Bevásárlás /Louis/

670 46 3
                                    

Az ajtóban ácsorogsz és várod hogy Louis végre elkészüljön. Már vagy fél órája arra vársz hogy letolja a seggét mert vásárolnotok kell.

- Kész vagy édes ? Mehetünk ? - kérdezi tőled,mire egy pillanatra ledöbbensz.

Aztán észbe kapsz.

- Louis rád várok fél órája ! - kiabálod és közben megcsóválod a fejed.

Nem lehet ennyire...ilyen....

- Jól van na ! Nem neked kell jól belőni a hajad ! - kiáltja vissza.

Sóhajtasz eggyet majd felmész a lépcsőn,be a fürdőszobába ahol Louis a tükör előtt próbálja belőni a haját.

- Így. - mondod és bele túrsz hajába.

- Naaa most elrontottad ! - vákta be a durcit.

Elnevetted magad majd adtál egy puszit Louis szájára. Persze ő nem elégedett meg ezzel és hosszú csókban fortatok össze.

Szétválva elmosolyodtál majd megszólaltál.

- Gyere. - utasítod és kezénél fogva kihúzod a fürdőből.

Pár perc múlva a kocsiban ültök és a bevásárló központ felé tartotok. Louis nagyban dúdolgat amit te imádsz hallgatni.

Megérkezve kiszáltok a járműből és bementek mert otthon szó szerint üres a hűttő.

- Szóval...Mit is kell venni ? - kèrdezi Lou.

- Azt hittem nálad van a lista ? - húztad fel a szemöldököd.

- Èn meg azt hittem hogy nálad van. - nèz vissza rád.

Tudtad hogy nem èri meg ez miatt leszidni ezért inkább hagytad a fenébe.

- Mindegy. Inkább induljunk. - feleled és elèritek az első sort,de te egyből meg is torpansz.

Megpillantod a volt barátodat J/K - t akit utálsz. Bunkó paraszt és kész. Louis és észre vette és magához húzott.

- Ááá V/V sziaaa ! Milyen régen találkoztunk. - vigyorog rá J/K.

- Vajon mièrt ? - dünnyögöd az orrod alatt.

- Hogy megváltoztál. - nézett végig rajtad exbarátod és szeme megakadt a melleden.

Egyből dühös lettél.

- Szia J/K. - köszöntél el,és el akartál menni,de megálított.

- Esetleg össze ülhetnénk valamikor ? - néz rád.

Elkap az undor... Persze Louisnak ennyi elég volt. Elèd lépett és kihúzta magát.

- Figyelj J/K. Fogd már vègre fel hogy V/V az enyém ! Hallotad ? Csak az enyém és nem tűröm hogy flörtölj vele ! Megértetted ? - nézett mélyen volt barátod szemèbe.

Megkönnyebültél és egyben boldog voltál hogy valaki itt áll melleted és megvéd ha kell.

- Jólvan na ! Csak beszélgettünk. - védekezett J/K.

- Megtalállak J/K. Komolyan mondom. - fenyegette Louis majd megfordulva megragadta a kezed és eggyütt elmentetek J/K közeléből.

- Köszönöm. - mondod hálásan.

- Ugyan. Ezt mindenki megtenné érted. De legfőkébb én. - vigyorgott rád.

Elnevetted magad majd tovább keresgèltetek a sorok között.

Sziasztok !!!

Újjabb kis történet hoztam nektek és remélem hogy jóra sikeredett.
Nem tudom hogy ilyen történetek mikorra várhatóak,de igyekezni fogok.
Ennyit szerettem volna.

Üdvözlettel: V/V

One Direction horoszkóp Donde viven las historias. Descúbrelo ahora