Tydzień prze moimi 16 urodzinami .

92 7 6
                                    

- Zoe! Amber ! Chocie do tego klubu - wiem ze jako nawet nie 16 latka nie powinam chodzic do klubów no ale co mi tam i tak nic z tego zycia nie mam ani nie bende miala wienc musze kozystac dopóki jestem mloda. - No ale zobacz jaka kolejka . -A kto powiedzial ze ja bende stac w kolejce ? -No co ty ? Chcesz wejsc tak jak oni ? - Tak . - Ale trzeba miec znajomosci aby tak cie wpuscili . - Nie zrzędź tylko choc . Zanim zaczna mi zrzedzic jak te sroki to musze sie upic albo je upic zeby nie gadaly , Dobra no to wchodzimy . szlam z podniesiona glowa trzymajac moje dwie przyjaciółki pod rekami , wiedzialam jak ochroniarze nam sie przygladali jak stalismy na drugiej stronie ulicy wienc bylam pewna ze nasz wpuszcza , Musza nas wpuscic benda skonczonymi idiotami jesli tego nie zrobia. - Witam dziewczęta , - Hej , -Wygladacie swietnie - Dzięki - No ale musze sprawdzic dowody osobiste , po nie wasz was nigdy wczesniej nie widzialem tutaj . -Spoko - nie idziemy do klubu po raz pierwszy , jestesmy na to przygotowane. Ochroniarz spojrzał na ''nasze dowody'' tylko raz i nam je oddal .-Milej zabawy dziewczyny moze do was dolacze po pracy . - Czekamy z niecierpliwoscia . Zanim zdazyl mi cos opowiedziec wciagnelam moje przyjaciółki do srodka klubu .

I tak jak spendziłam wyglada super i same ciacha do okola nigdy sie nie myle co do dobrych klubow. -Elle ! - Co jest ? -Ten po lewej cie opczaja . -uuu ladniutki ,- Tylko ze zajenty , - Co ty gadasz Zoe ? - No patrz laska wlasnie na nim wisi . - Co za dupek - Uspokuj sie Amber mamy cała noc napweno jakiegos kazda z nas znajdzie .

i poszliśmy tanczyc oczywiscie jak zaczelismy tanczyc , jacys goscie sie do nas doloczyli jak zawsze . Postawili kilka drinkow poflirtowali i tp . Po paru godzinach postanowilam ze nie pije gdzies tak przez nastempne 2 godziny nie jestem pijana no ale jak tak dalej pójdzie to bende wracac na czworaka a tego nie chce nie mam ochoty na nastepna awantura z ojcem czy ta jego pusta dziunia. Dobra koniec myslenia o tym wszystkim trzeba kogos wyrwac .

-Amber hoć na parkiet . -Ok , Zoe idziesz z nami ? -Gdzie ? - No potanczyc . - Nie ja zostane z nim . Mówiąc o nim wskazala na chlopaka z którym flirtowala juz przez polowe wieczoru ona ma juz załatwionego towarzysza na reszte wieczoru .

Po jakis pięciu minutach tanczenia krecilo sie obok nas sporo meszczyzn, jak zawsze ja i amber spotkałyśmy mnóstwo zawistnych spojrzeń, od dziewczyn które by mazyly aby byc na naszym miejscu . No trudno widac co płeć przeciwna woli , z pewnoscia wola ladna nawet nie tak mocno umalowana 16 latke od spalonej na frytke przez solarium sztucznej 19 letniej barbi mniej znaczy lepiej. -Amber ! -Co jest kotek ? -Obczaj ich - wskazała podbródkiem grupe chlopaków która sie co chwile powiekszala przez nowo przybylych . -ladnie ubrani i do tego przystojni zegarek prawdopodobnie z ''Victoria's Secret '' wydaja sie warci naszej uwagi Elle ? - No to dajmy im chwile aby nas zauwazyli a potem sie do nich dolaczymy do baru . - I to w tobie kocham .

Po tych slowach uciekliśmy od naszego tlumu adoratorów ,i skierowalismy sie w strone tych ktorzy tak naprawdę nas interesowali . Podeszliśmy szybko i tylko na chwile do baru zamowilysmy po malym drinku i udalysmy sie do tanca przed nasza grupka chlopców .Nie zajelo nam dlugo aby zwrócić na siebie ich uwagea a jeszcze szybciej do nas dołączyli i zaprosili na kilka drikow swietnie sie bawilismy poznaliśmy imiona kazdego z chłopców

Pierwszy i z tym to flirtowala Amber mial na imie Gabriel byl wysoki i umiesniony do tego mial zabujcze oczy w których odrazu zobaczylam jak Amber tonie musze powiedziec ze kto w nich nie utonie te oczy to jak jakac czarna dziura bez dna nie sa czarne sa mocno brazowe moza nawet w nich zobaczyc letki przeblys karmelu Mial bardzo jasne wlosy , Dalej byl Michael bardzo wysoki chlopak przy którym raczej wiekszosc dziewczyn czuje sie malymi a dla takich niziolków jak ja to juz olbrzym . Mial cudowny odcienie rudych wlosow taki plomienny wydaja sie jakby byly farbowane a ty niespodzianka sa prawdziwe , po prostu wygladal jak szkot , i wiecie co ? on jest SZKOTEM !!! Aaaa!! Pan nr 3 jak jego poprzednicy tez byl wysoki ale za i to za bardzo umiesniony mial blond wlosy i niebieskie oczy byl typem flirciarza w ciagu 40 minut od kond z chlopakami siedzimy zmienil skobie dziewczyne z jakies 10 razy to juz jjest obrzydliwe , Nr 4 to Jon ten chlopak z którym Zoe flirtuje od poczatku wieczoru , ladnie nawet razem wygladaja . No dobra wracamy do tematu Jona on mial jasno brazowe wlosy i niebieskie oczy wygladal na pozadnego no zreszta wszyscy wygladali na takich .

Złodziej wspomnieńOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz