Nagyon szépen köszönöm DraVek - nek, hogy meglett a harmadik díjam.Tényleg köszönöm szépen !!! 😍😙
Annyit szeretnék hogy kifogytam a jelöltekből így csak tíz tény lesz rólam és válaszok DraVek kérdéseire.
Akkor kezdjük is...
TÍZ TÉNY RÓLAM:
1. Nem szeretem a gombát.
2. Imádok filmeket nézni.
3. Meg könyvet olvasni.
4. Most vettem egy új könyvet.
5. Nincs kedvenc virágom.
6. Nem szeretem a kétszínűsködős embereket.
7. Nem szeretem az angolt,de muszály megtanulnom.
8. Egyre poénosabb vagyok.
9. Szeretem az ékszereket.
10. Kedvenc színem a sötétkék.
ÉS MOST KÉRDÉSEKRE A VÁLASZAIM:
- Ha kapnál egy ideiglenes távoltartási határozatot és ez miatt el kéne kocsikáznod Arizónába a legjobb barátoddal, és egy kedves kockával meg egy sexi kockával, akkor mi lenne a reakciód ?
Ledöbbennék aztán talál ellégé dühös lennék és gyűlölnék mindenkit.- Szereted a Wattpadot ? Ha igen miért ?
Szeretem a Wattpad-et mert ide írhatom a gondolataimat és így jobban tudok fogalmazást írni.- Ha választhatnál hogy, milyen állat szeretnél lenni, mit választanál ?
Róka vagy kutya vagy oroszlán.- Ahogy ismered magad hány % -ban vagy sexi és cuki ?
Szerintem 50 % - ban vagyok sexi és 55 % - ban vagyok cuki.- Szerinted önbizalomhiányos vagy ?
Nem.- Szerinted léteznek sellők ? Ha igen miből gondolod ?
Szerintem léteznek sellők mert sok bizonyítték van rá és csak a tengerek 2 % - kát fedezték fel ha jól tudom, és ki tudja hogy mi van a többi részén.- Ha felkérnének hogy szerepelj egy filmben elfogadnád ?
Még jó hogy.- Szerepelnél itt Wattpad - on bármelyik könyvben ? Ha igen, melyikben ?
Nem tudom.- Mit gondolsz a születésnap ünneplésről ?
Mivel már nincsenek szülinapi partik nálunk így nálam már elhalványult ez a dolog,de szerintem egy nagyon jó kis dolog.- Számodra hol ér véget egy verseny ?
Nem tudom...
Amikor beérek a célba.Mégegyszer köszönöm DraVek !
YOU ARE READING
One Direction horoszkóp
RandomSzia ! Ha elkezded olvasni ezt a "könyvet" akkor te is az egyik uborkám leszel. Tudom, tudom hülyén hangzik, de ez van. Viszont ha csak fikázni jöttél akkor elküldelek melegebb éghajlatra. A borítót köszönöm Lulu111051 - nek. Szeretlek lányka ! No...