Ξυπνησα με ένα ξυπνητήρι να βαραει δίπλα στα αυτιά μου..το πεορα και το πέταξα..
Αντ:Ελα μωρό μου πρπει να σηκωθω..
Εγω:Σηιω εσύ..
Ειπα νυσταγμενη..
Αντ:Δεν θα με φιλισες για να φύγω?
Φεύγει σήμερα!Ολα χαλια πάνε..
Εγω:Τι ξέχασα..
Ειπα και σηκωθηκα..είδα το ρολόι 8:00
Αντ:Έλα 10:00 φεύγω πρπει να κάνω την βαλίτσα..
Εγω:Καλά..
Ειπα και οηγα στο μπάνιο..την ωτα που έπλενα το πρόσωπο μου είδα ρον Αμυρεα να μπενει μέσα χαμογελώντας μου..με έπιασε από τη εση τη ωρα που ήμουν σκημενη πείρα την πετσέτα και σκουπιστικα..
Αντ:Μωρό μου..δεν πιστεύω να το μετανιωσες..
Ειπε και με φιλισε στο λαιμό..
Εγω:Όχι δεν ρο ! μετάνιωσα..
Ειπα και τον φιλισα το ένα του χέρι..
Αντ:Σου αρςσε?
Εγω:Ναι αλλά ποναω..
Αντ:Στην αρχή θα πονας αλλά μετά..
Εγω:Και πόσες φορές θα γίνεται αυτό?
Αντ: Πολλές..μέχρι να σε κάνω να τρεμεις από κάτω μου και να μην μπορείς να περπατάς..
Κοκινησα με όλα αυτά που είπε έτσι το μόνο που έκανα είναι να ρον ξανά φιλισω αλλά στο σρομα..
Αντ:Ελα πάμε..
Ειπε και πηγαμε στο δωμάτιο..έβγαλα μία μάλιστα μαύρη που είχα εγώ και βαλαμε μερικά ρούχα που θα επερνε..Τότε χτυπάει το κινητό του..
Αντ:Ναι?..καλά καλά ξέρω..
Ειπε και ρο εκλεισε..
Εγω:Είσαι αγενεις..
Ειπα και έβαλα τα χέρια μου στο στήθος του ενώ τον χαιδευα..
Αντ:Πρπει αν φύγω Γαμωτο..
Ειπε και τον κοιτουσα στα ματια λυπημένη..
Εγω:Μόνο για μία εβδομάδα ε?
Αντ:Ναι μωρό μου..
Ειπε και με φιλισε..Τότε ακούμε το κουδούνι..τέλεια!πηγαμε κάτω με την βαλίτσα και ανοιξαμε την πόρτα..ήταν ο Κύριος Ραφαηλ..
Ραφ:Εμμ πάμε?
Αντ:Ναι..
Ειπε βαριεστημενα..βγήκε από το σπίτι και πηγανε στο αυτοκίνητο..
Εγω:Θα μου λείψεις..
Αντ:Και εμένα μωρό μου!
Ειπε καο μπήκε μέσα στο αμάξι..του εδωσα ενα φιλακι και έφυγε..μπηκα στο αδιο πλέον σπίτι και εκατσα βαριεστημενα στο καναπέ..και τώρα τι να κάνω?Είχα ρον Αντρεα εδώ..περνώ το κινητό μου και στελνω στην Κάτια..
Εγω: Κάτια
Κατ:Έλα Εφινε κάτι??
Εγω:Ναι..θα σου τα πω από κοντά εσύ?
Κατ:Εμμ Εφινε κάτι..και δεν ξέρω είναι μπερδεμένη..
Εγω:Έλα από το σπίτι..και φερε λιηο παγωτό..
Κατ:Καλά..
Τότε έβαλα μια ταινία να παίζει..όταν ήρθε πειραμε και οι δύο κουταλιά καθησαμε σρον καναπέ και συζητουσαμε..
Εγω:Και έφυγε..
Ειπα στεναχωρημενη..
Κατ:Και οι δύο ήμαστε χάλια..
Εγω:εσύ τουλάχιστον έχεις τον Γιαννη εδώ..
Κατ:Και?Δεν είπα πως μου αρέσει ο Γιαννης!
Εγω:Αα τότε αλλάζει το πράγμα..είναι όμως..σαν να τον εκμεταλεύτηκες..
Κατ:Το ξέρω..ήθελα να γίνει..δεν είχε καμία σχέσει με τις άλλες φορές με τον Κωστα..ήταν με πάθος..αλλά..πφφ δεν ξέρω..είναι μπερδεμένο..
Δεν μίλησε καμία από εμάς..απλά βλέπαμε ταινια και τρωγαμε..Εγω σταμάτησα και παρακολουθούσα τηλεόραση απλά..
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Δεν Σου Ανηκω! | Book 1 |
Любовные романыΉ Χριστινα..μια ήσυχη καλή και όμορφη κοπέλα..δεν έκανε κακό σε κανέναν..όσοι τη πείραζαν ή την έβριζαν ή την χτυπούσαν τους συχενοταν..ή ομορφιά της κρύβεται πίσω από τις φόρμες και τις μεγάλες μπλούζες..τα μακρια μαλιά της ειναι πάντα αλογοουρά..σ...