Kakashiho pohled
Když se na střechu došoural i zbytek týmu mohly sme konečně začít. "První se představíme, ty růžový vlasy začni." Jediná holka v týmu se na mě podívala a naklonila hlavu. "A co kdyby jste se představil první, ať víme co říct?" To se mi snad zdá. Pomyslel sem si. "Jmenuji se Kakashi Hatake, co mám a nemám rád je moje věc a sen do budoucna.....nepřemýšlel sem o žádném. Teď ty." Přikývla. "Jmenuju se Sakura Haruno, mám ráda(koukla na Sasukeho) a můj sen je (zagiglala se a koukla na Sasukeho)." Ja a Ayato sme vzdychli. "A co nemáš ráda?" Zeptal sem se znuděně. "Naruta!" Ty dnešní kunoichi....
Ayatův pohled
Myslím že Sakura bude první kdo umře. Samozřejmě bylo by to špatný kdyby umřela, protože je v našem týmu a jsem jedním z učitelů nemůžu ji nechat umřít. "Další bloňďák." Ozval se Kakashi.
Timeskip
Potom co Naruto odvykládal jak moc má rád rámen a Sasuke pokecal o tom jak má hroznou depku byla konečně řada na mě. Všichni se namě dívají jak hladoví vlci😓. "Jmenuji se Ayato Ookami, mám rád sladkosti, dango, své přátelé, hudbu, zvířata a přírodu a rád kreslím. Nemám rád lháře, ty co bezdůvodně ubližují druhým a týrání zvířat. Můj sen? (Zvedl sem hlavu k ibloze) Přinést radost do tohoto světa." Podíval sem se zpátky na svůj tým. "A sem gay." Ti tři vykulyly oči. Kakashi se vzpamatoval první. "Ahem. Takže zítra se sejdem na cvičišti 3 v 5 ráno, budem ďelat misi kterou můžem dělat jen mi 4 společně." Dal nám úsměv. "Misi?! Jakou misi?" Jak Kakashi začal vysvětlovat začal jsem přemýšlet nad večeří....možná si udělám steak. "Rozchod a Ayato?" (Koukl sem na něho.) "Jo já vím." Portl sem se domů, převlekl se a šel si zaběhat s Akirou. Potřebuju sprchu. Tak sem se šel osprchovat a udělat si steak a spát. Zítřek bude zajímavý.
ČTEŠ
Dračí slzy (naruto kluci x kluk čtenář)
FanfictionHlavní postava je moje vlastní OC takže si nemůžete vybrat barvu vlasů ani věci podobné. Ayato vyrůstal v malé vesničce hned vedle Konohy. Potom co byly jeho rodiče zabiti na misi se odstěhoval ve svých 6 letech do Konohy a začal chodit do Ninja aka...