Three

370 24 3
                                    

Reggel amint felébredtem Gilinsky az ágy mellett állt a lázmérővel. Megmértük hogy van e lázam de szerencsére nem volt. Biztos csak valami átmeneti dologom mentem át ugyanis semmi bajom nem volt utána. Lent a konyhába amiközben reggeliztünk anya törte meg a csendet.

-Mit szeretnétek ma csinálni?-kérdezte mosolyogva.
-Nem tudom, nem gondolkoztam most ezen-nevettem fel kínosan.
-Én viszont gondolkoztam rajta-állt fel G az asztaltól.
-Na?-mosolyogtam rá és beleharaptam kenyerembe.
-Elmehetnénk moziba-mondta mire anya elhúzta a száját.
-Nem szertnék moziba menni, ugyanis nem szeretem, de ti mindenképpen menjetek el-kaccsintott.
-Egészen biztos?-kérdezte Gilinsky anyától.
-Igen, drágám persze.
-Hát jó-mondtam és beleraktam a tányéromat a mosogatóba majd felmentem a szobámba.

Nem sokkal később Gilinsky jött be a szobába majd leült az ágyra. Hosszú ideig nézett maga elé amit én nem igazán tudtam mire vélni, ìgy hát megkérdeztem tőle hogy van e valami baja.

-Te csak készülödj, jó?-mosolygott de láttam arcán hogy ez nem az igazi Gilinsky mosoly amit annyira szeretek. Sőt ami azt illeti ezt a mosolyt gyűlöltem. Műmosoly.

Hagytam hátha magától elmondja a baját és elkezdtem készülődni. Szimpla fekete csőnadrág és egy fehér póló.

Amikor Gilinsky és én elindultunk sokat beszélgettünk. Nem értettem. Egyik pillanatban semmi baja másikban meg olyan volt hogy rá sem ismertem.

-G látom valami bánt-mondtam neki a film kezdete előtt.
-Emma! Fogd fel semmi bajom sincs-mondta szomorúan.
-Miért nem mondod el?-érdeklődtem.
-Mert nem tartozik rád-vágta rá.
-Akkor mond ezt és nem csinálok magamból hülyét,azt hittem velem van bajod-mondtam ingerülten mire szemei kitágultak ebből rájöttem...hazudik.
-Mi a bajod velem?-kérdeztem.-Ne merd letagadni tudom mikor hazudsz és mot hazudtál.
-Ez nem olyan amiről tudnod kellene.
-Jolvan, akkor én elmegyek és ha majd rámtartozik ami velem kapcsolatos kérlek szólj-mondtam majd kisétáltam a moziból.

Egyenesen hazamentem, anya szerencsére nem volt otthon.
Felmentem a szobámba és laptopoztam. Nyugodtan kezeltem a helyzetet ugyanis megtanultam hogy nem szabad magam felidegesìteni semmin. Gilinsky mellett megtanultam stresszesen élni.

Megnéztem vagy két filmet de G még mindig nem jött vissza. Akkor nem érdekelt. Anya már vacsit készített ugyanis igen csak elmúlt tíz óra.

-Jack még nem jött?-kérdezte anya miközben lerakta elém a kaját.
-Amint látod még nem-feleltem.
-Összevesztetek?-állt meg egy pillanatra.
-Mondhatni,tudod milyenek vagyunk-adtam meg a választ a kérdésére.
-Igen-mondta-Elmegyek pihenni, jó éjt szívem és puszillak titeket-adott puszit homlokomra.
-Jó éjt-mosolyogtam rá majd visszafordultam a tányérhoz.
Eszembe jutott Gilinsky és hirtelen elment az étvágyam ezért kiültem a kertbe. Leültem a fűbe és gondolataimba merültam. Egyszer csak arra lettem figyelmes hogy Gilinsky mellettem ül és magaelé mered.

-Beszélnünk kell-nézett rám hirtelen és felpattant.-Kérlek te is állj fel-mondta én pedig kérésének eleget tettem és felálltam.
-Mit szeretnél G?-kérdeztem. Jack nagy levegőt vett.

Please Don't Go*Jack Gilinsky Fanficiton*Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang