maar ik moet eerlijk zijn mijn buurjongen is super mooi hij had blond rechtopstaand haar, bleuwe ogen waar je in zou verdrinken en een heel mooie glimlach. We kwamen binnen in ons huis en het zag er mooi uit eerlijk gezegd voor zolang leeggestaand te hebben. Mijn ouders begonnen uittepakken en ik en mijn broer liepen naar boven om te beslissen wie welke kamer kreeg, ik liep meteen binnen in een hele grote kamer die zeker dubbel zo groot was als mijn vorige en ging daarna meteen mijn ouders helpen uit laden eerst alles wat achteraan in de auto zat van mij en mijn broer. dat was veel want ik ben nu 17 en mijn broer 15 dus we vervelen ons snel. op de achterbank lagen er 2 laptops, een klein mandje met allemaal dvd's en op de grond legen de opladers van onze laptops die met allemaal draden verbonden waren aan de auto. na dat die spullen allemaal waren uitgelanden hielpen mama en papa de verhuizers uitladen.
~~~~~~~~~~~~
2 uur later
~~~~~~~~~~~~
wanneer al onze meubels waren uitgeladen en geplaatst was het ongeveer middag, ok er staat al een keuken in maar dat betekend niet dat we al eten hebben dus namen we onze auto en gingen we naar de stad het was maar 15 minuten rijden daar vonden we een broodjes zaak en zijn we gaan eten. Waneer we terug thuis waren stonden al de verhuisdozen daar en we begonnen uit te pakken ik nam mijn dozen en ging ermee naar boven. Daar begon ik uitladen, ik vond mijn boeken die zette ik weg maar het leukste deel moest nog komen, in mijn kamer was een inloopkast en daar mocht ik al mijn kleren, schoenen, bikini's enzo leggen en het beste deel was dat het allemaal voor mij was dus dit weekend : shoppen !!
Na dat allemaal mijn kleren uitgepakt waren ben ik op mijn bed gaan liggen en in slaap gevallen.