1. Fejezet

68 4 0
                                    

Huh! Épp, hogy elértem a gépem. Az út elég hosszú volt, ezért zenét hallgattam, és filmet néztem. Mikor megérkeztem, egy fekete limó várt rám. Eléggé furcsának találtam, de a keresztanyám szereti, ha minden tökéletes. Egy-két órát utaztunk néma csöndben, ami rohadt unalmas volt, mert én szeretek beszélni. Mikor beléptem a házba egy hatalmas előtér, majd nappali fogadott. Gyönyörű ház volt. De nekem egy kicsit túl csicsás. Hát az otthoni lakásunk akkora volt, mint az előtér és a nappali. Szóval elég kicsi, de nagyon szerettem. Aztán megjelent kereszt anyu. -Szia Maja! Hogy megnőttél! Ezer éve nem láttalak.-pontosabban 3 éves voltam amikor utoljára Magyarországon járt. De azért még hibátlan a magyarja. Felkísért a szobámba. Mikor beléptem leesett az állam. Egy hatalmas franciaágy fogadott, külön gardrób szobám volt, külön fürdő. Íróasztal, és a rajzaim. A szoba kék és homok szín volt, mert tengerpart van a falra festve. Egyszerűen gyönyörű ez a szoba. Beleszerettem. Keresztanya gyorsan itt hagyott, én meg kipakoltam azt a három bőröndnyi cuccom. Lementem ebédelni. -Kereszt anyu szeretnék kimenni, felfedezni a várost. Lehet? -Persze Maja menj, de legkésőbb ötre legyél itthon!-mondta. -Oké. Itthon leszek!-fura ezt mondani, hisz Pesten hagytam az életem. A házunk, a barátaim, és a sulim. De nem volt választásom. Kaja után kimentem a kedvenc szökőkutamhoz. Igazából ismerem a várost, hisz két éve voltam itt egy hónapot. De azért sosem árt csavarogni egy kicsit. De mindegy. Ott ültem a szökőkút peremén, mikor egy csaj meglökött, és beleestem a szökőkút medencéjébe. Szóval szarrá áztam. Kimásztam a kútból. Itt mindenki csak röhögött, vagy elfordult. Senki nem jött ide segíteni, így hazamentem. -Maja mi történt veled?-jött oda hozzám kereszt apu. -Á semmi csak meglöktek, és beleestem a kútba. -Jaj te szegény!-mondta, és egy törülközőt nyomott a kezembe. -Menj öltözz át, mert még megfázol itt nekem! Átöltöztem, és kimentem gördeszkázni.Csak úgy száguldoztam, mikor egy srác nekem jött, és fellökött. -Bocs! Nem figyeltem!-mondta. -Semmi baj, de azért máskor figyelj jobban!-válaszoltam viszonylag normálisan. -Te vagy Elizabeth Dark keresztlánya? -Mi közöd van hozzá??? De igen én vagyok az, ha tudni akarod. Maja Dark.-Az kúl! Dave Clark. -Várj! Te sem vagy Mexikói? -Én Mexikói? Maja én is magyar vagyok, csak a szüleim megváltoztatták vezetéknevüket. -Ok-mondtam már magyarul. -Végre beszélhetek valakivel rendesen. -Ja én is örülök, hogy végre érti valaki, hogy mit mondok.-válaszolta Dave. -Bocs mennem kell, mert kereszt anyu megöl ha elkések. Szóval cső! -Cső! Holnap lehet, hogy találkozunk, ha a abba a suliba fogsz járni ahova én!-köszönt vissza. De én már leléptem. Pont ötre érkeztem meg. Vacsoráztunk, aztán kereszt anyu beszélni akart velem. -Hallottam, hogy belelöktek a szökőkútba. -Igen. De nem történt semmi baj. -Helyes! Ne forduljon elő többet, hogy szégyent hozol a fejemre! De most mindegy! Holnap suli után elmegyünk neked új ruhákat vásárolni, és a fodrászhoz. Szörnyen áll a hajad! Ja és kozmetikushoz is el kell, hogy vigyelek. Utána, meg beíratlak kempóra. És az iskoládban heti 3-szor két óra kosár van. Szóval arra is járhatsz. A gördeszkát, meg hanyagold! Nem akarom, hogy azokkal az utcakölykökkel mutatkozz! -De kereszt anyu! A gördeszka az életem része! Ugyanúgy ahogy a kosár! Nem tilthatod meg!-Dehogy nem! Most már én viselem a gondod, úgyhogy megtilthatom! És amúgy is tanulnod kell! Aztán meg majd még beszélünk az időbeosztásodról!-Hát ez rohadt jó.....-válaszoltam. -Mit mondtál? -Azt, hogy nagyon jó!-mondtam dühösen, és felmentem a szobámba. Bedőltem az ágyba és már be is aludtam. Másnap reggel egy meglepetés várt lent. Kinyitottam, a dobozt, és.....

Mexikói életWhere stories live. Discover now