Ma trezesc si il observ pe Justin dormind langa mine,pare asa inocent, dar defapt el e raul in persoană. Ma uit la ceasul de pe noptiera ce se afla in partea mea ,e ora 7:05,ou nu,la 8 incep cursurile. Ma uit la Justin, dupa care ma scol din pat,ma duc imi fac repede rutina,ce include si un dus, dupa care ies înfăşurata într-un prosop.Ma pun in fata dulapului si imi aleg un pulover tricotat visiniu,dar are niste gauri asa mari si multe,incat daca il porti iarna pe ger ingheti din prim secunda,un sutien negru si o pereche de blugi negri şi talie înaltă. Cand ma intorc ma izbesc de Justin. Ne privim fara sa spunem nimic,cascadele lui ciocolatii si felul in care isi musca pervers buza inferioară ma hipnotizeaza, deodata buzele lui ma desprind din aceasta transa.Ii raspund altfel nu va ceda si vom întârzia. Ne desprindem din sarut el avand inca mainile pe fundul meu pe jumatate acoperit.:
-De cce nu m-ai chemat si pe mine la dus?
-HAI Bieber ca intarziem.
-Hai si ma ajuta sa.ma spal,inca-s puţin adormit...
-NU Bieber...
-HEY am spus eu ca-s puţin adormit, dar asta nu înseamnă că nu pot sa te grav,cat ma bucur ca a evita acel cuvant desi e ciudat.
-Okok,spun eu si el imi da o palmă la fund ceea ce ma face sa-i trag o privire urâtă.
-Shht,mişcă.
Simt cum privirea lui e fixata pe posteriorul meu,ajung in baie dar cand sa-mi dau prosopul jos,ma opreşte:
-MAI bine nu..
-CE?
-PAI nu ma voi abtine si..
-ORICUM o vei face azi asa ca,dar poate te abtii ,atunci imi da prosopul jos si isi musca buxa,oo Doamne,ma înnebuneşte baiatul asta,se holbeaza la pieptul meu gol.Imi dau ochii peste cap si intru sub dus,dau drumul la apa, Justin intra si el si isi plimba mainile pe corpul meu.Stam lipiti unul de altul,fata in fata,el ma lipeate de perete si începe sa ma sărute, ii raspund,n-am ce sa fac.Deodata un pliculeţ apare de nicaieri.il desface,isi aseaza bine,dupa care se apleaca si-mi saruta zona,determinându-ma sa scot gemete de placere.Gemetele mele rasunau puternic in baie in momentul in care a intrat in mine.Mi-a ridicat piciorul in jurul talie sale,mainile lui erau poziţionate pe posteriorul meu pt a ma aduce mai aproape si pt a-i fi mai uşor, iar mainile mele sunt dupa gatul sau, apropiindu-l mai tare,astfel incat spatiul a devenit inexistent. BUZELE noastre se framantau una pe cealalta,gemand in acelasi timp.Coboara cu săruturile pe gatul meu,si musca, dar lasa un sarut dupa aceea,Sigur vor aparea niste semne.
-Justiiinn...
-STIU Iggy,stiu...ahhh,la naiba,nu ma mai satur de tine...
-MMMMM....
-AHHHH,Iigggyy...
-JUSTIN? Se aude o voce in baie.
Justin da usor perdeaua la.o parte,dar ramânem in aceeaşi ipostaza in care ne aflam inainte de a fi intrerupti,rasuflu usurata cand vad cine era Jeremy,bine ca Justin nu a dat perdeaua de tot la o parte si ca eram acoperita de trupul sau.
-tatã, m-ai speriat, ce s-a întâmplat?
-AM trecut pe langa camera voastră si am auzit gemete,am vrut să văd dacă totul e ok.
-Da,e foarte ok,spune Justin zambindu-mi,o Doamne cred ca rosesc.
-OK spune Jeremy râzând, va las aa continuati, se pare ca cinva e stanjenita de situatia in care se afla.Iggy stiu ca-ti place,dar mai usor,sa nu auda mama ta,spune el iesind.
-OH Doamne spun eu,punandu-mi palmele pe obrajii mei care ard.
-IGGY eu inca sunt in tine asa ca hai sa CV continuăm.
-GATA,intarziem.
-NUP,nu-mi pasa,oricum e ultima sapatamana,eu trebuie sa termin ceva, spune rajind.
Revine la buzele mele cu pofta si eu ii raspund incantata,desi nu e deloc corect ceea ce facem.Dupa minutele intregi de placere,in care la fiecare geamat prea tare scos de unul dintre noi celalalt facea ,,Shht " si dupa radeam imfundat , parca eram niste copii, a iesit din mine si ne.am clatit.M-a ajutat sa-mi usuc parul,m-a ajutat sa ma si imbrac dar si eu pe el,ne comportam ca u n cuplu,deodata m-am intristat.
-Ce-ai patit, spune Justin.
-NIMIC...
-IGGY!
-Ok,pai ne comportam asa frumos,ca un cuplu dar tu nu ai sentimente pt mine, ma foloseşti.
-HEY,n-ai de unde sa stii,asa ai zis si ca te folosesc pt o noapte, uite te-am folosit pt mai multe zice zambind pervers..
Atunci ochii mi s-au umplut de lacrimi,dar ce credeai Iggy ca nu te foloseste,pfff.Am coborat repede jos,n-am bagat pe nimeni in seama, mmi-am luat masina si am pornit spre scoala.Era 7:40,am parcat maşina si am inceput sa o caut cu privirea pe Liz,si uite-o.Am alergat spre ea cu lacrimi in ochi si am imbratisat-o .Aceasta mi-a raspuns fara a mai pune intrebari,stie ca nu am dispoziţia necesara de a vorbi,dar si ea era trista, stai unde e Ryan.
-HEY,Liz,unde e?
-CINE, spune ea abţinându-se sa nu plângă.
-RYAN...
-Am petrecut weekend-ul împreună, dupa care a plecat, m-a folosit...
-STAI voi...
-DA Iggy..
-IMI pare Rau pt tine..
-FRATE ce stupida sunt,spune ea ştergându-si lacrimile cu grija, ce ai păţit?
-ACEESI problemă...
-LA dracu cu baietii ăştia.
-Mi-emi spui,spun stergandu-mi lacrimile cu atentie pt a nu-mi intinde rimelul pe toata faţa.
Ne-am asezat pe.o banca sub un tei si am inceput sa ne.povestim ,mai i tai ea,felul in care s-a simţit atat de bine cu R. dar se pare ca a folosit-o si eu despre cum Justin m-a folosit si planul pe care il are împreună cu taica-su.
-OH Doamne,tre sa vorbesti cu mama ta..
-NU pot,nici nu m*ar crede,dar nu-i nimic, ma mut la bunica dupa ce termin liceul,ma apuc de facultate, torul va fi bine...
-FIRMA?
-ÎL am pe Mike..
-OHH scumpo,ce-o sa fac eu fara tine..
-ŞI daca ai veni cu mine..
-IGGY..
-HAI stii ca am cea mai mare nevoie de tine..
-MAI vedem..
-Deci asta inseamna da?spun eu vesela.
-N-AM spus asta..
-DECI nu?spun eu derutată..
-N-AM spus nici asta..
-OH Liz,te iubesc soro..
-ŞI eu..
Hotaram sa plecam spre clasa,mai ales ca afara e innourat ai bate vantul,pe coridor .ne intalnim cu Justin si Ryan,hmm, prietenii se pare ca sunt la fel,nemernicii.
-HEY păpuşa, spune Justin.
Il ignor, il vad pe Ryan cum da sa spuna ceva dar se opreste ,ma uit la Liz care are capul in pământ si e foarte trista.
-va fi bine,ii soptesc eu.
Nu spune nimic,doar imi zambeste scurt.
Fiecare intra in clasa lui,pacat ca ea nu e cu mine,si sa incep c hinul,bine ca nu mai stau cu Justin in banca, dar ne mi tragem priviri din cand in cand eu privindu-l cu ura si iubire in acelasi timp iar el derutat si parca cu parere de rău,ce tot zic el nu are inimă....Capitol nou,yey.
Scuzati întarzierea si greşelile..
Nu uitati sa apasati pe steluta va rog eu "mumos"😂
Kisses 💋💋💋
CITEȘTI
Fratele vitreg...-Justin Bieber &Iggy Azalea
FanficDin colegul de clasa aka bad body-ul scolii ajunge sa ii fie frate vitreg. Nu-i prea placut,mai ales ca a avut primul sarut cu el si pe langa asta,isi dorea sa o bage in patul lui. ,, Ea: Esti fratele meu. El : Vitreg. "