4. Fejezet

34 3 1
                                    

Odamentem, és Szasza állt a teraszomon csurom vizesen, mert esett az eső. -Szasza gyere be mielőtt megfáznál!-mondtam. -Adok valami ruhát a deszkás cuccaimból ok? -Aha.-válaszolta. Adtam neki egy melegítőt, és egy vastag pulcsit. Nem fáradt azzal, hogy bemenjen a fürdőmbe. Ledobta a vizes cuccait, és felvette a melegítőt, és a pulcsit. Nagyon vörös lehetett a fejem. De ő nem volt zavarba. Mintha minden nap ezt csinálná, hogy szarrá ázik, és bemászik egy teraszon és a csaj előtt öltözködik át. -Maja mit nézel? Talán még nem láttál fiút felöltözni? -Képzeld el, hogy nem! Ugyanis nem engedem meg általában egy fiúnak, hogy este bejöjjön a szobámba és felvegye a deszkás cuccaim. Szóval ez egy kivételes alkalom. De mit is akarsz? -Ja csak bocsánatot szerettem volna kérni, a suliban történtek miatt. -Semmi baj! Nekem se kellett volna úgy válaszolnom. Csak tudod furcsa még itt. Meg ami történt..... -Állj! Ami Magyarországon történt az ott is marad! Oké? Tudom, hogy nem lehet könnyű, de azért próbáld meg! -Oké köszi. Jó hogy rád lehet számítani! -Nincs mit. De amit mondtál, hogy nem jönnél össze velem azt tényleg úgy is gondolod? -Ez most komoly?! Ilyenekkel cseszegetsz? És igen úgy is gondolom. Szazsa te nagyon jó barát vagy, de most ez egy kicsit bonyolult. -Maja te is jó barát vagy. -Szóval... Most, hogy ezt letisztáztuk. Nem akarsz összejönni Amy-vel? Hisz majdnem levetkőzik amikor meglát. -Hát nekem tudod ő nem jön be! Én másnak tartogatom magam. -Mégis kinek? Tán Lucy-nek? Vagy Mei-nek?-Nem. Valaki másnak, de ez fiús dolog, úgyhogy ne üsd bele azt a csöppnyi orrod!-mondta és kacsintott. Már megint. Nagyon idegesítő tud lenni ez a srác! Mégis mit gondol magáról? Én nem fogok beállni a sorba, hogy csorgassam utána a nyálam. Ő tényleg egy egó. -Hát jól van Maja. Én most megyek haza. -Este tizenegy kor? Szakadó esőben? Te meghibbantál?! Ha már a saját cuccaidat elázítottad, akkor az enyémet légysz ne! Maradj itt mindjárt jövök!-felszaladtam a padlásra, és lehoztam egy matracot. -Tessék ezen aludhatsz. De ha bármivel próbálkozol, én leütlek! Jó éjt! -Neked is Maja!-válaszolta, és már be is aludt. Így már nyugodtan folytathatom a horror filmemet.

Mexikói életWhere stories live. Discover now