Oh my princess 3

82 5 0
                                    

"oppa suka ji hyo??"soal krystal setelah mendengar kata adiknnya..

"yup un...."percakapan terhalang woo bin dahulu menutup mulut chorong

"tak la...lagipun omma marah la kita kawan dengan puteri tawanan..just jadi sebagai majikan je.. "ujar woo bin lalu keluar dari bilik chorong..sedih

"oppa dah kenapa tu..sedih je"soal krystal

"entah.."balas chorong..

Pagi

Bilik chorong

"princess...wake up...palli...!!"suho mengejutkan chorong yg masih tidur..ji hyo disebelahnya melihat sahaja..pelbagai cara dilakukanya untuk memgejutkan chorong..

"wake up...."kejut suho...

"Princess!!!!!"jerit suho..

"arghhhhhhhh...."chorong terus terjaga dari tidurnya...

"suhoooo..."chorong mengecil matanya tanda marah plus menahan marah

"Princess..perlu ke sekolah.."ujar suho..

"tak payah Princess sangat la..saya tak nak pergi sekolah.."ujar chorong

"Princess harus pergi.."ujar suho

"tak nak.."chorong mnjerit..

"nak.."

"tak nak..."

"nak.."

"tak nakkk"

"Princess...."suara suho mendatar..

"ye la..."chorong mengaku kalah..malas nak bertengkar dengan suho..

Skip

Chorong berjalan bersama bodyguard nya dan ji hyo..

"Princess masuk cepat..."ujar suho..melihat Chorong melambatkan langkahnya..

"tahu la saya.."ujar Chorong lalu masuk dalam badan kereta..sambil tersenyum.

Suho melihat Chorong masuk lantas dia melangkah masuk kebahagian driver...

Chorong yang melihat suho masuk lantas membuka pintu kereta yang tak sempat di kunci dan melarikan diri...

Suho keluar lalu mengarah bodyguards lain kejar chorong..mereka berkejaran di perkarangan istana..luas istana boleh dibina Stadium bola(macam rumah dalam drama khabi kushi khabi gham yg hero dia turun dari heli..faham kan)

"Princess!!!!!!"jerit suho...lalu memeluk pinggang chorong yang hampir jatuh dalam kolam..

"nasib tak jatuh..kalau tak..saya kena marah"ujar suho menarik tangan chorong supaya mengikut langkahnya..menuju ke kereta..

Setelah chorong masuk ke dalm badan kereta..suho terus masuk dan kunci..lalu mula memandu..chorong dibelakang tak puas hati dengan suho..herrr..

Skip

Melantic high school

Sekolah yang hanya diduduki oleh anak bangasawan..sekolah lain dari lain..dalamnya ada satu blok seperti asrama untuk bilik rehat setiap pelajarnya..dikelilingi tembok batu agar dapat memastikan keselamatan pelajar dari keluarga bangsawan..

Chorong teruja melihatnya..tak pernah di lihatnya sekolah yang canggih seperti ini..

"Princess...jom jumpa pengetua sekolah.."ujar ji hyo melihat Chorong diam saja..

Lalu Chorong mengikut langkah ji hyo..bodyguards lain mengikut di belakang diketuai suho..

**************************

Selesai bertemu pengetua Chorong meminta diri untuk ke tandas..langkah dilajukan..sakit perut punya pasal..tak mahu di temani ji hyo or bodyguard namun..

Gedebushhh!!

"aduh.....mian.."ujar seorang namja yang terlanggar chorong..

"it's ok..."ujar chorong dan melihat wajah namja itu...handsome hati chorong terdetik..matanya bulat..bibir merah...

Tbc

Siapakah namja itu??
Typo abaikanlh..
Nak ingat supya vote..hihihi

Oh my princess Where stories live. Discover now