chapter 1 já jsem Naruto Uzumaki!

52 2 0
                                    

myšlenky budou napsány kurzívou

"Naruto! Tohle si už přehnal!" " Hehehe. Jen závidíte protože nemáte odvahu to udělat!" Křik se rozléhal po vesnici. Ayato, který poslouchal Iruku při opakování učiva si vzdychl. Najednou se otevřely dveře a dovnitř vešel ninja a pošeptal něco Irukovi-sensei do ucha. Předem mu bylo jasné, že půjde o jeho spolužáka tak si vytáhl svůj sešit a začal si kreslit...

Ayatův pohled Dveře se znovu otevřely a dovnitř vešel Iruka-sensei s Narutem na rameni, nejvtipnější na tom bylo to že byl svázaný v provaze. Slabě jsem se usmál. Iruka-sensei hodil Naruta na zem a začal ho kárat. "Tohle bylo naposledy Naruto! Zítra máš šanci se stát právoplatným ninjou a ty místo toho děláš kraviny. Už si propadl dvakrát , protože si chyběl tak si všichni zopakují přeměnu!" Všichni se seřadily,já jsem stál před Narutem "Sakura Haruno." Sakurura udělala krok z řady a udělala potřebné znaky. Puf! "přeměna ve mně, dobré" pochválil jí Iruka-sensei. Samozřejmě že se jí to povedlo. Má skvělou kontrolu nad svou chakrou. "Vyděl si to Sasuke?" Chudák Sakura... kdy si uvědomí že Sasuke nemá zájem. " Sasuke Uchiha." Zřady se ozvalo pištění a kvílení. Bože, otravné fanynky: Je mi ho líto. Sasuke udělal dva kroky z řady. S rukama v kapsách se proměnil v Iruku. Opět se ozvalo pištění. S takovou ohluchnu. Pomyslel jsem si trpce. "Ayato Ookami." Zamával jsem Irukovi rukou před obličejem. "Ayato! Takhle mě neděs." S rukama podél těla jsem se proměnil na dokonalou kopii Třetího. "Skvěle Ayato-kun. Můžeš si sednout." "Hai." Vydal jsem se zpět ale zastavil jsem se u první lavice a otačil jsem se. Tušil jsem, že Naruto má něco v plánu. "Vždycky platíme za tvé chyby Naruto." Ozval se otráveně Shikamaru. "Jo si samý problém." Souhlasila s ním Ino. "Jako by mě to zajímalo." Odfrkl si Naruto. "Naruto Uzumaki" Naruto se postavil rozkročmo před Iruku a začala z něj vycházet vlna chakry. " Henge!" Když se kouř rozplinul stála tu starší holčičí verze Naruta, ale byla nahá a malé obláčky zakrývaly intimní části. Irukovi vytryskla krev z nosu a spadl dozadu. Naruto se proměnil zpět a popadal se smíchy za břicho. "Dostal jsem vás! Hahaha. Tohle je mé nové Sexy no Jutsu!" Sám jsem se trochu zasmál a po chvilce jsem ucítil na svých zádech upřený pohled. Věděl jsem že je to Uchiha, ale nechtělo se mi otáčet. " Tohle byla poslední kapka Naruto! Běž si sednout!" Zakřičel Iruka mezitím co jsem si sedal na místo. Iruka dozkoušel zbytek a pak jsme vyrazily domů. Najednou jsem ucítil ruku na rameni a otočil se. Byl to Sasuke " Vým, že si z naší třídy, ale nějak si tě nepamatuju." "Ayato Ookami. Chceš vědět ještě něco?" Přikývl. " Jaký je tvůj prospěch?" Ušklíbl jsem se na něho . "Můj prospěch? O bod lepší než ty. Pokut mě omluvíš musím se jít postarat o svého vlka." A s tím jsem odešel: Nějak mi unikl fakt, že jsem vyšší, ale to je nepodstatné... (zatím) Došel jsem domů a postaral se o svého nového vlčího kamaráda, Akiru. Našel jsem ho, když jsem běžel své tisícé kolo okolo vesnice. Byl zraněn tak jsem se o něho postaral a nechal si ho. Vyčistil jsem si zuby a šel spát.

Ráno mě probudilo šimrání na nose. "Dolů Akiro." Akira ze mě slezl a já měl výhled na budík. Teprve 6:30. Díky Akiro. Připravil jsem si oběd a posnídal nějaké cereálie. 7:15 jsem si sedal na své místo a díval se z okna. Brzy po mě přišel Sasuke. Kolem třičtvrtě se začala třída plnit a výmečně přišel Naruto v čas. Iruka udělal svůj krátký proslov a začal volat jména. Když zavolal Naruta popřál jsem mu hodně štěstí ,i když jsem si byl jistý že mě neusliší. Zmateně se rozhlédl kolem sebe pokrčil ramenama a šel.

Dračí slzy (naruto kluci x kluk čtenář)Kde žijí příběhy. Začni objevovat