Amber's POV
het was 2 weken later en ik en niall werden als maar closer
ik had hem gevraagd of hij mee wou naar het winkelcentrum om te kijken voor een kleedje voor nieuwjaar en hij zei dat het ok was als ik hem trakteerde op een drankje. We gingen binnen in de winkel en ik begon daar naar verschillende kleedjes en had na 5 minuten al zeker 6 kleedjes vast ik trok aan niall zijn handen en hij zuchte town zei ik : 'komaan zolang zal het ni duren'
we gingen naar de kleedkamers en ik begon te passen ondertussen had ik al 10 kleedjes en 6 paar pumps het eerste kleedje was een blauw pofkleedje met een gouden riem en licht blauwe pumps maar dat was op het tweede zicht njet echt mooi.
7 kleedjes verder...
ik kwam uit het paskotje en Niall keek alsof hij een spook had gezien. ik zuchte en zei dat het dus lelijk was ik had een pik zwart kleedje aan met een kraag met kleine gouden pa en wou terug in het pashokje gaan terwijl er iemand mijn arm vastpakt en zegt : ' ik denk dat je die moet nemen je ziet er oogverblindend uit'
ik draai me meteen om en sta oog in oog met een bos krullen en 2 mooie groene ogen ik vraag wie hij is en hij antwoord meteen: " ik ben Harry en jij bent mij meteen opgevalen toen je binnen kwam heb je zin om iets met mij te gaan drinken? '
ik antwoord meteen ja maar toen dacht ik aan niall en ik zei tegen hem:" ik wil wel maar ik heb een vriend van mij belooft om met hem iets te gaan drinken"
hij antwoord: "wat? die blonde gat daar die met ona zit te praten ik denk wel dat hij genoeg aan zijn hoofd heeft"
ik kijk om naar niall en zie dat hij dus echt met dat meisje aan het praten is maar wie is zij ik vraag aan harry wie ze is en hij antwoordt mij dat ze een vriendin van hem is ze.
ik ga naar niall en zeg dat ik iets met harry ga drinken hij kijkt me aan met een puppy face waarop ik snel zeg: "deze hou je van me tegoed"