk egy pillanatra sem hagyta el a másikét. Közben a kezem és az övé is felfedező útra indult így megtapinthattam az izmos kockahasat ami évek kemèny munkájának az eredménye lehetett. Aztán átkaroltam a nyakát és a nyelvemmel végigsímítottam az ajka vonalát és megint megharaptam,csak gyengéden,szórakozásból.
Harry ekkor megszakította a csókot és a fülembe suttogta:- Hazudtál nekem,Violet!
-M-miben?-mondtam az elfolytott érzelmektől remegő hangon.
Erre elmosolyodott és búgó,halk hangon azt mondta:-Azt mondtad nekem,hogy jó kislány vagy. De ez nem így van,édes. Te kicseszettül rossz vagy,Violet!
Mondta mosolyogva,majd a fülem mögötti érzékeny bőrre és a nyakamra apró puszikat hintett. Azt hittem,ott ájulok el a gyönyörtöl,pedig ezután csak még jobb lett,Harry pár helyen kicsit ki is szívta a nyakamat és ekkor már nem tudtam elnyomni egy apró nyögést.
Úgy tűnt ez tetszik neki és éreztem a bőrömön ahogyan elmosolyodik. A pólóm egyik pántját lejjebb húzta és csókokkal borította be a vállamat és kulccsontomat is.
-Helyes ez?-kérdeztem lihegve.
-Az a helyes amit annak gondolunk,a helyes annyit jelent hogy jó. Neked ez jó?
-A leges legjobb. Te vagy az ami nekem jó,Harry. Csakis te.
-Akkor ez így helyes,mert mi jók vagyunk együtt,érted? Működik a kémia és te vagy az,akit sosem vehetnek el tőlem és tudod miért,Violet?
-Miért?-néztem rá és még csodálatosabbnak láttam mint eddig bármikor bárkit.
-Mert már ketten vagyunk egész,külön külön csak eltévedt,kósza lélekként élnénk a világban.
Láttam a csillogó zöld szemekben hogy az igazat mondja és nem csak hülyíteni akar. Nem tudtam neki semmi olyat mondani,ami ennél nagyobb hatást gyakorolt volna,ezért inkább az álla alá tettem a kezem és közelebb húztam a száját az enyémhez és megcsókoltam. Csak óvatosan,mert nem akartam tönkre tenni a pillanat mélységét. Fogalmam sincs,meddig tartott ez a csók,ha Harryvel voltam az órák csak perceknek tűntek és a percek röpke másodperceknek. Az idilli pillanatomat a telefonom zörgése zavarta meg. Zavartam felnéztem a csókból majd fülemhez emeltem a készüléket. - Violet hol a csudába vagy?-ordított bele apa. - A matektanárnál korrepetáláson!-forgattam meg kék szemeimet. -És hogy jössz haza édesem?-hallottam apa hangján a cinizmust. - Haza visz a tesi tanár!- néztem cukin Harrye aki persze csak mosolygott.Elköszöntöntem majd leraktuk.A hercegem átölelt majd röhögve megszólalt. -Jó korán találkozom a szüleiddel! Megforgattam a szeme majd felkaptam a cuccaim, majd kimentünk a kapun. Ahol már nyílván nem lehetett romantikázni. Harry kinyitotta nekem a kocsi ajtaját majd beszálltam. -Melyik utcába laksz cica?-bökte be a kérdést a néma csöndbe. - King's Cross road 15/b.-néztem bele zöls íríszeibe szerelmesen.Az út 10 perc volt. Végig beszélgettük mindenféle dolgokról........ Majd megérkeztünk. Apa már karba tett kézzel várt. Harry nagyon érdekesen nézett majd kiszálltunk. -Mr. Tomlison üdvözlöm rég láttam!-fogott kezett.
HOGY MI VAN? EZEK HONNAN ISMERIK EGYMÁST?
YOU ARE READING
Eddz meg Styles!
FanfictionViolet Tomlinson egy átlagos gimis csaj, aki a St. Patrick Highot látogatja. Az első napon öszefut a világ legszexibb pasijával akiről kiderül:tesi tanár! A könyv egy sport tanár és egy ártatlan lány románcáról és a kegyetlen igazságról szól. ,,Age...