Atunci eu zambesc si imi las capul pe pieptul sau,dar el ma intoarce ,fiind acum pe burta pe el si ma saruta pasional, tinandu-si mâinile pe posteriorul meu.
Dupa 30 de minute da saruturi, ne imbracam si plecam spre casa.....
Am ajuns intr-un sfarsit acasa,am urcat in camera mea,mi-am aruncat ghiozdanul si m-am dus sub dus.Din perspectiva lui :
Am parcat masina iar Iggy s-a dus ca un fulger in camera ei.Doamne fata asta e asa de buna in toate. Azi a fost cea mai perversa partida a noastră, ce tot zic, din viata mea ,pt ca indragostit nu am fost, iar eu nu satisfac curvele.
Deci ea e speciala.
Taci minte proasta.
De ce?Te deranjeaza adevarul?
Esti proasta.
Prost pt ca sunt tu.
DOAMNE cred ca innebunesc.
Am urcat cu destinaţia camera mea,dar an auzit dusul,hmm interesant, am fugit paba la mn in camera, mi-am luat o pereche de pantaloni de trening trei sferturi si o pereche de boxeri si spre camera ei.
Am intrat si am inchis usor usa pt a nu auzi ca am intrat, am tras draperiile visinii care dadeau o atmosfera romantică si am intrat in baie, dar fix atunci ra iesea.
-JUSTIN!spune si-si acoperă zonele.
-serios baby?Stii ca te-am vazut de atatea ori goală nu?
-.....Ce vrei?
-Pe tine,spun si o apuc de mijloc rotindu-ne usor.
-Nu ti-a ajuns azi?
-Baby as ta toata viata in tine.
Atunci am vazut-o cum s-a inrosit.
-Oo esti asa adorabila cand te inrosestit,nu-i de mirare ca mi-ai furat i...si atunci m-am oprit din tot , ce tocmai am spus?gura asta vorbeşte fara mine.
-Ce ti-am furat Justin? Spune Iggy si se apropie de mine,eu dându-ma mai in spate,pana cand am dat de usa.Ia stai asa ce-i asta,doar nu s-au inversat rolurile, ea rea si eu inocent? Nu, Damn asta ar fi cea mai tare comedie.
Atunci o intorc pe ea si o lipesc de usa,ma uit scurt la ea, dar destul de atent incat sa-i vad chipul angelic ,si ma aplec in genunchi sărutându-i usor feminitatea.Pot simti cum i se face pielea de găini, nu-si ascunde prea bine stările.
-HAI sub dus,spun eu ridicandu-ma la nivelul ei sărutându-i pielea gâtului.
-MMM,Justin nu, aah, nnnn..nu, gata pe ziua de azi, nu vreau sa umblu prin spitale pt ca am făcut-o de prea multe ori...spune ea abia abţinându-se sa nu geama cu toata puterea.
-Nu ti se va intampla nimic si daca e platesc eu,spun eu si ma napustesc asupra buzelor ei.
-Mnu...e... vorba, ma impinge pt a putea vorbi ,nu e vorba de bani, dar stii voi avea nevoie de mama si semnătura ei si nu poate afla ca ma satisfac,ăh ca m-ai violat,spune si isi muta privirea in alta parte.
Ranjesc usor la spusele ei si la faptul ca e asa timidă.
-VIOLAT?
-Mdah,spune ea soptit.
-N-AM auzit..,ii soptesc eu la ureche inca zâmbind,după, care revin cu smici sarutari pe gatul ei,o pot simti cum se inmoaie.
-AHHHH..
-IGGY,răspunde sau te las asa excitată. Spun si ii mangai usor feminitatea pt a se lasa,chiar daca nu-mi spune nu o pot lasa excitată cand si eu sunt.
-Da,asta am spus.
Continui ceea ce fac,o excit ca sa-mi raspunda.
-DE ce ai zis violat a doua oara cand prima data ai spus ca te satisfaci?
Atunci ea se inroseste, e asa adorabila si atat de, Damn fata asta e...sora mea,dar e vitrega deci...pot sa fiu asa apropiat de ea, nu?Pff chiar nu-mi pasa. .
Termin cu interogatul si intram sub dus,m-am asezat pe ,,scaunelul " cazi si am tras-o pe Iggy luand-o de talie in fata mea,desigur fiind si ea cu fata la mine.Ea na privea de sus asa frumos, ma place, sigur ma place.
-Ma placi?spun eu rajind.
-CE? NUH.
-A,ma iubesti, ma adori, ma vrei doar pt tine,ai dreptate,nu e un simplu placut.
Ea s-a facut rosie ca racuk,Doamne,chiar e adevarat.
-PFF, ba nu,cn te-a mintit Bieber.
-NIMENI.
-Ba eu cred ca da.
-ŞI daca nu e adv de ce esti asa rosie?...
Frate nu ma pot orpi din zambit si habar n-am de ce.
-Ăm, e de la apa fierbinte .
-MHM.Recunoaşte! Spun si ma ridic uitandu-ma fix in ochii ei , avand inca mainile pe talia ei.
-AM,mmm,eu,mmm.
-TU ce Iggy,spun ridicand o sprânceană.
-AM terminat duşul.
Da sa plece dar mâinile mele sunt inca pe talia ei asa ca o trag inapoi.
-IGGY.
-Ce?.
-Uitat-te in ochii mei.
-NU.
-Am spus sa te uiti!
Isi îndreaptă repede privirea spre mine,ochii ei strălucesc, iar buzele alea ma fac sa ma topesc, asa ca o sarut.Zambesc cand imi raspunde,o las doar pe ea si vad ca nu-i place,pt ca insista.O pun jos,eu rămând inca in picioare.BĂI URMEAZA CV MAI PERVERS, MAI BN NU CITITI, AI INTELES COLEGA DE BANCA? 😂😂😂Doar daca nu rezistaţi la cv scarbos 😂😂😂
Am pus-o jos, iar ea a facut ochii mari din cauza privelistii.
-Justin, Jerry e..
-Mare, stiu...
-NU asta voiam sa spun.
-DAR?
-E sculat rău.
Spune si incepe sa rada,ii ador râsul.
Adori cam multe la ea..
TACI minte proastă.
-Pai baby,ce-ar fi sa mai reduci din chin si sa ..
-nu Justin,nu mai vreau.
-O haide, ai mai făcut-o.
-O data, prima data si a fost scarbos.
-a fost acum o ora doua.
-EXACT!
-ŞI daca folosesc un prezervativ cu aroma?
-PARCĂ nu-ti placeau .
-Pai ce nu fac eu pt tine?
-Mhm,asta o spui la toate.
-Ba nu serios,plus ca la curve nici nu le las cu prezervativ.
-Nici.pe mn...
-Hei ,a fost prima data,uite acum i fac pt tine.
-WOW... spune ea sarcastica.
-HAI iubire.
-OK .
Uşor, nu uita de..
-OF, ok.
Ma dau jos si iau pliculetul ,il desfac si-l asez.Intru din nou,ma uit la ea si nu stiu de ce dar o fac:
-MM,stii e ok daca nu vrei,adica...
-Justin, ma întrerupe ea si se ridica privindu-ma in ochi,e ok,vreau.
Imi zambeste, ma mai saruta o data si se pune la loc.
Jerry aproape ca explodează cand il tachineaza cu sarutarile ei fierbinte.Limba ei lasa dâre fierbinţi pe toata lungimea. Buzele ei se despart si-l înconjoară, face miscari lente de dute vino. Il cuprinde cu totul si parca vrea mai mult,probabil ca-i place place aroma de mere verzi.Ii mangai usor părul ud, după care i-l strâng într-o coada si ma ocup eu pt ca ea ma chinuie cu miscari lente.PUTETI CITI DE AICI:
Nu ma pot abtine si gem cat pot de tare,niciodată nu am mai facut asa ,Damn ce imi face fata asta.
Deodată perdeaua dusului se da si ne întoarcem amandoi capul, Jerry fiind tot acolo.
Era mama ei,fuck.
-DUMNEZEULE, Iggy! Ce faceti aici?
Iggy se ridica repede in picioare si se pune in fata mea,tragand perdeaua pt a ne acoperi. AM spus eu ca ma vrea doar pt ea,iar eu opresc apa.
-AM,mama, nu e ceea ce pare.
-CUM nu e ?Iggy, tu tocmai,Iggy nici nu pot pronunta...
-DOAMNA,eu am obligat-o,spun si o iau pe Iggy de la spate in brate si o sarut pe umăr.
-Mai ai si tupeul sa o iei in brate,iesi afara.
-NU, nu ies.
-Iggy cum ii permiţi? De când iti face asta?
Se uita la mine si ma intreaba din priviri, iar eu dau afirmativ.
-Pai atunci cand l -ai vazut era el in
maşina, iar de atunci au aparut perversiunile din partea lui sm,iar el mi-a luat cel.mai mare cadou de ziua mea,inocenta....spune ea si lasa capul in jos ,ma simt prost, o intorc si o privesc in ochi.Zambesc puţin in coltul gurii,in semn de scuze (stiti voi la ce ma refer,cum ai zice ca da esti ok si zambesti scurt in colţul gurii, când defapt nu esti)..O sarut pe frunte,si o iau in brate, bineinteles ca perdeaua inca ne acoperă, ii soptesc un " stai calma"
-IGGY,cum mai stai langa monstrul ăsta? Va fi fratele tau!Dar fii sigur baiete ca nu vei mai sta cu noi, noi vom pleca din oraş.
Ce sa faca ea?Sa-i fie clar,Iggy e a mea,doar a mea,am facut-o a mea.
Eu sunt al ei.Din perspectiva lui Iggy:
Am dat de naiba,e nasol, nu stiu de ce, dar vreau să rămân mereu in braţele lui.Cred ca incep sa ma indragostesc de el,desi el e raul in picioare,iar ,, raul" nu e neapărat un barbat cu coarne si coada,el poate fi frumos, deoarece el este un inger cazut si obisnuia sa fie preferatul lui Dumnezeu si se pare ca eu m-am dus ca o proasta in ghiarele lui si nu vreau sa mai ies.
-Ce se intampla aici?se aude o voce din spatele mamei.Hey, hey, capitol nou nout 😂😂😂
Scuzati greselile.
Kisses💋💋💋
CITEȘTI
Fratele vitreg...-Justin Bieber &Iggy Azalea
FanfictionDin colegul de clasa aka bad body-ul scolii ajunge sa ii fie frate vitreg. Nu-i prea placut,mai ales ca a avut primul sarut cu el si pe langa asta,isi dorea sa o bage in patul lui. ,, Ea: Esti fratele meu. El : Vitreg. "