Niall's POV
Ik zat daar te kijken hoe ze na elke ongeveer 5 minuten buiten kwam met een andere outfit in elke zag ze er schitterend uit maar de 8ste was wel de mooiste ondertussen dat ze zich omkleedde zag ik dat ene meisje daar op een bank zitten in het midden van de winkel voor zoverik kon zien had ze bruin haar. ze had skinny jeans en een topje met 2 vingers erop en daaronder de tekat "put your 2's up " ik dacht meteen daar moet ik tegen gaan praten ik stond op en ging uit de kleedkamers
en ging naar toe daar zat ze als meisje verveelt in een kleding winkel ik begon met haar te praten eerst stelde ik me voor: " hi ik ben niall, ook aan het wachten?"
zij :" ja een vriend van mij is kleren aan het kiezen ik ben denk ik gewion mee om te keuren"
ik zei :"ik ben enkel mee op voorwaarde dat we hierna een milkshake gaan drinken"
ze antwoorde :" OMG ik ook ow ja trouwens ik ben Ona die kluns dat daar met dat meisje met die zwarte jurk staat te flirten dat is harry"
Ik stond daar verbaasd:" serieus ? dat meisje is een vriendin van mij zij is amber"
ik en ona zeiden op net het moment: " small world " en we schoten allebei in een lach
even later kwam amber naar mij en ona ze zei dat ze niet met mij iets zou gaan drinken maar wel met harry eerst vond ik het spijtig maar toen zei ze dat ik hetnog van haar tegoed heb. en toen stonden harry en ona daar gewoon te kijken. toen harry en amber vertrokken waren vroeg ik aan ona of ze met mij iets wou gaan drinken en misschien iets eten.
toen we in een brasserie toe kwamen zei ik dat voor haar ging bestellen.
Ik bestelde 2 chocolade milkshakes
ze stond versteld en vroeg hoe het kwam dat ik haar favorite smaak wist ik zei: "dat is ook mijn lievelingssmaak"
we hebben daar nog 4 uur gezeten en we hebben over vanalles gepraat maar echt over vanalles. het was 9 uur en de ober gooide ons eruit omdat ze gingen sluiten ik stuurde een bericht naar amber maar zij was natuurlijk al lang thuis toen ik een bericht stuurde. dus bracht ona me thuis onderweg gaf ik haar mijn gsm nummer en een kus op haar wang.