Reggel korán keltél mert ma van a második évfordulótok Louissal.
Megfordulsz, de Louis nincs sehol.
Értetlenkedve kelsz ki az ágyból és egy laza köntösbe bújva lesétálsz a lépcsőn és a konyhába mész.
Sehol senki.
Kezdesz ideges lenni mert megbeszéltétek hogy ma az egész napot eggyütt töltitek.
Pontosan ezért béreltetek ki egy kis házat egy nyugodt helyen.
Kezedbe kapod a telefont és mérgesen Louis nevét tárcsázod.
Hívni kezded ami sikerrel is jár.
- Haló ? - szól bele.
- Louis ! Mégis hol vagy ?! - morogtam bele mérgesen.
Hallod ahogy mély levegőt vesz.
Ez már rosszul kezdődik mert ilyet csak akkor csinál hogyha valamit titkol előled.
- V/V ne haragudj csak meccsem van és nem tudtam szólni. De estére szabad vagyok. - mentette a menthetőt.
De ettől csak még idegesebb lettél.
- Mi az hogy focimeccsed van ?! Azt mondtad hogy ma szabad vagy. - kiabálsz bele a telefonba.
- V/V kérlek nyugodj meg. Amint vége a mecsnek haza megyek. - ajánlott, de ez sem segített.
- Louis. Nem hiszem el hogy ezt csinálod !? Két héttel ezelőtt megvolt beszélve hogy mára nem tervezünk semmit. - hisztisztél mert neked az évfordulótok igenis fontos dolog.
- V/V mostmár elég ! Ne hisztiz ! Nyugodj meg ! Sietek haza és mindent bepótolunk ! Csak ne hisztiz ! - emelte fel a hangját.
Tudod jól hogy Louis utálja ha hisztizel, de ez most nem változtat semmin.
Vagy mégis ?
- Tudod mit Tomlinson ! Döntds el hogy mi a fontosabb. A foci vagy az hogy két éve eggyüt vagyunk ? Majd hívj ha kitaláltál valamit. - azzal bontod a vonalat.
Idegesen a kanapére dobod a telefont és inkább főzöl magadnak egy kávét.
/ Fél órával később megjelenik Louis és bocsánatot kér tőled, de egy úttal le is csesz hogy egy kicsit túlreagáltad a dolgot. /
YOU ARE READING
One Direction horoszkóp
RandomSzia ! Ha elkezded olvasni ezt a "könyvet" akkor te is az egyik uborkám leszel. Tudom, tudom hülyén hangzik, de ez van. Viszont ha csak fikázni jöttél akkor elküldelek melegebb éghajlatra. A borítót köszönöm Lulu111051 - nek. Szeretlek lányka ! No...