Si iata-ma aici ,procesul a inceput.
Acum stau in picioare, in fata judecatorului, trebuie sa spun ceva in favoarea lui Justin, o minciuna buna, cea mai buna.
-Deci, doamna Azalea, ma uit spre Justin iar el zambeste ..victorios.
Probabil e din cauza ca mi a zis asta doamna si stie el ce stie.
Doamna Azalea, ce argumente aduceti in legatura cu acest caz.
-Pai, domnule judecător, voi vorbi cat de explicit pot, nu au dovezi la aceasta acuzaţie si din cate stiu noi nici nu ar fi trebuit sa ne aflam in aceasta sala in lipsa lor.
-Obiectez, spune avocatul politie sau nu stiu ce-i cu el stiu ca sunt mai buna ca el.
-Obiectie respinsă ,spune judecătorul.
-Deci, sustinandu-mi ideea nu mai am nimic de spus, il invit pe domnul in fata.
-Domnule judecător, acuzatul a savarsit atatea furturi si crime.
-Aveti dovezi?
-Dovezi sigure nu, dar N. Y.-ul si alte orase se afla sub teroarea lui, nu-l putem lasa liber, este un pericol public.
Justin pericol public, asta mi-a venit in cal cand am auzit, sincera sa fiu cazul e usor, avand in vedere ca nu au dovezi, nici nu ar trebuii sa fim aici, l-ar fi putut tine arestat la domiciliu dar nic atat, i-ar fi putut da o fucking restricţie.
-Obiectez, ma ridic eu dand cu palmele in masa.
-Se aproba, veniti in fata doamna.
-Repet nu sunt dovezi.
-E un pericol public, tipa care celălalt.
-Ce nu intelegeti, fara dovezi nu puteti acuza, fapte nu vorbe, tip si eu la el.
-Doamna aveti dovezi care sa-l puna pe acuzat in ipostaza nevinovatului?
-Da, spun eu si ma indrept spre geanta cu acte .
Justin se uita la mine zambind si multumit. Iau actele si probele care arata orasul in care era Justin atunci cand s-a comis jaful.
Le iau si le pun in fata judecatorului. Acesta rasfoieste dovezile după care le da celorlalţi judecatori mai tineri.
-Procesul de azi este incheiat. Procesul final va fi Maine, pana atunci ,acuzatul va fi reţinut..spune acesta batand cu micul ciocanel.
-Ma scuzati domnule judecător, dar as vrea ca acuzatul, clientul meu, sa nu fie arestat ci sa aiba interdictie, avand in vedere ca nu sunt probe..
-Am inteles, se aproba, spune acesta intrerupandu-ma.
Toti din sala incep sa plece, imi strâng actele, ma uit spre Justin, ,el e descătuşat, Evan vine la mine, imi spune ceva despre caz si o gluma,e foarte glumet. Ne imbratisam dupa care el se duce cu Justin. Au ieşit din sala, ar trebuii sa ma grabesc.
Cand ies pe usa salii, sunt prisa de mana si lipita de perete. Era Justin, oh nu, de ce face asta, stie ca nu ii pot rezista.
-Hey, baby.
-Justin ce vrei?
-Te-as vrea pe tine, dar se pare ca domnisoara tu are sentimente pt Evan, ai trecut asa repede peste mine?
-Justin, eu..
-Tu, tu ce hm?
-Ma lasi sa vorbesc?
-Nu, stii ceva, mi-am pierdut 4 ani tanjind dupa tine, dar stii ce, acum regret, dar stai calma si tu vei regreta, spune acesta si pleaca.
E idiot sau? unu, il iubesc al naibii de mult, doi nu m-am indragostit de Evan si 3 sunt fucking avocata lui.
Fug strigând dupa el dar nu ma baga in seama, hhai Bieber sunt pe tocuri, am si roba asta si geanta cu acte... Of. Ma opresc pe scarile tribunalului si il privesc, el fiind intr-o masina decapotabila. Iese si Evan si vine spre mine:
-Ce s-a întâmplat?
-Crede ca te plac.
-Dar e in regula, toti ma plac, spune el si radem
-Nu ,crede ca m-am indragostit de tine.
-Dar ce voi va cunoaşteţi?
-Chiar foarte bine, dar poveste lungă.
-Facem asa, diseara in clubul Roy?
-Hmm?
-Il voi aduce pe Justin.
-Nu, scuze, sunt foarte ocupata, spun in timp ce sunt atenta cum cobor scarile.
-Mm, ok, ne vedem .
-Da, ne vedem, bye.
Spun si plec spre masina mea.
Din perspectiva lui Justin :
Ii vad pe Iggy si Evan cum coboară scarile, cand isi iau la revedere, ea ii spune ca se vor revedea, Damn, nu pot sa cred ca a trecut asa usor peste mine, dar mi-o va plati.
-Justin, eu am treaba la sediu, ne mai vedem ok?
-Sigur, pa.
-Pa.
Spune si pleaca .Bine ca mi-a adus o masina.
Acum ce sa fac? Hmm, Iggy tocmai iese din parcare, interesant. Chiar am chef de o mică urmărire.
Zis si făcut, la un moment intra intr-o parcare subterană. Parchez la o distanta mica de ea si o urmaresc pana sus.Din perspectiva lui Iggy:
Am ajuns în sfârşit acasa, am bagat cheia in incuietoare si am intrat .Cand sa o inchi, un picior este pus in usa. Incerc sa o inchid, dat nu pot, iar tipul intra in casa. Era Justin. Imi ia cheia si inchide usa, după care le da drumul in boxerii sai. Oh nuuu sau o daa?
-Ti-a fost dor de mine iubire? Spune si se apropie din ce in ce mai mult de mine. La in moment dat ma izbesc de canapea cazand pe ea, dar ma ridic si fug spre dormitor, nu am apucat sa blochez usa, pt ca forta lui nu se masoara cu a mea.
El blocheaza usa si ma tranteste pe pat :
-Justin, lasa-ma.
-Iti vrei cheile de la apartament?
-Normal.
-PAi, te las sa le ei.
-C, nu?
-A, da am uitat, probabil acum te futi doar cu Evan.
-Ce? Justin, abia azi l-am cunoscut.
-De aia sunteti asa apropiati?
-Justin, o imbratisare nu e egala cu un sarut.
Ma priveste dupa care vine spre mine si ma saruta sălbatic. Ii raspund cu cea mai mare placere. El imi da roba jos, dupa care restul hainelor, ramanad doar in lenjerie si sutien.
Dar nu e corect. Ma pun deasupra lui si ii dai tricoul jos, după care revin la sarut, in timp ce ii desfac panatalonii, ii dau jos, acum el fiind in boxeri.El trece deasupra mea si isi muta săruturile pe gâtul meu, ceea ce ma face sa gem. El se uita la mine dupa care imi zambeste, dar eu il trag repede in sarut, pt a nu observa ca m-am inrosit.
-Stiu ca te-ai rusinat si esti adorabila, spune rupand sarutul.
Eu doar îi zambesc. Revine cu sarurile pe gatul meu. Imi bag mana in boxerii lui si caut cheia, el doar geme puternic. O gasesc, o iau si o pun pe noptiera de langa pat si imi duc mainile in boxerii lui, la spate, da, pe fundul sau. Ce? Nu numai el poate face ast si eu pot, plus ca are un dos frumos. El incepe sa se frece de mine, iar eu ii strang fesele in palmele mele mici.
-Perversă,hmm?Daca ai
fi vrut ai fi luat cheile si m-ai fi dat afara..
-Nu te-as fi putut da afara, slun eu printre gemete.
-Deci ma vrei.
Am preferat sa nu-i raspund ci sa il sarut. El imi da sutienul jos si imi alinta fiecare san. Dupa imi da si lenjeria jos sarutandu-mi usor feminitatea. Eu imi musc buza, pt ca nu vreau sa ii dau prea multă satisfacţie.
Vine si imi musca el buza.
-Doar eu am voie s afac asta, spune si revine la ce facea.
Deodata simt două degete jucandu-se înăuntrul meu. Imi arcuiesc spatele atunci cand el le arcuieste in mine. Iis da boxerii jos si intra in mine ,miscandu-se lent:
-Justiib,mai repede.
-De ce ai plecat? Trebuia sa ne distram toata noaptea dupa ce ajungeam acasa.
-Justin, te rog ,nu acum
El ma saruta si începe sa se miste mai repede, gemetele noastre inundând camera.
Dupa doua ore de placere,Justin se pune langa mine..Hey, hey, ce fac iubirile mele?
Sper ca bine, iar daca nu, sper ca de acum mai bn pt ca am postat.
Lysm❤❤❤
Kisses 💋💋💋
CITEȘTI
Fratele vitreg...-Justin Bieber &Iggy Azalea
FanfictionDin colegul de clasa aka bad body-ul scolii ajunge sa ii fie frate vitreg. Nu-i prea placut,mai ales ca a avut primul sarut cu el si pe langa asta,isi dorea sa o bage in patul lui. ,, Ea: Esti fratele meu. El : Vitreg. "