2. Fejezet

38 3 0
                                    

Reggel az ébresztőm a frászt hozta rám, mert Ensiferum From Afar-ra kelek. Lementem reggelizni. Ott egy doboz várt. Mikor kinyitottam a kedvenc karkötőm volt benne, amit két éve elveszettem itt Mexikóban. Keriék már elmentek dolgozni. Felvettem, egy fehér szaggatott farmert, a fekete Conversem, és egy fekete haspólót. Mikor elkészültem, gördeszkával indultam suliba. Mikor beértem megkérdeztem a portást, hogy merre van az osztály. A második emeleten meg is találtam. Nem mentem be, mert a tanci azt mondta, hogy várjak az osztály előtt. Hát én vártam. Becsöngetés után egy negyedórát álltam még kint, mire behívott a tanár, hogy bemutasson. Mikor bementem az osztályba4 lány volt, és 15 fiú. Be kellett mutatkoznom, így elmondtam, hogy Magyarországról jöttem, meg egy két tulajdonságom, meg azt, hogy mit sportolok. Aztán meg rendes tanítás volt. Az egyik fiú mellé ültettek le. Valami Szasza. Cserediák. Szóval két évig marad itt. Aztán visszamegy haza. A nap gyorsan telt. Összebarátkoztam Mei-jel. A másik három lány, meg egyből cseszegetett. Szóval a fiúkkal jól kijövök, és Mei-jel, de Amy-vel, Lia-val, és Lucy-val, már is utáljuk egymást. Egész nap cseszegettek, úgyhogy nem is leszek velük jóban. Órák után volt egy kosár edzésem. Csak sajna én voltam a legalacsonyabb. Így elég nehéz dolgom van, mert mindenki minimum tíz centivel magasabb nálam. Edzés után keresztanyu jött értem, és elmentünk vásárolni. Szinte egy új ruhatárat kaptam. Rengeteg csőfarmerrel, meg haspólóval, meg bőrdzsekit is kaptam. Alig férnek el az új ruháim a gardróbomban. Az után elmentünk a fodrászhoz, és teljesen átalakította a hajam. Utána meg a kozmetikus. Ezeken a helyeken ott hagytunk vagy egy vagyont, de megérte. Teljesen átalakultam.

Ő a régi Maja

Ő a régi Maja

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Új Maja

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Új Maja

Másnap Megint gördeszkával mentem suliba. Mikor kinyitottam a szekrényemet egy adag zöld festék landolt rajtam. Persze, hogy a három csaj volt, mert csak ők röhögtek. Dave, és Szasza egyből odajöttek hozzám, és egyszerre nyújtották oda a pulcsijukat, hogy töröljem abba a kezem. De visszautasítottam mindkettőt. Inkább bementem, és átvettem a szakadt farmerom, és a fekete deszkás csukám, és egy kék pólót. Aztán beültem órára. Hirtelen Szasza elém tolt egy lapot. (Sz: Szasza, M: Maja) Sz: miért utasítottad vissza a pulcsikat??? M: mert nem akarom, hogy úgy legyek elkönyvelve, hogy a két legmenőbb sráctól kapok egy pulcsit ezért utálni kell! Sz: de hisz az tök jó ha a két legmenőbb sráctól kapsz pulcsit. Várj ez honnan szeded, hogy menők vagyunk??? M: onnan, hogy szünetekben a fél suli körülöttetek lebzsel. Szóval én nem állok be a sorba! Sz: őszinte vagy! M: szokd meg, mert nekem ilyen a stílusom. Tudod leszarom, hogy

mit gondolnak! Sz: nekem nincs is bajom az őszinteséggel. Sőt bírom az olyan csajokat, akik gördeszkáznak és őszinték. M: ez most bók akart lenni? Mert ha igen akkor még gyakorolj! Sz: ok. Te tényleg őszinte vagy! -Maja kijönnél a táblához megoldani a feladatot, mert ha a padtársaddal írogatsz akkor biztos nagyon megy már az anyag!-mondta a matek tanárunk. -Persze tanárnő.-szerencsére ezt odahaza már tanultam. Így nem volt nehéz feladat. Suli után átmentem kempózni. Persze Szasza, és Dave is járt. Még jó, hogy már fekete öves vagyok. Mondjuk ők is, de nekem az edzővel kellett csinálnom a feladatokat. Edzés után haza indultam. Hallottam, hogy valaki fut utánam. Pontosabban valakik. Ugyanis Szasza, és Dave is. -Hali hát ti? -Jaj Maja! Mi is erre lakunk! Szasza a szembe szomszédotokban, én meg mellettük. -Az rohadt jó....... Ezek szerint nem lesz egy perc nyugtom se tőletek.... -Ne legyél már ennyire negatív. Inkább örülj! -Minek? Hogy két egoista bájgúnárral lakok egy utcában??? -Te komolyan ilyen bunkó vagy?! -Nem, csak tudod most haltak meg a szüleim, és a barátommal is szakítottam, úgyhogy nem kell nekem most bonyodalom! Így sem egyszerű az életem! -Ezt nem tudtuk. Tudod mindenki azt hiszi a lányok közül, hogy leléptél Magyarországról, és a keresztanyád befogadott. -Hát kb. Csak a szüleim meghaltak, de ezt már mondtam. De én itt lakom, szóval sziasztok! -Szia Maja!-köszöntek, majd átmentek az utca túloldalára. Bevallom tényleg durva voltam egy kicsit velük. De hát ez az én formám...

Hát ez az új fejezet! Kérlek kommenteljetek!

És előre bocsánatot kérek ha csúnya szavak is lesznek benne

Mexikói életМесто, где живут истории. Откройте их для себя