15

1.4K 71 16
                                    

Din perspectiva lui Justin :
       Urasc situatia in care ma aflu acum. E jalnica si ma face sa pierd timpul, iar timpul inseamna bani. In loc sa ma duca cu o maşină de transportat detinutii pana in Vegas mai bine m-ar lasa sa-mi fac treaba in N.Y.
     Am vorbit cu Evan,sau Peters ,adica noi ii spunem Peters, un om de-al meu din Vegas, sa imi faca rost de cel mai bun avocat din Vegas.

Din perspectiva lui Iggy:
    Stau la biroul meu si imi bat capul cu un caz ce l-am primit azi.E vorba despre un baiat ,pe nume Justin,offf, de ce trebuia sa-l cheme asa, are 22 ani si e acuzat de o serie de crime,la care nu s-au gasit probe. Wtf? Si atunci de ce mi l-au mai adus? Doar pt un furt, la care nici nu a participat, doar l-a controlat ?Dar meseria e mesrie, iar daca-l câştig... Banii vin, in numar mare. Da, in ultimul timp iubirea mea e dedicata banilor, bani, bani si iar bani.
     Ma uit la ceasul de la mana si se pare ca mai am fix 10 minute pana ma voi intalni cu un prieten de-al acuzatului pt a-mi explica mai multe detalii si inca 20 pana va incepe procesul. In total 30 ,bun, sau nu.
   Imi iau geanta cu acte ,roba si ma indrept spre Range Roverul meu. Am ajuns in fata tribunalului. Am parcat papusa si m-am dus pe scările lui. Am hotarat sa mai rezolv cate ceva pana va veni ala. Deodata, un blond cu parul puţin lung apare in fata mea:
-Buna ziua, Evan Perers, in legatura cu cazul de peste 20 minute
     I-am facut semn cu degetul sa astepte puţin, ca sa inchei conversatia si am trecut la el:
-Buna, Iggy Azalea, avocata, spun eu afisand un zambet.
   Desi e al naibii de dragut si asa mm, nu pot, gandul meu tot la Bieber e.
-Deci, amicul meu nu sta prea bine cu legea, aici este acuzat de furt. Am o întrebare, pot avea încredere în dumneavoastră?
-Mda si hei am 22 ,nu-s asa batrana.
-22?Eu am 29 ,spune si rade scurt.
-Deci, vorbim la pertu, da-i drumul. Scuipa tot.
    El rade scurt si incepe sa vorbeasca:
-Deci, da crime etc, dar nu au probe, doar la furt, dar el doar a coordonat, crezi ca exista sanse sa scape?
-Nu.
-Ooo.. Spune el trist.
-Dar m-ai ales pe mine deci fi sigur caci scapa.  
     Spunem si începem sa radem.

Din perspectiva lui Justin:
    Am ajuns, urc cu politistii scarile tribunalului si il vad pe Evan, a luat o avocata, serios, ce poate sa faca o fata?
   Evan ma observa si ii face semn spre mine ,ea fiind cu spatele, isi intoarce capul si atunci imi vad fata. Era ea, eaaa. Asi sari sa o îmbrăţişez si sa o sarut, daca nu as avea catusele astea. Ne privim pana cand intru in tribunal. Sunt dus in sala de judecată si asezat pe locul acuzatului. Nu imi vine sa cred ca era ea. Se pare ca a reusit in cariera, abja astept sa scap. Chiar daca nu vom castiga procesul, am bani, banii rezolva tot.Stii, chiar ma bucur ca m-au adus pana aici.

   Din perspectiva lui Iggy:
  Evan mi-a spus ca tocmai  imi urca clientul, iar cand mi-am întors capul privirea mea s-a intersectat cu a lui. Era el,  al meu fuckboy, nu ne-am luat privirea unul de pe altul pana cand nu a intrat.
-Sper sa nu te îndrăgosteşti de el acum, spune si ma bate usor pe umar razand.
  De-ai stii tu cat de îndrăgostita sunt de el.Nu i-am raspuns, doar am ras usor si am intrat si eu.
    Cand am intrat in sala el era acolo, m-am dus spre locul meu si  mi-am asezat documentele.
  -Haide sa-ti prezint clientul, spune si ma trage spre Justin.
Justin, ti-o prezint pe cea mai buna avocata din Vegas, Iggy Azalea.
-Vad ca e buna, defapt cred ca sunt singurul care stie asta.
  Eu astern un zambet sarcastic.
-Esti un idiot Bieber.
-Woow, ciudat, aste e ciudat, foarte ciudat, spune Evan. Deodata ii suna telefonul.
Scuzati-ma puţin, spune si iese pt a vorbi.
-Deci, baby, se pare ca te-am gasit.
-Stiam eu ca trebuia sa plec in Europa sau Australia.
-Wow, pisi rea.
-Bieber ,esti asa un...
-Un baiat asa frumos, hot, stiam.
-Si modest.
-Deci recunosti ca sunt perfect? Spune zambind pervers.
-Recunosc ca te vreau, ii raspund eu rapid dar cred ca nu a fost o idee buna pt ca doar gandeam asta si voiam sa ramana doar gandit.
-Ce? Spune Justin zambind pervers.
-Ceee?spun eu cu o voce piţigăiată 
    Justin se ridica repede si imi plasează un sarut scurt pe buze. Eu imi plimb limba deasupra lor pt a-i simti mai bine gustul.
-Deci, am auzit ca ma vrei.
-Pf ai, ai auzit prost Bieber, spun si ma pun pe scaunul meu trecandu-mi degetele prin  firele de par .
    Evan a intrat si ne-a anuntat ca incepe procesul, sa sperăm ca nu va trebuii sa scot vipera din mine (daca as fi fost eu in locul ei as fi spus moldoveanca din mine 😂😂😂,adica daca asi fi avocata ar fi vai samar de judecator si cealaltă parte 😂😂vorbesc mult ,ca si acum,csf n-ai csf).Nu am de gând sa pierd, mai ales cand e vorba de libertatea lui, da il iubesc si cand m-a sarutat simteam ca ma topesc.



Hey, hey.
Sry pt greşeli
Va iub asa extrem ❤❤❤
Kisses💋💋💋

Fratele vitreg...-Justin Bieber &Iggy AzaleaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum