Rozmowa babci z tata

9 0 0
                                    

POV - George
- Do gabinetu
- Oczywiście Margaret
Wstałem z mojego fotela i skierowałem sie w stronę mojego gabinetu w połowie schodów kiedy wiedziałem ze Elle napewno jest u siebie w pokoju pozwoliłem sobie na użycie magi , Teleportując sie do mojego gabinetu zastałem w nim czekająca na mnie Margaret , jej uśmiech który przywiera przy wnukach zniknął i został zastąpiony przez bisesowa maskę .

- Jak mogłeś !? Co ! Ja przyjeżdżam w odwiedziny do wnoczat , a poerwsze co słyszę jak przekraczam próg jest to ze tata chce sie zaręczyć z jakąś flindrą ! I ze nie potrafi zapanować nad swoją 16 letnia córką ! No mój Boże daj mi siły do tego człowieka .
Rozumiem szukasz sobie kogóż bo już minęło prawie 5 lat od śmierci Maize ale naprawdę stać cię na lepiej nie potrzebujesz wypchanej silikonem lali nie możesz żeby kos taki jak Peni wiała wpływ na twoje dzieci szczególnie na Elle . Zastanawiam sie czy nie lepiej było by gdyby Elle zamieszkała spowrotem w angli .
- Nie ! Nie zgadzam sie Elle zostaje z nami , zdała od niebespieczestwa .
- George zawiele to ty nie masz do zgadzania Elle kończy 16 lat za tydzień i wtedy twoim obowiązkiem jest aby ja w wszystko wtajemniczyć oraz aby dotarła do instytut bezpiecznie .
- Nie nie mam mowy nie poto sprawiałem nam tyle trudu aby Elle o wszystkim zapomniała żeby teraz miała sie o tym dowiedzieć , pieczesz ona mnie znienawidzi .
- Napewno nie znienawidzi bendize zszokowana to jest pewne , ale jesteś jej ojcem i chciałeś ja chronić przed
- wystarczy wiem co chciałem zrobić , ale moja odpowiec nadal brzmi Nie .
- Jeśli ty jej nie powiesz wież ze starszyzna to zrobi i Elle zniesie to jeszcze gozej .
- Ta bada staruchów ma sie trzymać od mojej córki !
- Masz czas do Elle 16 urodzin po nich ona sie o wszystkim dowie jeśli tego chcesz czy nie , ona pozna prawdę o sobie . A teraz jeśli pozwolisz ja udam sie do pokoju gościnnego na odpoczynk po podróży . Reszte omówimy po śniadaniu .
- Oczywiszcie Margaret . Miłej nocy
- Miłej nocy .
I tak zostałem sam z moimi miskami i wspomnieniami , czasami myśle czy nie zaprosić złodzieja wspomnień żeby je wszystkie zabrał .Tylko ze on nie zabiera tylko tych przykrych wspomnień on zabierze wszystkie nawet te które pomagają mi w chronieniu co zostało z mojej ukochanej rodziny .


hej kotki . Przepraszam za nie wstawianie nie miałam weny ani czasu i w jednym monecie myślałam na usunięciu wszyskiego . nie wiem co myślec podoba sie ? Czy jednak nie ? Mam nadzieje ze jest mniej blendów poprzednie rozdziały nadal da w poprawkach. Love you all have a amzing summer and hope you like it ❤️❤️

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jul 13, 2015 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Złodziej wspomnieńOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz