Reggelizni a közeli kávézóba mentünk. Anyát is hìvtuk de neki nem volt kedve jönni inkább aludt tovább.
Egyszer majdnem elestem az úton ugyanis valami bukkanót nem vettem észre. Szerencsére G utánam nyúlt.-Jó reggelt-mosolygott ránk egy középkorú nő.
-Jó reggelt-köszöntünk vissza illedelmesen.
-Mivel szolgálhatunk?-érdeklődött.
-Én egy kakaót kérek-mosolygott G ugyanis teljes szìvéből imádja az említett italt.
-Igen, egy kakaó és a hölgynek?-nézett felém.
-Ömm én egy tejeskávét kérek-mondtam mire a nő bólintott.G és én helyet foglaltunk egy számunkra tetszős asztalnál.
Nem sokkal később kihozták az italunkat Gilinsky pedig izgatottan elmosolyodott.-Igyál Finnegan-mondtam neki nevetve mire ő belekortyolt a pohárba.-Ízlik?-kérdeztem.
-Igen, ízletes-mondta és lenyalta azt a kevés kakaót ami a szája szélén maradt.
-Akkor jó, a tejeskávé is finom-mosolyogtam rá.
-Éhes vagy?-kérdezte.
-Nem köszi-mondtam.
-Nem eszel sokat-mondta és végigmért engem.
-Ugyan már-nevettem fel-Éjjel nappal eszek-túloztam egy "kicsit"
-Aha, ezt majdnem elhittem-mondta és intett a pincérnek.
-Igen?-nézett ránk a srác
-A lánynak szeretnék rendelni négy darab nutellás palacsintát-mondta mire a pincérsrác felírta majd ott hagyott minket
-Ezt most muszáj volt?-kérdeztem.
-Ezt most muszáj volt-mondta önelégült vigyorral az arcán.
-Utállak Finnegan-mondtam neki mire elnevette magát.
-Ne hazudj magadnak-kaccsintott.
-Inkább igyál jó?
-Jó.Amikor kihozták a palacsintát Gilinsky azt mondta azonnal fogjam be és egyek. Nem zavarta hogy a mondat közepén jártam.
-Héjj nem fejeztem be a mondatomat.
-Nem is fogod mert befogod és eszel-mondta.
-Na álljunk csak meg G-háborodtam fel de késő volt. Gilinsky megfogott egy palacsintát és belenyomta a számba.
-Magamtól is tudok enni te hülye-dobtam hozzá egy szalvétát ami persze nem találta el de sebaj.
-Akkor mutasd-vigyorgott hülyén.Megfogtam egy palacsintát és elkezdtem enni. Igazán jól esett ezért megköszöntem Jacknek hogy kifizette és elindultunk haza.
Otthon anya a konyhába tett vett ezért miután G megkérdezte hogy kell e segìtség anya leintette hogy nem felmentünk a szobába.
-Tényleg és Molly hogy van?-kérdeztem.
-Remekül csak már hiányol téged.-mondta Jack unottan.
-Nekem is hiányzik, de miért nem jött el akkor veled?-érdeklődtem
-Nem szerettem volna hogy jöjjön ezért inkább nem jött.
-Miért nem akartad?-kérdeztem.
-Komolyan? Ugyan már Emma. Ha te és Molly egy légtérbe kerültök és ott vannak emberek akkor azoknak épp idegük nem marad.
-Naa G azért téged sem kell félteni-feleltem.
-Nem is kell, én tudok magamra vigyázni-mosolygott.
-Nem úgy gondoltam te bolond-dobtam hozzá egy párnát.
-Tudom-nevetett ki.-De szeretlek idegesìteni-mosolygott gonoszul.
-Hiányoztál már-enyhültem meg és odamentem hozzá hogy megöleljem.
-Te is nekem-simította meg hajamat és éreztem ahogy szája mosolyra húzodik.Jack és én megnéztünk egy vígjátékot. Az egészet végig röhögtük. Imádom amikor G nevet. Annyira őszinte és imádnivaló a nevetése hogy az valami hihetetlen!
-Elmegyek egy kicsit sétálni, jó?-kérdezte a film után nem sokkal
-Baj van?
-Nincs semmi nyugodj meg, csak most jót tenne nekem egy kis séta-mosolygott.
-Hát jó, menj nyugodtan én akkor addig pihenek.-mondtam. G bólintott majd kiment a szobából.Miután Jack elment elhatároztam hogy elmegyek és beleülök a forró kádba.
Bekapcsoltam a telefonomról egy Nightcore listát majd beleültem a kádba. Olyan jól esett kikapcsolodni hogy az hihetetlen. Mondjuk annyiból nehéz volt hogy nem tudtam Jacknek mi baja lehet. Vagy csak tényleg sétálni akart?! Gondolatok százai cikáztak fejemben amikor egyszer csak bevillant egy kép. Gilinsky engem ölel. Egyből kinyitottam szemhéjamat és körbenéztem a fürdőbe. Nem tudom miért, reflex. Elszórakoztam a gondolattal. De lenyugtattam magam azzal hogy csak azért láttam magunkat mert már régen láttam Gilinskyt és már hiányzott az ölelése..Vagy valami ilyesmi.
Kimásztam a kádból majd felvettem a ruháimat. Szürke melegìtő.
A fürdőből kilépve azonnal megláttam hogy G ott ül az ágyon és engem néz.
Egymást néztük mind addig meg nem törtem a csendet.-Minden oké?-néztem rá mire óvatosan bólintott
-Igen csak...csak most jót tett a séta-mosolygott.
-Nekem meg a fürdés-nevettem el magam de mosoly egyből eltűnt arcomról mert eszembe jutott a kép. Amin ölelkezünk...
-Sápadt vagy-mondta és felállt az ágyról.
-Mi? Dehogy-mondtam.
-Gyere csak ide-kérte én pedig lassan odalépkedtem az álló Gilinskyhez.
-Igen?-kérdeztem.Válasz helyett G keze homlokom pihent.
-Forró a homlokod Emma.
-Biztos csak mert most jöttem ki a forró vìzből.
-Az arcod is tiszta piros-mondta-Egy pillanat és jövök.
-Mot hova mész?-kérdeztem de akkor G már nem volt a szobába.Egy perc sem telt el de Jack már a lázamat mérte. Öt perc után amikor megnéztük hány fokos a lázam kiderült G nem tévedt. 38.9 fok. Remek.
-Na akkor elmondom mi lesz-kezdte G.
-Na mi-mosolyogtam rá.
-Te lefekszel pihenni, én pedig főzők neked teát és hozok vizes ruhát hogy tudd a homlokodat borogatni.
-Nem szeretem a teát-mondtam.
-Majd most megszereted-kaccsintott.
-De jól vagyok-mondtam.
-Nincs semmi de, na gyerünk feküdj le.
-Jolvan főnők-forgattam meg szemeimet.
-Sietek vissza-mosolygott.Elindult ki a szobából ezzel otthagyva engem a szobába. Magamra húztam a takarómat mert kicsit fáztam. Jack 10 perccel később visszatért egy ronggyal és egy bögre gőzölgő teával.
-Itt is vagyok-mondta majd a ruhaanyagot rárakta a homlokomra.
-Köszönöm-mosolyogtam rá.
-Teát?-kérdezte
-Később-feleltem mire megértően bólintott.
-Anyukádnak mondtam hogy lázas vagy, azt mondta hogy jön de mondtam neki hogy majd én gondoskodok rólad-mosolygott rám.
-Köszönöm tényleg de ezzel nem kell fáradnod.
-Ez nekem nem fáradság te dinka-felelte majd leült az ágyam szélére.
-De ha gondolod te is megiahtod a teát-mondtam mire G elnevette magát.
-Nem nem, az rád vár, érted epedezik-moslygott.
-Hülye vagy Finnegan-ütöttem meg egy kicsit.
-Te pedig szép-mondta én pedig lehunytam a szemem.-Aludj egy keveset jó?
-Rendben Jack-feleltem.Gilinsky minden belejentés nélkül puszit adott arcomra és nézte ahogy elalszok.
Nem tudom mennyit aludhattam de nyilván elég sokat ugyanis amikor felkeltem Gilinsky azzal kezdte hogy milyen álomszuszék vagyok.
-Te mondtad hogy aludjak-nevettem.
-Igazad van-mosolygott-Jobban vagy?
-Persze, köszönöm.
-Mihez van kedved? Pihennél még?-érdeklődött.
-Nem akarok már pihenni, szerintem inkább együnk-mondtam.
-Na végre te is akarsz enni-mondta mosolyogva majd lementünk a konyhába enni.Anya már nyilván aludt ezért mi felvittük a kaját a szobába és ott ettünk. Finom spagetti volt. Anya csinálta.
Kaja után G még megfürdött én pedig telefonoztam még majd hamar elaludtunk.
YOU ARE READING
Please Don't Go*Jack Gilinsky Fanficiton*
Fanfiction-Tudod Emma mi nagyon régóta barátok vagyunk, és eddig úgy álltam hozzád mint egy baráthoz,de ugye közénk állt a távolság, és hogy őszinte legyek azt hittem nem fogjuk bírni. Pontosabban azt hittem én nem fogom bírni ezt az egészet. Hatalmas távolsá...