Yine annemin dürtmesi ve sesiyle kalktım:
-Hayat, hadi kalk okula geç kalıcaksın.
+Ahh dün bütlere hazırlanmaktan uyuyamadım ki
-e iyi ya bugün büt yok muydu
+aaaa evet hemen hazırlanmam lazım
-lütfen kızım biliyosun baban işten atıldığından beri durumumuz pek iç açıcı değil kardeşlerinin ve senin burslarınla geçiniyoruz eğer bi meslek sahibi olmazsan borçlarımız yüzünden iflas edicez.
+sen merak etme annecim 4 yıldır bu sınavlara çalışıyorum tam 4 yıl, dedim ve hazırlanıp evden çıktımBabam bir mağazada satış görevlisiydi. Ancak bir müşteri babama bıçak çekmişti babamda kendini korumak için bıçağı elinden alıp yumruk vurduğu için işten kovulmuştu ancak babamın bir suçsuz işten atılmasıyla inanılmaz bir gam yedim. Yolda bunları düşünerek okula vardım. Sınıfa girmek için o kadar heyecanlıydım ki. Çünkü orada Yağız vardı. Yağız benim yaşamımın 2. anlamıydı. 1.'si ailem. Çünkü onlar olmasaydı ben burada değildim...
Adımlarımı saymaya başladım. 1...2...3... Ve işte sınıf kapısı. Kapıyı açmamla büyük bi şoka uğradım. Nasıl ya yağız ve şevval el ele mi tutuşuyorlar. Yok hayal görüyorum benim eski sevgilim kankamla eskiden el ele tutuştuğumuz yerde el ele tutuşuyor. Yok bu kesin hayal. Ayakta durmuş onlara bakıyodun donakalmışçasına. Sonra hoca geldi ve" kızım orda öyle dikileceğine içeri girmen bence daha mantıklı" bende başımı olumlu yönde sallayıp yerime oturdum. Daha sonra şevval , kağana bişey fısıldadı. Kağan gülümsedi. Orda kıskançlımtan ölücektim. Kağan beni sırf fakir olduğum için terk etmişti. Sanki fakir olmak ayıp bişeymiş gibi...
Daha sonra büte girdik. Ben çok hırs yapmıştım. Oyuncu olup zengin olucaktım daha sonra onu unutup ailemle mutlu olucam. Eğer karşıma çıkarsa hayatımın aşkı ile evlenicem. Sonra kardeşlerim üniversteyi bitirdikten sonra anne ve babamı onlara emanet edicektim. Ama aileme her zaman para yollicaktım. İşte hayalim buydu
Bu arada büt çok kolay geliyodu. Son 10 soruyuda bitirdim oh be diyip hocaya cevaplarımı teslim ettim daha sonra aradan 1 gün geçti. Okula gidiyodum yolda şevvali gördüm. Onu kenara çekip bağırmaya başladım...
- sen nasıl bir insansın!!!!!! Pardon sen değildin dimi? Çünkü eğer insan olsaydın azıcık vicdanın olurdu, dedim ve elimi havaya kaldırdım ve tam şevval'e vurucakken biri elimi tuttu ve şevval'e vurmamı engelledi. Arkamı dönüp kim olduğuna baktım. "Yağız!"Arkadaşlar hikayemi beğendiysenix yorum veee vote atın lütfen. Ben burada 1.30 uğraştım sizde o küçük yıldıza basmayı ve bi iki bişey yazmayı umarım bana çok görmezsiniz😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Sana Kandım
RomanceBen seni sevdim sen benden bi haber bile değildin sana dünyam dedim sen tersine döndün herkesin dunyası dönerken benimki tersine döndü... Aslında sen benim yıldız kayarken tuttuğum dileğim değil ezan okurken ettiğim duamsın.......