Pěkné čtení a omlouvám se za chyby
Alexis
Takže ten Stalker je můj dlouho lety kamarád Jack? OMG takže on mě miloval a pořád miluje. OMG, OMG, OMG, to...nemůže...to přeci... proč mi to neřekl. Ooo Jacku já tě taky miluju a teď už vím, proč zmizel, když ten Stalker šel za mříže. Celou tu dobu to byl on.
Teď jsem si něco uvědomila já jen v ručníku, hned jsem se šla oblíknout a ty věci jsem si vyndala na poličku a fotky jsem si dala na stůl a na noční stolek. Přišla jsem ke skříni a začala jsem se přehrabovat v oblečení a nakonec jsem si vybrala černé legíny, bílé tílko a na to šedý svetr a šátek s gepardím vzorem. Černé boty.
Sešla jsem schody a rovnou do kuchyně. S ledničky jsem si vzala jogurt a lžičku. Sedla jsem si na židli a začala jsem jíst svou snídani. Najednou se ozval zvonek a já po cestě ke dveřím vyhodila kelímek a lžičku jsem dala do myčky. Když jsem byla před dveřmi, ozval se znovu zvonek a já nadskočila metr nad zemí. Otevřela jsem dveře a před nimi stál Jack s růžemi a s bílou čokoládou. Já si zakryla pusu rukou a koukala na něj jako na Unicorna.
Jack se usmál a vešel dovnitř a dal mi čokoládu s růžemi. Já jsem ho objala a začala brečet, on mě ještě pevněji objal. Odtáhla jsem se od něj a šla ty růže dát do vázy. Když jsem se otočila, lekla jsem se ho „Jé to jsem nechtěl, jsi pořádku zlato?" zeptal se a já jen přikývla. Chvíli jsem to rozdýchávala a pak jsme šli ke mně do pokoje.
„Máš to tu pěkný, když ti jsem svítí sluneční paprsky." Jen jsem se usmála a pobídlaho aby si sednul na postel. Jack si sednul hned vedle mě a měl upřený zrak k zemi. „To je od tebe milé že si mi dal ty fotky a to album." On zvedl hlavu a usmál se a začal se ke mně přibližovat, než jeho rty byli před těmi mými. On měl zavřené oči, já jsem měla také zavřené oči.
Najednou jsem ucítila jeho rty na těch mých. Byli tak dokonalý a měkký. Ucítila jsem jeho ruce na mém těle. Levá mě držela za zátylek a hladila mě. By mě zajímalo, jak ví, že mě má hladit a né držet za zátylek.(Mám ho totiž citliví.) A pravá byla na mém stehně a také mě hladil. Jack se ode mě odtáhl. Oba jsme zhluboka dýchali, ale on mě nepřestal hladit.
Pak se ode mě odtáhl úplně a já si lehla a on hned vedle mě. Vzal se ojí ruku a „Miluješ mě?" já se usmála a „Já tě milovala už dávno, už když jsem se tebou kamarádila, ale když jsem ti to chtěla jít říct tak si mi představil svou holku.
Pak jsem šla brečet na záchodky, a když jsem vyšla, vrazila jsem do toho nového a tak nějak jsem se do něj zamilovala, ale né jako do tebe." On se je umál a začal mě líbat a já spolupracovala.
Jack se mě zeptal „Budeš mou dívkou?" já začala zběsile kývat hlavou na souhlas. Pak jsme si začali povídat, jak jsme se měli a atd....
Jack (20 let-Stalker)
Je fakt roztomilá, když spí a konečně je jenom moje. Jednoho dne bude i moje žena a budeme mít spoustu dětí.
ČTEŠ
Stalker ✔
RomanceTento příběh jsem psala cca v 11 letech a taky to tak vypadá UPOZORNĚNÍ TENTO PŘÍBĚH OBSAHUJE SPOUSTU CHYB Jmenuji se Alexis Blacková. Je mi teprve jen 16 let. Mám ráda malování a focení. Vše maluju, vše fotím. Moji rodiče jsou milí lidé a musíme s...