Otthon pakolsz a táskádba hisz most mész ajándékot venni Niallnek.
Most nincs itthon ami nem is baj mert meg akarod lepni. Ígyhát kiléptél az ajtón és gyalog indultál el mert most jót fog tenni a séta.
Még nem tudod hogy mit vegyél neki,de majd a bevásárlóközpontban eldöntöd. Hisz biztosan tele lesz karácsonyi cuccokkal.
Öt perc után elérted a célod és bementél. Hihetetlenül veszed észre hogy rengetegen vannak. Lassan elindulsz előre és meg is pillantottál egy karácsonyi boltott karácsonyi dolgokkal.
Besiettél és keresgélni kezdtél. Találtál egy cuki angyalkát akinek egy tábla volt a kezében. Volt rajta egy felirat.
Életem szerelmének !
Azonnal megtetszett hisz már öt hónapja jártok Niallel. Jó kis párkapcsolat. Le akartad venni a polcról,de egy idegen férfi arrébb lökött és lekapta az angyalkát a helyéről.
Felmérgedtél hisz ez teljes mértékben szemétség.
- Már elnézést,de az az én angyalkám. - feleled megálítva a férfit.
- Tényleg ? - fordul meg az idegen. - Nem látom rajta a hölgy nevét. - gúnyosan nézegetni kezdi az angyalkát.
Mégdühösebb lettél és tudtad hogy mostmár nem lehetsz kedves vele.
- Én viszont az ön nevét sem látom rajta. - szóltál vissza mire nem tudott mit mondani. - Szóval aggya ide azt az ajándékot mert én láttam meg előbb és maga szinte a földbe tiport ezért az kis ajándékért. Egyáltalán hogy kébzelte ezt ?! Felborít egy nőt aztán még csak bocsánatot sem kèr ? Ráadásul még gúnyolòdik is ? Van magának barátnője ? - kérdezted felháborodva.
- Én... - ennyit tudott kinyögni.
Oda léptél hozzá és kinyújtottad a kezed az angyalkára várva. Meg is kaptad. Elindultál a kassza felé és mikor megvetted még nézelődtél egy kicsit.
Találtál egy nagyon finom karácsonyi torta receptes könyvet és tudtad hogy Niall ezt szeretni fogja. Főleg ha kész lesz. Azt is megvetted és így indultál haza felé.
Útközben vettél egy forrócsokit és úgy sétáltál haza. Otthon gondosan elrejtetted a csomagot hogy Niall még csak véletlenül se találja meg.
Aztán elkezted összeírni a karácsonyi étlapot mert holnap már sütni akarsz. Holnap után pedig karácsony.
***
Elérkezett a nap. Niall összerakta a fát bár segítettél neki a diszítésben. A konyhában sürögsz - forogsz mikor két kéz hátulról átölel.
Elmosolyodsz és továdd kavargatod a hal mártását a tűzhelyen.
- Ez mi ? - kérdezte a mártásra biccentve.
- Ez kérlek szépen mártás a halhoz. - magyarázod.
Niall egy pillanat alatt bele mártotta az ujját majd megkóstolta.
- Hmmmmmmmmmmm...ez nagyon finom. - mosolyog rád.
- Neked minden izlik. - csóválod a fejed mire Niall felnevet.
Imádod a nevetését mert megnyuktatt.
- Nem minden,de amit te csinálsz az csak finom lehet. - dicsér mire vigyorogva nézel fel rá.
- Igen ? - kérdezed.
- Igen. - feleli és magához húz majd megcsókol.
A csók sokàig tart,de az csak jó. Szétválva te tovább folytatod a főzést Niall meg szinte mindenbe bele kóstol.
***
Már minden késszen áll. Megterítetted az asztalt és az ajándék is meg van. Niallel vacsorázol.
Ő a leggyorsabb mint mindig. Sokmindenről beszélgettek,de Niallt inkább a kaja érdekli. Mikor végeztek a vacsorázásal a nappaliba mentek és azon belül is a karácsonyfához.
Mosolyogva előhúzod a kis ajándékot és Niall felé nyújtod.
- Boldog karácsonyt ! - köszöntöd fel mosolyogva.Ő persze azonnal kibontja és szintén mosolyogva nézegeti az angyalkát. - Na tetszik ? - kérdezed fèlve.
Rád néz majd oda lépve megcsókol.
- Persze hogy tetszik. De most én jövök. - felelte és láttad rajta hogy kicsit feszeng.Nem értetted hogy mit akar. De mikor lassan letérdelt eléd már tudtad hogy mi a helyzet.Niall elővett egy kis dobozkát ès kinyitotta. - V/V lennél a feleségem ? - kérdezte félve.
Hirtelen azt sem tudtad hogy mit csinálj. Megkérte a kezed karácsony napján. Aztán bólintottál.
- Igen. - válszoltad.
Niall szívéről nagy kő esett le. Láttad rajta. Felált majd a gyűrűt az ujjadra helyezte.
- Szeretlek. - suttogta halkan és ujjait összekulcsolta a tiéddel.
- Szeretlek. - suttogtad vissza.
Lehajolt hozzád és megcsòkolt. Ma legalább századcorra, de úgy èrzed hogy ez a legjobb mind közül.
CZYTASZ
One Direction horoszkóp
LosoweSzia ! Ha elkezded olvasni ezt a "könyvet" akkor te is az egyik uborkám leszel. Tudom, tudom hülyén hangzik, de ez van. Viszont ha csak fikázni jöttél akkor elküldelek melegebb éghajlatra. A borítót köszönöm Lulu111051 - nek. Szeretlek lányka ! No...